Astazi am vrut sa schimb placutele spate si sa verific rulmentii daca mai au vaselina si nu am reusit sa dau jos etrierul nici cum
am desfacut surubul 3 din imagine si apoi pauza nu iesea etrierul
a mai desfacut cineva ?
ce nu am facut bine ?
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Etrierul este prins in 2 suruburi. In poza este marcat doar surubul de jos. Mai este unul sus.
Dupa ce le desfaci, rebuie departate placutele pentru a trece de acea dunga ramasa pe marginea discului ca urmare a uzurii, dupa care etrierul va iesi.
din pacate este prins intr-un surb ca in poza
in partea de sus unde ar trebuii sa vina surub ca si la etrierul de pe fata nu este gaura .
este exact ca in poza
sunt 2 modele de etrier ... si al meu e tot cu 1 surub .. jos ... trebuie sa-l schimb din cauza mecanismului de la frana de mana (cica nu se poate repara) ... luasem un etrier din dezmembrari care avea surub si sus si jos, dar difera locul unde vin placutele si sistemul ala pt frana de mana (inclusiv greutatea aia - care habar n-am la ce foloseste) ... si nu se potrivesc de la un model la altul ...
prima data scoate cablul de la frana de mana de pe furca 1 din schema . dupa scoti siguranta de tabla care e nr 2 din schema. apoi tragi tot cablul de la frana de mana afara prin gaura de unde ai scos siguranta 2. apoi desfaci surubul 3. nui nevoie sa desurubezi si surubul de sus.dupa ce desfaci surubul 3 ,impingi inainte si sucesti stanga dreapta etrierul ca trebuie sa iasa cu tot cu surubul de sus. cand le pui inapoi nu uita sa dai cu un pic de vaselina pe partea care este sub garnitura de cauciuc si care intra in suportul de la etrier. sper ca am explicat pe intelesul tau. bafta. apropo daca nuti merge parghia de la frana de mana ca e intepenita se poate debloca cu deruginol si 2 persoane. unul sa traga si sa lase frana de mana iar celalalt sa forteze cu o surubelnita mai rezistenta parghia sa coboare si sa dea cu rost off.incercati de mai multe ori si o sa vezi casi da drumul
@ schumy ... inca nu l-am dat jos ... ca abia maine imi vine cel nou ... iti spun maine cum l-au dat jos baietii din service ...
@ Daniel ... problema la al meu e ca era blocat pe "frana trasa" ... dar nu bloca roata ... dupa ce mi l-a deblocat, cand am tras prima data frana de mana s-a blocat si-mi frana roata ... dup`aia n-am mai tras frana de mana ... astept sa-l schimb acum ...
cand schimbati cablul la frana de mana e bine sa dati pe cablul de metal in locurile unde culiseaza pe cauciucul de protectie cu un pic de vaselina. asa aluneca si mai bine si nici nu prinde rugina
se pare ca ajung la 1 luna de asteptare pt etrier ... cei de la service au primit de 2 ori piesa ... prima data etrier fata (mie-mi trebuie spate), a 2a oara au trimis pe spate ... dar pe sistem Lucas, mie-mi trebuie Bosch (Lucas-ul e total diferit de Bosch)
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.