Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • bily

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 2002 Y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Dupa indelungi "chinuri" am reusit sa intru si eu in randul oamenilor cu masini germane Cool . Mi-am luat un Astra G din 2002 .Am avut Dacie si Cielo. Astra am adus-o singur singurel din Germania, are 128.000 km, cred ca ar putea fi reali, dar nu e asta problema.Ma adresez celor care au acelasi motor(Y 17 DTI). Neavand diesel pana acum am constatat unele chestii si poate cineva ma poate lamuri. S-a tot spus ca motorul asta , facut de Isuzu am aflat ulterior, e cam puturos.Asta nu ma deranjeaza pt ca nu sunt unul care rupe masinile, dar

1. Demarajul este foarte foarte lent in comparatie cu multe masini pe care le-am condus

2. Dupa demarare la schimbarea in treapta a doua la cca 30 Km/h la 1500 de turatii(in a doua) chiar daca apas acceleratia destul de bine nu se simte Shocked Se simte undeva pe la 1800 cand intra turbina(daca am inteles bine) Tot acest interval (1500-1800 turatii) e practic mort.La treptele superioare se simte mult mai putin

3. Motorul se aude cateodata foarte tare, in timp ce, de cele mai multe ori toarce super frumos

Astea ar fi ofurile mele de incepator in ale Astrei Sad . In rest sunt multumit de achizitia mea, la drum se intinde de nu se poate, incomparabil cu cielo, ca sa nu mai zic de dacie Rolling Eyes

Rog pe cei ce au motor ca al meu sa ma lamureasca daca aceste lucruri sunt sau nu normale la acest tip de motor. va multumesc tuturor si va doresc numai bine
Skip ads

  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu e o problema, asta e motorul de 1,7l de la Opel. Daca vrei reprize mai bune fi mai energic cu pedala de acceleratie, deocamdata esti obisnuit cu reactiile de la acceleratia unei masini pe benzina, si incearca sa lucrezi la turatii mai inalte, de unde turbina isi face efectul. Unul din motivele pt. care am ales motorul de 2l a fost asta, cu toate ca si aici se simte intarziere la acceleratie. Incerca sa accelerezi cu pedala la podea in trepta a doua de la 1000 rot/min, si tine-o asa pana la 3000-3500. Pe la 1800-2000 ar trebui sa te infunde in scaun iar capul sa-ti cada pe tetiera, iar acceleratia resimtita sa fie mai mare decat la Cielo. Apropo ce consum ai realizat pe traseul din Germania catre casa? Trebuie sa fie undeva la 4,5-5 l.
  • bily

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 2002 Y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Hmmm! Si eu care stiam ca masinile diesel sunt mai pretentioase Mad Ce imi recomanzi tu , e drept nu am incercat, fiindu-mi oarecum frica Embarassed (nu stiu de ce...sa n-o stric Rolling Eyes ). Probabil obisnuit cu benzinare trecerea la diesel sa fie un pic dificila. consumul e exact cel ce l-ai scris tu, mai precis am calculat undeva la 4,8 l/100 Km. Mersi si bafta...
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pretentioasa la ce? Ai grija la cureua de distributie, sa o schimbi cu ceva original(daca luai motor de 2l nu mai aveai si grija asta) si in plus, dupa un drum mai lung cu forje si cu motorul incins sa nu opresti motorul imediat, mai lasa-l cateva minute sa se racoreasca turbina. Altfel se poate intampla ca uleiul sa se arda pe lagarele turbinei si sa se gripeze. Ce ti-am spus cu acceleratia la podea e asa de incercare, ca sa vezi cat poate fugii de tare si ca sa sti la o adica, pe ce te poti baza intr-o depasire.
  • bily

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 2002 Y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Cureaua de distributia + role au fost primele chestii pe care le-am facut...am aflat ulterior ca motorul de 2.0 e pe lant.Ar fi fost o grija in minus, dar asta e. Sper sa fie OK
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Cind pornesti de pe loc nu schimba viteza din I in II decit dupa 2200 rpm.
In general motorul trebuie condus in jurul a 2000 rpm.Motorul tau incepe sa "traga" dupa 1800 rpm asa ca nu-l subtura.In plus pompa de ulei este mecanica asa ca daca mergi un pic mai turat (~2000rpm) ii este mai bine si motorului.
Cauta sa schimbi in asa fel incit cind treci pe treapta superioara sa cazi cu turatia peste 1800 rpm.Eu cel putin asa fac.
Zgomotul acela nu cumva este mai accentuat cind motorul este rece si este mai rotund cind motorul este cald?
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, cel mai bine e sa schimbi viteza intre 2200 si 2800 ture pentru a tine turbina in sarcina.
Se poate si ca debitmetrul de aer sa fie imbacsit de praf si sa nu-ti mai masoare bine (si prin urmare sa nu-ti mai traga bine masina). E o problema cu debitmetrul la Astra G. In afara de schimbat se poate curata, exista discutii pe tema asta.
Eu iti recomand intai sa mergi cu alte Astre G cu acelasi motor si sa vezi daca e vreo diferenta. Daca e, atunci trebuie sa faci ceva cu debitmetrul. Eu am incercat sa-l curat dar l-am stricat (mergea mai rau dupa decat inainte) si apoi l-am schimbat. Diferenta: destul de mare.
Debitmetrul se defecteaza (nu mai masoara corect) din cauza filtrului de aer neschimbat la timp. In carte scrie ca trebuie schimbat la 15mii km. La praful de la noi multi spun (si asa e) ca e bine sa-l schimbi cam la 5mii de km. Eu am schimbat primul filtru aer dupa 7mii si tragea masina mai bine dupa. In plus iti protejezi debitmetrul (5.6mil) cu doar 300mii
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si nu uita sa verifici cit de bine lucreaza debitmetru,pt ca diferenta intre cei 75 de cai ai acestui motor si ce de pe supernova de exemplu nu este vizibila decit sa zic pina in 1500 de ture dar dupa se schimba treaba...............mie imi place cum trage[am debitmetru schimbat de curind cu unul original]
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,041
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pentru "bily": Bine ai venit printre noi.
Ai ales o masina buna. Nu e o masina de curse, nu e una luxoasa, nu e una superdotata.
In schimb, e o masina germana, la cerintele zilei, cu raport pret/calitate bun atat la achizitie cat si la intretinere. Consum foarte bun, fiabilitate, ergonomie, etc.
Daca esti un entuziast si ai ceva bani, tine minte ca in general masinile opel se preteaza foarte bine la tunning.
S-o folosesti sanatos, fara evenimente neplacute.
Nu te speria de la inceput de avertizarile colegilor.
La orice masina apar unele probleme mai devreme sau mai tarziu, in functie de conditiile de exploatare.
Daca ai tot felul de semne de intrebare, utilizeaza cu incredere functia "cautare". Sunt o multime de discutii utile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR