Aokimare
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2004
- Mesaj Privat
Salut. Sunt nou aici si am o problema. Am un Opel Tigra 1,4 Ecotec. Motor X14XE. Masina a fost facuta din 2 Tigre. Am lucrat la ea 6 luni si de 1 saptamana am iesit in probe. Dupa 10 sec de la plecarea de pe loc se aprinde becul galben. Am descoperit la tester ca era "Knock" senzor. Era unul model vechi cu un singur fir. OK! l-am schimbat si totul a fost OK. Cel putin asa am crezut. Becul nu s-a mai aprins deloc vreo 2 zile. Am tras de el si totul mergea bine. Dar de o vreme s-a aprins din nou. Am fost iar la tester si mi-au spus "Oxigen senzor" ei ziceau ca e Sonda Lambda. Am schimbat-o si pe aia dar degeaba. Se aprinde cand vrea el. Uneori dupa 1 ora de oras alte ori la 5 min dupa ce plec.
Ce poate fi????
Si inca o kestie. Din cand in cand pare ca merge sacadat in ralenti. Parca ar merge in 3 cilindri. Si imi face impresia ca nu are putere...face 6000 ture lejer dar ai senzatia ca tragi o remorca dupa tine.
HELP. dati-mi idei!!!
Ce poate fi????
Si inca o kestie. Din cand in cand pare ca merge sacadat in ralenti. Parca ar merge in 3 cilindri. Si imi face impresia ca nu are putere...face 6000 ture lejer dar ai senzatia ca tragi o remorca dupa tine.
HELP. dati-mi idei!!!
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
Aokimare
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2004
- Mesaj Privat
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Lol incep sa cred ca e adevarata povestea aia cu posesorii de Opel care de fiecare data cand li se aprinde becu galben pe bord si merg la tester, li se spune ca Sonda Lambda e stricata.
Si mie mi-au facut la fel, ba chiar de 2 ori au verificat-o, i-am rugat sa verifice mufele (tocmai fusese desfacut motorul), le-au verificat sumar, dupa care mi-au zis ca ma costa 190EURO dar ca mi-o monteaza gratuit.
--- asta era la OPEL la reprezentanta !!!! la tgmuresh ---
M-am dus in alta parte, in 5 minute a verificat un mecanic mufa, a pus-o cum trebuia, iar dupa 5-6 porniri opriri s-a stins becul.
Morala o trageti voi.
Si mie mi-au facut la fel, ba chiar de 2 ori au verificat-o, i-am rugat sa verifice mufele (tocmai fusese desfacut motorul), le-au verificat sumar, dupa care mi-au zis ca ma costa 190EURO dar ca mi-o monteaza gratuit.
--- asta era la OPEL la reprezentanta !!!! la tgmuresh ---
M-am dus in alta parte, in 5 minute a verificat un mecanic mufa, a pus-o cum trebuia, iar dupa 5-6 porniri opriri s-a stins becul.
Morala o trageti voi.
Aokimare
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2004
- Mesaj Privat
Aokimare
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
CatalinM
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2004
- Mesaj Privat
8IMISTIQ,
Imi zici la ce alt server bun de OPEL (sau nu neaparat numai de OPEL) ai fost dupa ce cei de la reprezentanta OPEL din Mures nu ti-au gasit problema ?
Ma intereseaza si pe mine un service mai bun ca si reprezentanta din Mures cu toate ca am fost de vreo 2-3 ori la ei si au fost foarte de treaba si mi-au rezolvat problemele (mici probleme, intr-adevar) si ora de manopera e doar 350.000 lei, TVA inclus.
Merci,
Catalin
Imi zici la ce alt server bun de OPEL (sau nu neaparat numai de OPEL) ai fost dupa ce cei de la reprezentanta OPEL din Mures nu ti-au gasit problema ?
Ma intereseaza si pe mine un service mai bun ca si reprezentanta din Mures cu toate ca am fost de vreo 2-3 ori la ei si au fost foarte de treaba si mi-au rezolvat problemele (mici probleme, intr-adevar) si ora de manopera e doar 350.000 lei, TVA inclus.
Merci,
Catalin
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
CatalinM eu acum am dus-o la Paneuro in Targu Mures, care are ora de manopera 375.000 am impresia, oricum tot prin zona.
Nu e vorba de service aici, e vorba de oameni; Opel are super dotari si e mult mai probabil sa gasesti o piesa de Opel in stoc la ei, decat sa stai cateva zile pana ti-o aduce Paneuro. Dar in cazul in care ai piesele tale, sau ai nevoie doar de manopera, eu zic ca Paneuro are personalul mult mai cizelat.
La Opel Victoria Tg Mures e doar o gasca de "shmecheri". Exista si exceptii desigur. Pacat ca nu cei de care depinde sa mearga treaba bine.
Completare : Pacat ca Paneuro nu mai exista...
Ultima modificare făcută de 8IMISTIQ la Dum 03 Jul, 2005 2:12 am
Nu e vorba de service aici, e vorba de oameni; Opel are super dotari si e mult mai probabil sa gasesti o piesa de Opel in stoc la ei, decat sa stai cateva zile pana ti-o aduce Paneuro. Dar in cazul in care ai piesele tale, sau ai nevoie doar de manopera, eu zic ca Paneuro are personalul mult mai cizelat.
La Opel Victoria Tg Mures e doar o gasca de "shmecheri". Exista si exceptii desigur. Pacat ca nu cei de care depinde sa mearga treaba bine.
Completare : Pacat ca Paneuro nu mai exista...
Ultima modificare făcută de 8IMISTIQ la Dum 03 Jul, 2005 2:12 am
CatalinM
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2004
- Mesaj Privat
Aokimare
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2004
- Mesaj Privat
Deja ma specializez in Opel.
Becu galben tot se aprinde.
Am curatat injectoare am schimb tot ce se putea schimba.
Ultima chestie..mi-au zis la Opel (deja suntem prieteni:) ) ca(fiti atenti):
Firul care iese din calculator si merge la Sonda Lambda trbuie sa scoata(cu contactul pus) intre 0,3 si 0,6 V.
La mine zice ca scoate 0,8V.
Puteti sa va interesati pe la alti de o parere?
Deci...scoti mufa de la sonda, pui contactul si firul care merge la calc trebuie sa aiba...cat? Daca are 0,8 ca la mine e rau?
Poate fi asta cauza beculetului si cauza ca merge tremurat intre 1500-200 Ture? (parca ar merge in 3 cil)
Becu galben tot se aprinde.
Am curatat injectoare am schimb tot ce se putea schimba.
Ultima chestie..mi-au zis la Opel (deja suntem prieteni:) ) ca(fiti atenti):
Firul care iese din calculator si merge la Sonda Lambda trbuie sa scoata(cu contactul pus) intre 0,3 si 0,6 V.
La mine zice ca scoate 0,8V.
Puteti sa va interesati pe la alti de o parere?
Deci...scoti mufa de la sonda, pui contactul si firul care merge la calc trebuie sa aiba...cat? Daca are 0,8 ca la mine e rau?
Poate fi asta cauza beculetului si cauza ca merge tremurat intre 1500-200 Ture? (parca ar merge in 3 cil)
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
aokimare da un click pe link-ul asta si citeste ce tensiune trebuie sa aiba senzorul de oxigen(lambda) http://auto.howstuffworks.c...arts.com/o-21.htm
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
cu contactul pus (fara sa fie pornit motorul) trebuie sa ai (aproximativ) 0.45V (deci ceva intre 0.3 si 0.6) pe firul care leaga sonda lambda la ECU. cand sonda incepe sa lucreze, se comporta ca un generator de curent (rezistenta interna infinit), cu valori maxime ale tensiunii intre -/+0.4V, rezultand in final tensiunea pe care o citeste ECU intre 0.1 si 0.9V. Asta am gasit in documentatia de uzina de daewoo, cam tot asta e si in TIS. personal am masurat la mine 1.087V pe laptop - cu contactul pus, valoare anormala dupa parerea mea, pe care am masurat-o in gol si pe pinul care iese din ECU. dar e posibil sa aiba ceva probleme ECU-ul meu, am relantiul cam tremurat...
ionutpim
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Costin Marculescu
- *
- 21 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1997 16/16v
- Bucuresti
Costin Marculescu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997 16/16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat