Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt nou aici si am o problema. Am un Opel Tigra 1,4 Ecotec. Motor X14XE. Masina a fost facuta din 2 Tigre. Am lucrat la ea 6 luni si de 1 saptamana am iesit in probe. Dupa 10 sec de la plecarea de pe loc se aprinde becul galben. Am descoperit la tester ca era "Knock" senzor. Era unul model vechi cu un singur fir. OK! l-am schimbat si totul a fost OK. Cel putin asa am crezut. Becul nu s-a mai aprins deloc vreo 2 zile. Am tras de el si totul mergea bine. Dar de o vreme s-a aprins din nou. Am fost iar la tester si mi-au spus "Oxigen senzor" ei ziceau ca e Sonda Lambda. Am schimbat-o si pe aia dar degeaba. Se aprinde cand vrea el. Uneori dupa 1 ora de oras alte ori la 5 min dupa ce plec.
Ce poate fi????
Si inca o kestie. Din cand in cand pare ca merge sacadat in ralenti. Parca ar merge in 3 cilindri. Si imi face impresia ca nu are putere...face 6000 ture lejer dar ai senzatia ca tragi o remorca dupa tine.

HELP. dati-mi idei!!!
Skip ads

  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
In momentul in care se aprinde becul galben cu motorul, masina functioneaza in "programul de urgenta" adica are puterea scazuta, consum mare ...etc.

Incearca sa te uiti inca o data la contactele sondei lambda. Poate sunt oxidate. Vezi poate nu face contact la masa.
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Sonda Lambda am schimbat-o de 2 zile cu una noua. are doar un fir. Face masa prin esapament?
  • 8IMISTIQ

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Lol incep sa cred ca e adevarata povestea aia cu posesorii de Opel care de fiecare data cand li se aprinde becu galben pe bord si merg la tester, li se spune ca Sonda Lambda e stricata.

Si mie mi-au facut la fel, ba chiar de 2 ori au verificat-o, i-am rugat sa verifice mufele (tocmai fusese desfacut motorul), le-au verificat sumar, dupa care mi-au zis ca ma costa 190EURO dar ca mi-o monteaza gratuit.
--- asta era la OPEL la reprezentanta !!!! la tgmuresh ---

M-am dus in alta parte, in 5 minute a verificat un mecanic mufa, a pus-o cum trebuia, iar dupa 5-6 porniri opriri s-a stins becul.

Morala o trageti voi. Smile
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Azi am mai auzit o parere. S-ar putea sa fie infundat catalizatoru; - mi-a zis careva. Oare acest lucru poate duce la aprinderea becului? Faptul ca nu "trage" si-ar gasi explicatia in acest sens, nu?
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
o alta chestie...la mine se stinge instant dupa ce pornesc motorul. Totdeauna. Doar ca se aprinde cand vrea el.
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e o problema de contact, daca se stinge beculetul cand pornesti masina (ceea ce e normal) si se aprinde dupa un timp.

Si mie mi-a dat codul de eroare(acu un an Very Happy ) " Sonda lambda - tensiune prea mica" . Dar asta s- a intamplat de vreo 2 ori si de atunci nu am mai avut probleme...
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
8IMISTIQ,

Imi zici la ce alt server bun de OPEL (sau nu neaparat numai de OPEL) ai fost dupa ce cei de la reprezentanta OPEL din Mures nu ti-au gasit problema ?
Ma intereseaza si pe mine un service mai bun ca si reprezentanta din Mures cu toate ca am fost de vreo 2-3 ori la ei si au fost foarte de treaba si mi-au rezolvat problemele (mici probleme, intr-adevar) si ora de manopera e doar 350.000 lei, TVA inclus.

Merci,
Catalin
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mai pune testeru' odata pe ea...
  • 8IMISTIQ

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
CatalinM eu acum am dus-o la Paneuro in Targu Mures, care are ora de manopera 375.000 am impresia, oricum tot prin zona.

Nu e vorba de service aici, e vorba de oameni; Opel are super dotari si e mult mai probabil sa gasesti o piesa de Opel in stoc la ei, decat sa stai cateva zile pana ti-o aduce Paneuro. Dar in cazul in care ai piesele tale, sau ai nevoie doar de manopera, eu zic ca Paneuro are personalul mult mai cizelat.

La Opel Victoria Tg Mures e doar o gasca de "shmecheri". Exista si exceptii desigur. Pacat ca nu cei de care depinde sa mearga treaba bine.

Completare : Pacat ca Paneuro nu mai exista...


Ultima modificare făcută de 8IMISTIQ la Dum 03 Jul, 2005 2:12 am
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
8IMISTIQ,

Multumesc mult. Cam pe unde e service-ul PANEURO in Mures ?

CatalinM
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Deja ma specializez in Opel.
Becu galben tot se aprinde.
Am curatat injectoare am schimb tot ce se putea schimba.

Ultima chestie..mi-au zis la Opel (deja suntem prieteni:) ) ca(fiti atenti):

Firul care iese din calculator si merge la Sonda Lambda trbuie sa scoata(cu contactul pus) intre 0,3 si 0,6 V.
La mine zice ca scoate 0,8V.
Puteti sa va interesati pe la alti de o parere?
Deci...scoti mufa de la sonda, pui contactul si firul care merge la calc trebuie sa aiba...cat? Daca are 0,8 ca la mine e rau?
Poate fi asta cauza beculetului si cauza ca merge tremurat intre 1500-200 Ture? (parca ar merge in 3 cil)
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
baga temporar, o rezistenta pe fir ...
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
parca sonda lambda dadea mai multe mesaje de eroare inclusiv 'bad signal' sau ceva de genul asta... te poti uita si tu pe tester cand il pun baietii de la service...

verifica si firul care pleaca de la sonda....

PS: de unde pui benzina?
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
aokimare da un click pe link-ul asta si citeste ce tensiune trebuie sa aiba senzorul de oxigen(lambda) http://auto.howstuffworks.c...arts.com/o-21.htm
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cu contactul pus (fara sa fie pornit motorul) trebuie sa ai (aproximativ) 0.45V (deci ceva intre 0.3 si 0.6) pe firul care leaga sonda lambda la ECU. cand sonda incepe sa lucreze, se comporta ca un generator de curent (rezistenta interna infinit), cu valori maxime ale tensiunii intre -/+0.4V, rezultand in final tensiunea pe care o citeste ECU intre 0.1 si 0.9V. Asta am gasit in documentatia de uzina de daewoo, cam tot asta e si in TIS. personal am masurat la mine 1.087V pe laptop - cu contactul pus, valoare anormala dupa parerea mea, pe care am masurat-o in gol si pe pinul care iese din ECU. dar e posibil sa aiba ceva probleme ECU-ul meu, am relantiul cam tremurat...
  • ionutpim

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
la mine se aprinde in ralanti si se stinge la 1800-2000 turatii,uneori la urmatoarea treapta de viteza la aceleasi turatii.ce o fi avand
  • Costin Marculescu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1997 16/16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Eu am avut aceasta problema dar la mine era din cauza la vacum ca tragea aer fals si tremura la relanti dar insesizabil! aveam becul aprins in bord check-engine.
Am gasit in furtun de vacum iesit !L-am bagat la locul lui si acum e ok!
relantiul sta la 1000 rpm si merge ca unsa!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR