- Dac
- OP
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Dac
- OP
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Dac
- OP
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cam tot ce sa desface la usi este prins in cleme. Clemele sunt prinse de fata de usa prin lipire (de obicei) si trebuie un pic tras de ea ca sa poata iesi aceste cleme. Pentru clema de metal care tine manerul macaralei geamului se poate folosi o bastista sau o carpa ca aici -> https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=691
Pentru ca tijele sa nu mai zdrangane asa suparator se poate lua un cablu elecctric cu 2-3 conductori in interior. Camasa acestui cablu (de obicei in culoarea alba) este destul de groasa (ca diametru intern) astfel incat sa poate sa "imbrace" tijele de metal.
Succes.
Pentru ca tijele sa nu mai zdrangane asa suparator se poate lua un cablu elecctric cu 2-3 conductori in interior. Camasa acestui cablu (de obicei in culoarea alba) este destul de groasa (ca diametru intern) astfel incat sa poate sa "imbrace" tijele de metal.
Succes.