jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Am o mare rugaminte:va rog sa-mi dati o idee cum as putea verifica daca trage aer fals la circuitul (sistemul)de alimentare (furtune tur,furtune retur,filtru de motorina,capacul filtrului de motorina,injectoare,etc.) la masina din semnatura.
As vrea sa verific lucrul acesta si nu am nici o idee(daca trebuia sa verific daca iese aer era simplu).
Multumesc pentru sugestii.
Am o mare rugaminte:va rog sa-mi dati o idee cum as putea verifica daca trage aer fals la circuitul (sistemul)de alimentare (furtune tur,furtune retur,filtru de motorina,capacul filtrului de motorina,injectoare,etc.) la masina din semnatura.
As vrea sa verific lucrul acesta si nu am nici o idee(daca trebuia sa verific daca iese aer era simplu).
Multumesc pentru sugestii.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- iuliansfilie
- *
- 35 mesaje
- din 03 Nov 2005
- Vectra 1992 C16NZ
- suceava
iuliansfilie
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: suceava
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
ca sa nu mai deschid alt topic, scriu aici, desi nu s-a mai scris de un an:
banuiesc ca si Vectra mea trage ceva aer fals pe nas, dar nu-i dau de capat. in afara furtunasului care merge de la TB la filtrul de aer, mai vad un furtunas care pleaca tot de pe acolo si intra undeva, pe dupa vasul cu lichidul de racire, spre aripa dreapta a masinii. de acolo dispare si nu stiu incotro o ia, dar aud de ceva vreme un fasait ori de cate ori motorul e pornit, de undeva din coltul drept al parbrizului si ma gandeam sa nu fie crapat acel furtunas care duce unde?
nu stiu cat de clar m-am exprimat, dar n-as vrea sa cumpar un IAC degeaba, daca nu rezolv problema aerului fals (in momentul de fata motorul ramane supraturat dupa pornire).
banuiesc ca si Vectra mea trage ceva aer fals pe nas, dar nu-i dau de capat. in afara furtunasului care merge de la TB la filtrul de aer, mai vad un furtunas care pleaca tot de pe acolo si intra undeva, pe dupa vasul cu lichidul de racire, spre aripa dreapta a masinii. de acolo dispare si nu stiu incotro o ia, dar aud de ceva vreme un fasait ori de cate ori motorul e pornit, de undeva din coltul drept al parbrizului si ma gandeam sa nu fie crapat acel furtunas care duce unde?
nu stiu cat de clar m-am exprimat, dar n-as vrea sa cumpar un IAC degeaba, daca nu rezolv problema aerului fals (in momentul de fata motorul ramane supraturat dupa pornire).
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
jazz. Vectrele au probleme cu aerul fals la furtunasele si T-urile pe retur, care se sparg.
Din retur pleaca un furtun spre pompa de injectie (x20dtl). Scoatel de la imbinarea din retur, si infundal, ca pompa de injectie sa nu mai traga aer. Porneste-o (o sa porneasca putin mai greu), plimbate, las-o o noapte si vezi a doua zi daca mai face.Daca nu mai face schimba furtunasele si t-urile, pe original eu nu le-am gasit. Poti pune t-uri care vin la spalatoarele de parbriz la dacii.
Din retur pleaca un furtun spre pompa de injectie (x20dtl). Scoatel de la imbinarea din retur, si infundal, ca pompa de injectie sa nu mai traga aer. Porneste-o (o sa porneasca putin mai greu), plimbate, las-o o noapte si vezi a doua zi daca mai face.Daca nu mai face schimba furtunasele si t-urile, pe original eu nu le-am gasit. Poti pune t-uri care vin la spalatoarele de parbriz la dacii.
- iuliansfilie
- *
- 35 mesaje
- din 03 Nov 2005
- Vectra 1992 C16NZ
- suceava
iuliansfilie
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: suceava
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
aionut84
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salutare. Dupa ce am parcurs un drum de vreo 3000km in 3 zile am si eu aceasi problema ca si a ta, adica apar cele 2 erori si parca motorul scutura ( cel putin pe plaja 1500 - 2000 rot/min). Am observat ca si tu ai la C16NZ aceiasi eroare (eroare 24 - si 35). Sunt curios daca ai reusit sa iti rezolvi problema. As fi interesat sa imi spui si mie ce ai facut si cam cat te-a costat. Ms mult.
gigitacu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
Am avut recent aceasta problema cu furtunele de alimentare, noapte in repaus mi se dezamorsa instalatia,
iar dimineata trebuia sa dau 7-8 chei lungi ca sa se amorseze.Cu ajutorul altei persoane ,am dat la cheie si am observat ca pe retur nu se intorcea motorina in rezervor, bule de aer si se oprea in cateva secunde.
Plecand pe instalatie am gasit un furtun de tur la filtru de motorina nestrans bine si pe retur un T-eu si doua furtunase crapate de caldura.Le-am schimbat si acum porneste la cheie, multumesc, Bunicule de corectie.
iar dimineata trebuia sa dau 7-8 chei lungi ca sa se amorseze.Cu ajutorul altei persoane ,am dat la cheie si am observat ca pe retur nu se intorcea motorina in rezervor, bule de aer si se oprea in cateva secunde.
Plecand pe instalatie am gasit un furtun de tur la filtru de motorina nestrans bine si pe retur un T-eu si doua furtunase crapate de caldura.Le-am schimbat si acum porneste la cheie, multumesc, Bunicule de corectie.