Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • paun_nl

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
buna ziua!
sunt nou pe acest forum si as dori si eu cateva informatii.
de curand am cumparat un opel astra cdti motorina 1,7 an 2003 si de cand am cumparat-o scoate fum negru la accelerare , in relantiu merge normal.
am pus-o pe tester si nu da la tester nici o eroare , am intrebat cativa cunoscuti care au mai demult asa ceva si mi-au spus ca ar avea electrovalva[sau vana] nu stiu sigur cum ia spus igr blocata sau debimetru!
lamuriti-ma si pe mine ce ar putea avea ca nu sunt linistit deloc cu fumul acela.

va multumesc anticipat!
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pai cunoscutii te-au indrumat destul de bine. Fum negru inseamna amestec dezechilibrat intre motorina si aer. Poate sa fie valva EGR, debitmetru, turbina... mai multe in ordinea asta. Valva EGR se curata, Debitmetru poti face o masuratoare si se curata daca nu baga corect, etc. Oricum bine ai venit pe forum si incearca sa citesti mai mult pe aici, sigur o sa gasesti raspunsuri la tot ce te intereseaza. Numai bine!
  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cdti in 2003? sigur nu e dti?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cdti s-au pus pe opel incepand cu 2003 !
  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:cdti s-au pus pe opel incepand cu 2003 !


Ok, nu stiam, mersi de info
  • paun_nl

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
DJINN a scris:cdti in 2003? sigur nu e dti?

este cdti sigur.motor ecotec!
  • saionut

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine scoatea fum negru la talpa, dupa curatarea EGR nu mai este asa predominant. Te sfatuiesc sa faci o curatare urgent altfel risti ca si mine blocarea definitiva a valvei si nu vei putea decat sa o inlocuiesti.
  • paun_nl

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
multumesc tuturor pentru raspunsuri si sfaturi!
ieri am fost la un service opel si a puso pe tester, a spus ca nu arata nimic pe tester ..nu eroare sau altceva apoi a mers cu ea in probe aproape 50km si [parerea lui ]dupa aceea spune ca ar fii injectoarele "daca sunt inj. nu ar trebui sa arate ceva PE TESTER?". i-am zis de valva egr ca ar trebui curatata ... mecanicul a spus ca nu se poate curata aceasta val-va[na] decat inlocui .
parerea mea este ca vrea sa ma jumule de vreo 80 mil. atat a spus ca ar costa 4 inj.eu am dat 200 mil pe ea,in pozita asta daca ar fi ce spune el o vand si iau alta.
ce sfaturi imi dati si la ce concluzie ati ajuns si voi din cele relatate aici?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
te sfatuiesc ori sa schimbi mecanicul, ori sa te apuci tu singur daca ai minim de inclinatie catre mecanica. Valva EGR se curata, la fel si debitmetrul. Citeste pe aici pe forum ce si cum. poti incerca si sa faci o "curatare" a injectoarelor mergand cu masina cativa km cu ea turata la 4000 de ture (cu motorul cald). Incearca in viteza a 3-a la drum lung si daca chiar e de la injectoare ar trebui sa se amelioreze. Nu ti-a dat si lista cu parametrii cititi la tester?
  • paun_nl

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
bazare a scris:te sfatuiesc ori sa schimbi mecanicul, ori sa te apuci tu singur daca ai minim de inclinatie catre mecanica. Valva EGR se curata, la fel si debitmetrul. Citeste pe aici pe forum ce si cum. poti incerca si sa faci o "curatare" a injectoarelor mergand cu masina cativa km cu ea turata la 4000 de ture (cu motorul cald). Incearca in viteza a 3-a la drum lung si daca chiar e de la injectoare ar trebui sa se amelioreze. Nu ti-a dat si lista cu parametrii cititi la tester?

NU! nu mi-a dat nimic! a spus ca nu arata nimic pe tester , precum nu ar avea nimic motorul . >vorbeau intre ei< !
  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
paun_nl a scris:
bazare a scris:te sfatuiesc ori sa schimbi mecanicul, ori sa te apuci tu singur daca ai minim de inclinatie catre mecanica. Valva EGR se curata, la fel si debitmetrul. Citeste pe aici pe forum ce si cum. poti incerca si sa faci o "curatare" a injectoarelor mergand cu masina cativa km cu ea turata la 4000 de ture (cu motorul cald). Incearca in viteza a 3-a la drum lung si daca chiar e de la injectoare ar trebui sa se amelioreze. Nu ti-a dat si lista cu parametrii cititi la tester?

NU! nu mi-a dat nimic! a spus ca nu arata nimic pe tester , precum nu ar avea nimic motorul . >vorbeau intre ei< !


E clar, schimba mecanicul.
  • saionut

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si asta cat mai repede, poate problema ta este una minora dar sa nu se agraveze odata cu timpul, din pacate oamenii de genul acesta ar trebui executati instant.
  • paun_nl

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
va salut!
am curatat la un service electrovana egr acum scoate mai putin fum , dar le aratau pe tester eroare egr sfatuinduma ca ar fi bine inlocuita .
dau cateva date: opel typ. T98DZ11 NR.I. WOLOTGF4835219059
rog daca stie cineva la ce pret o pot cumpara noua sau la mana a doua ?
  • saionut

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cei de la autoa.ro mi-au estimat un pret in jurul a 16 mil de lei vechi adica 1600RON . Se pare ca motorul asta este cel mai nenorocit din punct de vedere al pretului EGR.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Incearca sa cureti si galeria de admisie , la mine la DTI dupa curatarea galeriei de admisie fumul aproape ca disparuse .
  • TyTy

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1996 z12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2007

  • Mesaj Privat
saionut a scris:Cei de la auto.ro mi-au estimat un pret in jurul a 16 mil de lei vechi adica 1600RON . Se pare ca motorul asta este cel mai nenorocit din punct de vedere al pretului EGR.
tipul asta de motor este in general f f nenorocit...
  • TyTy

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1996 z12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2007

  • Mesaj Privat
saionut a scris:Cei de la auto.ro mi-au estimat un pret in jurul a 16 mil de lei vechi adica 1600RON . Se pare ca motorul asta este cel mai nenorocit din punct de vedere al pretului EGR.


dar filtrele,uleiul..cand le-ai schimbat.eu am patit asa si m-am dus la mecanic si ala m-a trimis sa cumpar filtre si ulei si dupa ce le-a schimbat e ca noua...nici mcar la 4000 rpm nu scoate fum....
  • saionut

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
TyTy a scris:
dar filtrele,uleiul..cand le-ai schimbat.eu am patit asa si m-am dus la mecanic si ala m-a trimis sa cumpar filtre si ulei si dupa ce le-a schimbat e ca noua...nici mcar la 4000 rpm nu scoate fum....


Astazi le voi schimba din nou pe toate, voi trece de la ulei GM 5W30 la Castrol Magnatec 10W40 plus toate filtrele, placute si saboti. Ultimul schimb s-a facut in urma cu 10200 KM, si eu sper in inbunatatirea performantelor.
  • potorac ionut daniel

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
puteti sa cumparati 1 l de ulei de amestec pt. motoarele in 2 timpi si cand faceti plinul adaugati si uleiul. o sa va curete si injectoarele si pompa. si cand mergeti cu masina din cand in cand trebuie sai mai dati in goarna(in loc sa mergeti cu a 4 la relanti mergeti cu a 3 mai turata, asa se curata). acelasi lucru si pt. motoarele pe benzina cand iese condens pe teava de esapament.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ba cumpara matale o funie si spanzura-te... Evil or Very Mad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR