paun_nl
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2003 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
buna ziua!
sunt nou pe acest forum si as dori si eu cateva informatii.
de curand am cumparat un opel astra cdti motorina 1,7 an 2003 si de cand am cumparat-o scoate fum negru la accelerare , in relantiu merge normal.
am pus-o pe tester si nu da la tester nici o eroare , am intrebat cativa cunoscuti care au mai demult asa ceva si mi-au spus ca ar avea electrovalva[sau vana] nu stiu sigur cum ia spus igr blocata sau debimetru!
lamuriti-ma si pe mine ce ar putea avea ca nu sunt linistit deloc cu fumul acela.
va multumesc anticipat!
sunt nou pe acest forum si as dori si eu cateva informatii.
de curand am cumparat un opel astra cdti motorina 1,7 an 2003 si de cand am cumparat-o scoate fum negru la accelerare , in relantiu merge normal.
am pus-o pe tester si nu da la tester nici o eroare , am intrebat cativa cunoscuti care au mai demult asa ceva si mi-au spus ca ar avea electrovalva[sau vana] nu stiu sigur cum ia spus igr blocata sau debimetru!
lamuriti-ma si pe mine ce ar putea avea ca nu sunt linistit deloc cu fumul acela.
va multumesc anticipat!
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
pai cunoscutii te-au indrumat destul de bine. Fum negru inseamna amestec dezechilibrat intre motorina si aer. Poate sa fie valva EGR, debitmetru, turbina... mai multe in ordinea asta. Valva EGR se curata, Debitmetru poti face o masuratoare si se curata daca nu baga corect, etc. Oricum bine ai venit pe forum si incearca sa citesti mai mult pe aici, sigur o sa gasesti raspunsuri la tot ce te intereseaza. Numai bine!
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
paun_nl
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2003 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
saionut
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
paun_nl
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2003 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
multumesc tuturor pentru raspunsuri si sfaturi!
ieri am fost la un service opel si a puso pe tester, a spus ca nu arata nimic pe tester ..nu eroare sau altceva apoi a mers cu ea in probe aproape 50km si [parerea lui ]dupa aceea spune ca ar fii injectoarele "daca sunt inj. nu ar trebui sa arate ceva PE TESTER?". i-am zis de valva egr ca ar trebui curatata ... mecanicul a spus ca nu se poate curata aceasta val-va[na] decat inlocui .
parerea mea este ca vrea sa ma jumule de vreo 80 mil. atat a spus ca ar costa 4 inj.eu am dat 200 mil pe ea,in pozita asta daca ar fi ce spune el o vand si iau alta.
ce sfaturi imi dati si la ce concluzie ati ajuns si voi din cele relatate aici?
ieri am fost la un service opel si a puso pe tester, a spus ca nu arata nimic pe tester ..nu eroare sau altceva apoi a mers cu ea in probe aproape 50km si [parerea lui ]dupa aceea spune ca ar fii injectoarele "daca sunt inj. nu ar trebui sa arate ceva PE TESTER?". i-am zis de valva egr ca ar trebui curatata ... mecanicul a spus ca nu se poate curata aceasta val-va[na] decat inlocui .
parerea mea este ca vrea sa ma jumule de vreo 80 mil. atat a spus ca ar costa 4 inj.eu am dat 200 mil pe ea,in pozita asta daca ar fi ce spune el o vand si iau alta.
ce sfaturi imi dati si la ce concluzie ati ajuns si voi din cele relatate aici?
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
te sfatuiesc ori sa schimbi mecanicul, ori sa te apuci tu singur daca ai minim de inclinatie catre mecanica. Valva EGR se curata, la fel si debitmetrul. Citeste pe aici pe forum ce si cum. poti incerca si sa faci o "curatare" a injectoarelor mergand cu masina cativa km cu ea turata la 4000 de ture (cu motorul cald). Incearca in viteza a 3-a la drum lung si daca chiar e de la injectoare ar trebui sa se amelioreze. Nu ti-a dat si lista cu parametrii cititi la tester?
paun_nl
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2003 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
bazare a scris:te sfatuiesc ori sa schimbi mecanicul, ori sa te apuci tu singur daca ai minim de inclinatie catre mecanica. Valva EGR se curata, la fel si debitmetrul. Citeste pe aici pe forum ce si cum. poti incerca si sa faci o "curatare" a injectoarelor mergand cu masina cativa km cu ea turata la 4000 de ture (cu motorul cald). Incearca in viteza a 3-a la drum lung si daca chiar e de la injectoare ar trebui sa se amelioreze. Nu ti-a dat si lista cu parametrii cititi la tester?
NU! nu mi-a dat nimic! a spus ca nu arata nimic pe tester , precum nu ar avea nimic motorul . >vorbeau intre ei< !
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
paun_nl a scris:
NU! nu mi-a dat nimic! a spus ca nu arata nimic pe tester , precum nu ar avea nimic motorul . >vorbeau intre ei< !
bazare a scris:te sfatuiesc ori sa schimbi mecanicul, ori sa te apuci tu singur daca ai minim de inclinatie catre mecanica. Valva EGR se curata, la fel si debitmetrul. Citeste pe aici pe forum ce si cum. poti incerca si sa faci o "curatare" a injectoarelor mergand cu masina cativa km cu ea turata la 4000 de ture (cu motorul cald). Incearca in viteza a 3-a la drum lung si daca chiar e de la injectoare ar trebui sa se amelioreze. Nu ti-a dat si lista cu parametrii cititi la tester?
NU! nu mi-a dat nimic! a spus ca nu arata nimic pe tester , precum nu ar avea nimic motorul . >vorbeau intre ei< !
E clar, schimba mecanicul.
saionut
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
paun_nl
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2003 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
saionut
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- TyTy
- **
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
- TyTy
- **
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
saionut a scris:Cei de la auto.ro mi-au estimat un pret in jurul a 16 mil de lei vechi adica 1600RON . Se pare ca motorul asta este cel mai nenorocit din punct de vedere al pretului EGR.
dar filtrele,uleiul..cand le-ai schimbat.eu am patit asa si m-am dus la mecanic si ala m-a trimis sa cumpar filtre si ulei si dupa ce le-a schimbat e ca noua...nici mcar la 4000 rpm nu scoate fum....
saionut
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
TyTy a scris:
dar filtrele,uleiul..cand le-ai schimbat.eu am patit asa si m-am dus la mecanic si ala m-a trimis sa cumpar filtre si ulei si dupa ce le-a schimbat e ca noua...nici mcar la 4000 rpm nu scoate fum....
dar filtrele,uleiul..cand le-ai schimbat.eu am patit asa si m-am dus la mecanic si ala m-a trimis sa cumpar filtre si ulei si dupa ce le-a schimbat e ca noua...nici mcar la 4000 rpm nu scoate fum....
Astazi le voi schimba din nou pe toate, voi trece de la ulei GM 5W30 la Castrol Magnatec 10W40 plus toate filtrele, placute si saboti. Ultimul schimb s-a facut in urma cu 10200 KM, si eu sper in inbunatatirea performantelor.
- potorac ionut daniel
- **
- 168 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
puteti sa cumparati 1 l de ulei de amestec pt. motoarele in 2 timpi si cand faceti plinul adaugati si uleiul. o sa va curete si injectoarele si pompa. si cand mergeti cu masina din cand in cand trebuie sai mai dati in goarna(in loc sa mergeti cu a 4 la relanti mergeti cu a 3 mai turata, asa se curata). acelasi lucru si pt. motoarele pe benzina cand iese condens pe teava de esapament.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat