Ciurica
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut,
se da o masina Corsa C din 2003 luna 11, motor Ecotec 1.2 benzina Z12XE cu 92000KM (sper) eu am cumparat-o la 58000 din Germani, sper sa fi avut atat.
Nu ma pricep la mecanica absolut deloc, insa pot sa-mi dau seama cand o masina are o problema. Am facut cei 30000 Km in mare parte in plimbari prin tara (munte si mare), am mare grija la cum merg cu ea si numai eu am condus-o. Schimb vitezele constant la 3500 rpm, verific ulei, antigel si am grija sa completez mereu. Am facut reviziile la 15000 Km, am facut prima revizie cand am cumparat-o si am schimbat ulei, filtre dupa care de inca doua ori la 73000 si 88000. Dupa ultima revizie, am facut un traseu prin tara de vre-o 1400 Km (Bucuresti - Sibiu - Cluj - Deva - Sibiu - Bucuresti), cand am plecat aveam ulei pana la ultima gradatie pe joja (abea facusem revizia) iar dupa vre-o 1000 Km mai aveam doar doua liniute si am zis initial ca am chinuit-o eu pe serpentine si de aici se trage, ma rog am completat si am mers mai departe. Completez numai cu ulei GM 30W, ca din asta imi pun cei de la service (Di-Bas Bucuresti). Ideea e ca acum dupa inca 2000 Km iar sunt aproape de doua liniute si nu am facut decat un drum la mare si in rest prin Bucuresti Serviciu - Casa (aprox 9 Km/ zi).
Pe langa asta nu da nici un semn de oboseala, se misca foarte bine se infige, nu tremura, la relanti merge cu viteza constanta si lin.
Ce am observat, culoarea uleiului este foarte inchisa dupa doar 4000 Km de la revizie, plus ca am completat eu cu 5-600 mll de ulei curat.
Sunetul motorului imi pare ca cere distributie schimbata (cu toate ca e pe lant).
Aveti aici poza cu motorul (am luat capacul de la ulei) si cu joja care pare completa, dar era motorul deja incalzit, cam am venit dce la serviciu si nu am mai asteptat sa se aseze ca sa-i fac poza, joja este doar pentru a se observa culoarea uleiului.
Va rog mult sa-mi dati un sfat, ce sa-i fac... sa nu ma duc degeaba in service, ca ma usuca astia de la Di-Bas (numa sa-mi spuna daca are ceva motorul ma costa 150 RON) . A venit vara si o sa mai plec prin plimbari, asa ca vreau s-o aranjez.
Multumesc,
se da o masina Corsa C din 2003 luna 11, motor Ecotec 1.2 benzina Z12XE cu 92000KM (sper) eu am cumparat-o la 58000 din Germani, sper sa fi avut atat.
Nu ma pricep la mecanica absolut deloc, insa pot sa-mi dau seama cand o masina are o problema. Am facut cei 30000 Km in mare parte in plimbari prin tara (munte si mare), am mare grija la cum merg cu ea si numai eu am condus-o. Schimb vitezele constant la 3500 rpm, verific ulei, antigel si am grija sa completez mereu. Am facut reviziile la 15000 Km, am facut prima revizie cand am cumparat-o si am schimbat ulei, filtre dupa care de inca doua ori la 73000 si 88000. Dupa ultima revizie, am facut un traseu prin tara de vre-o 1400 Km (Bucuresti - Sibiu - Cluj - Deva - Sibiu - Bucuresti), cand am plecat aveam ulei pana la ultima gradatie pe joja (abea facusem revizia) iar dupa vre-o 1000 Km mai aveam doar doua liniute si am zis initial ca am chinuit-o eu pe serpentine si de aici se trage, ma rog am completat si am mers mai departe. Completez numai cu ulei GM 30W, ca din asta imi pun cei de la service (Di-Bas Bucuresti). Ideea e ca acum dupa inca 2000 Km iar sunt aproape de doua liniute si nu am facut decat un drum la mare si in rest prin Bucuresti Serviciu - Casa (aprox 9 Km/ zi).
Pe langa asta nu da nici un semn de oboseala, se misca foarte bine se infige, nu tremura, la relanti merge cu viteza constanta si lin.
Ce am observat, culoarea uleiului este foarte inchisa dupa doar 4000 Km de la revizie, plus ca am completat eu cu 5-600 mll de ulei curat.
Sunetul motorului imi pare ca cere distributie schimbata (cu toate ca e pe lant).
Aveti aici poza cu motorul (am luat capacul de la ulei) si cu joja care pare completa, dar era motorul deja incalzit, cam am venit dce la serviciu si nu am mai asteptat sa se aseze ca sa-i fac poza, joja este doar pentru a se observa culoarea uleiului.
Va rog mult sa-mi dati un sfat, ce sa-i fac... sa nu ma duc degeaba in service, ca ma usuca astia de la Di-Bas (numa sa-mi spuna daca are ceva motorul ma costa 150 RON) . A venit vara si o sa mai plec prin plimbari, asa ca vreau s-o aranjez.
Multumesc,
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Varianta scurta :
-ulei inadecvat, foloseste 0W40 sau vara 5W50, 10W60
-schimba distributia
Ai de citit la Agila despre astea, motoare identice.
Miercuri sunt in Bucuresti pina la prinz ca vin cu un coleg ca va cumpara o masina. Eu voi sta la priponit la un service pe bulevardul Nicolae Grigorescu 101-110, e un service mic dar baieti de nota 10, este la iesirea spre A2 al treilea semafor inainte de iesire, in intersectia aia mare e o statuie cu un soldat care tine o pusca in sus...scuze dar nefiind din Bucuresti am alte puncte de reper.
Daca poti sa vii, ma uit si eu la masina, verificam stare distributie, ce mai ai pe la masina, nu te costa decit o bere rece fara alcool sau suc rece. Vei cunoaste si mecanici mult mai ieftini si competenti care nu te mulg ca altii...
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Lun 21 Feb, 2011 8:47 am
-ulei inadecvat, foloseste 0W40 sau vara 5W50, 10W60
-schimba distributia
Ai de citit la Agila despre astea, motoare identice.
Miercuri sunt in Bucuresti pina la prinz ca vin cu un coleg ca va cumpara o masina. Eu voi sta la priponit la un service pe bulevardul Nicolae Grigorescu 101-110, e un service mic dar baieti de nota 10, este la iesirea spre A2 al treilea semafor inainte de iesire, in intersectia aia mare e o statuie cu un soldat care tine o pusca in sus...scuze dar nefiind din Bucuresti am alte puncte de reper.
Daca poti sa vii, ma uit si eu la masina, verificam stare distributie, ce mai ai pe la masina, nu te costa decit o bere rece fara alcool sau suc rece. Vei cunoaste si mecanici mult mai ieftini si competenti care nu te mulg ca altii...
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Lun 21 Feb, 2011 8:47 am
Ciurica
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
Merci mult... te sun putin mai tarziu sa stabilim stau foarte aproape de iesirea pe A2 asa ca nu e o problema .
Am citit topicul de aici: https://www.clubopel.com/vie...=distributie+noua
eu cam am simptomele prezentate de tine acolo, asta este motivul pentru care am pus filmuletul cu motorul.
Te sun putin mai tarziu( sa nu te trezesc ) sa stabilim pentru maine. Dupa ce am citit pe forum, am mai multa incredere in tine decat in orice reprezentanta Opel
Am citit topicul de aici: https://www.clubopel.com/vie...=distributie+noua
eu cam am simptomele prezentate de tine acolo, asta este motivul pentru care am pus filmuletul cu motorul.
Te sun putin mai tarziu( sa nu te trezesc ) sa stabilim pentru maine. Dupa ce am citit pe forum, am mai multa incredere in tine decat in orice reprezentanta Opel
Ciurica
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
- maxxi
- **
- 112 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2003 Y17DT
- Sibiu
maxxi
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat