- postdan
- OP
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Rog un moderator sa stearga mesajul meu. Nu l-am postat unde trebuie si eu nu reusesc sa il sterg, imi spune ca deja s-a raspuns la el.
Multumesc
Am o problema cu Agila 1.2 din 2000. A inceput acum doua saptamani sa nu porneasca imediat, doar dupa mai multe invartiri ale electromotorului. Eventual daca nu insistam prea mult, pornea la a 2-a cheie dar tot un pic mai greu. Apoi s-a aprins si martorul cu motoras, am facut asa vreo 200km, extern si intern. Citind pe forum, am zis ca o fi de la bujii, nu cunosc istoricul de service al masinii, nu le-am schimbat de cand am cumparat masina (avea 102.000 acum are 132.000). Am schimbat bujiile cu exact acelasi model recomandat chiar daca cele vechi aratau foarte bine inca. Becul martor nu s-a stins imediat dupa aceea ci a doua zi, dupa cateva drumuri scurte in oras.
Acum mi s-a oprit motorul in mers, fara sa scuture masina sau alteva, parca as fi scos cheia din contact. Motorul era cald cand pornisem de pe loc, dupa o stationare de 15 minute.
Daca incerc sa pornesc imediat nu porneste. Am scos o borna de la baterie, am pus-o la loc imediat si am putut porni motorul imediat. A mers cateva minute, l-am mai tinut si turat la 2-3000, l-am lasat la relanti si a murit iar, dupa 1-2 minute. Am mai incercat faza cu borna inca o data, dar tinuta vreo 3 minute scoasa, la fel. A pornit imediat si dupa cateva minute s-a oprit. Apoi n-am mai scos borna, l-am lasat vreo 20 de minute oprit, apoi a pornit imediat. L-am lasat la relanti si a murit dupa vreo 5 minute. La inca o incercare, dupa un timp mai lung (motorul rece), a pornit imediat, l-am lasat la relanti si dupa vreo 15 minute iar a murit. Lasat la relanti, parca are mici variatii de turatie, intre 600 si 500 si se simt mici scuturaturi in masina.
Maine ma duc la reprezentanta Opel la tester si la un mecanic dar tare mi-e teama ca testerul nu va arata nimic.
Daca are cineva o idee, sau daca v-ati mai intalnit cu asa ceva, va rog sa-mi spuneti.
Multumesc
Am o problema cu Agila 1.2 din 2000. A inceput acum doua saptamani sa nu porneasca imediat, doar dupa mai multe invartiri ale electromotorului. Eventual daca nu insistam prea mult, pornea la a 2-a cheie dar tot un pic mai greu. Apoi s-a aprins si martorul cu motoras, am facut asa vreo 200km, extern si intern. Citind pe forum, am zis ca o fi de la bujii, nu cunosc istoricul de service al masinii, nu le-am schimbat de cand am cumparat masina (avea 102.000 acum are 132.000). Am schimbat bujiile cu exact acelasi model recomandat chiar daca cele vechi aratau foarte bine inca. Becul martor nu s-a stins imediat dupa aceea ci a doua zi, dupa cateva drumuri scurte in oras.
Acum mi s-a oprit motorul in mers, fara sa scuture masina sau alteva, parca as fi scos cheia din contact. Motorul era cald cand pornisem de pe loc, dupa o stationare de 15 minute.
Daca incerc sa pornesc imediat nu porneste. Am scos o borna de la baterie, am pus-o la loc imediat si am putut porni motorul imediat. A mers cateva minute, l-am mai tinut si turat la 2-3000, l-am lasat la relanti si a murit iar, dupa 1-2 minute. Am mai incercat faza cu borna inca o data, dar tinuta vreo 3 minute scoasa, la fel. A pornit imediat si dupa cateva minute s-a oprit. Apoi n-am mai scos borna, l-am lasat vreo 20 de minute oprit, apoi a pornit imediat. L-am lasat la relanti si a murit dupa vreo 5 minute. La inca o incercare, dupa un timp mai lung (motorul rece), a pornit imediat, l-am lasat la relanti si dupa vreo 15 minute iar a murit. Lasat la relanti, parca are mici variatii de turatie, intre 600 si 500 si se simt mici scuturaturi in masina.
Maine ma duc la reprezentanta Opel la tester si la un mecanic dar tare mi-e teama ca testerul nu va arata nimic.
Daca are cineva o idee, sau daca v-ati mai intalnit cu asa ceva, va rog sa-mi spuneti.
- Sorin Deac
- **
- 57 mesaje
- din 16 Oct 2007
- Agila 2001 Z10XE
- Cluj
Sorin Deac
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu mai chinui bateria si electromotorul:
75% sanse sa ai senzorul crankshaft defect; se intrerupe la cresterea temperaturii .
Restul de 25% - ECU !
vezi ca exista un post pe aceasta tema. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586.
75% sanse sa ai senzorul crankshaft defect; se intrerupe la cresterea temperaturii .
Restul de 25% - ECU !
vezi ca exista un post pe aceasta tema. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
- postdan
- OP
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Da, asa au zis si la service dupa testare. Maine schimb senzorul si sper sa dispara problema
Multumesc pentru raspuns. Am fost mai linisitit cand au spus acelasi lucru si la service
Multumesc pentru raspuns. Am fost mai linisitit cand au spus acelasi lucru si la service
Sorin Deac a scris:Nu mai chinui bateria si electromotorul:
75% sanse sa ai senzorul crankshaft defect; se intrerupe la cresterea temperaturii
Restul de 25% - ECU
vezi ca exista un post pe aceasta tema. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586.
75% sanse sa ai senzorul crankshaft defect; se intrerupe la cresterea temperaturii
Restul de 25% - ECU
vezi ca exista un post pe aceasta tema. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Vezi ca senzorul crankshaft se schimba foarte simplu. Trebuie sa il gasesti pe undeva pana in 100 lei si se schimba in 5 minute. Citeste cu atentie ce scrie aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586 si nu da banii aiurea. M-as mira sa scapi fara vreo 250 lei ca stiu mecanicii cum sa storca banii.
- postdan
- OP
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cu tot cu testul facut inainte, senzor+schimbat senzor, 3 becuri+schimbat becuri care nu mergeau, am iesit in 280RON.
Eu unul nu ma pricep la masini si prefer sa o duc la un service unde primesc si garantie.
Totusi, parerile sau sfaturile celor de pe forum m-au ajutat sa fiu sigur ca asta e defectul.
Eu unul nu ma pricep la masini si prefer sa o duc la un service unde primesc si garantie.
Totusi, parerile sau sfaturile celor de pe forum m-au ajutat sa fiu sigur ca asta e defectul.
Furdui a scris:Vezi ca senzorul crankshaft se schimba foarte simplu. Trebuie sa il gasesti pe undeva pana in 100 lei si se schimba in 5 minute. Citeste cu atentie ce scrie aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586 si nu da banii aiurea. M-as mira sa scapi fara vreo 250 lei ca stiu mecanicii cum sa storca banii.