robert88- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
de curand am facut motorul la cu vectra a c16nz ..functioneaza perfect sta la relantii .. dar dupa ce se ridica apa la 90 de grade porneste greu doar cu (cu motorul rece porneste la sfet) am facut testul agrafa (ajutat de 2 colegi dupa forum ) si mi-a dat eroarea 45....ce tre sa fac sa merga bn ....ce trebuie sa schimb k sa nu mai apara eroarea asta ....
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
robert88- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
robert88- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Dragossh
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
salutare tuturor.exact aceeasi problema o am si eu, numai ca la mine se simte si un tremurat la relanti,si caderi destul de frecvente ale turatiei, pana la chiar 500. nu stiu ce sa mai fac, am curatat cam tot ce se putea, beculetul ala a stat si stins, dar se aprinde din nou. sta stins dupa ce opresc motorul.
va rog da-ti o solutie.
multumesc
va rog da-ti o solutie.
multumesc
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
In general, de vina e injectorul. Am avut si eu aceeasi problema. Am curatat injectorul, am pus si solutie de curatat injectoare in benzina iar pentru a se stabiliza turatia am cumparat si schimbat IAC-ul. De atunci nu mai am probleme. Cu toate astea probabil sunt momente cand injectorul da mai multa benzina la ralanti dar IAC-ul isi face treaba si imi tine mai turat motorul. Undeva la 1200 ture, uneori chiar la 1500. Dar asta dureaza cam cateva secunde, scazand apoi la aproximativ 900. Am in plan sa schimb si injectorul dar ajunge cam mult. Cu cele la mana a doua nu faci nimic. Si ele pot fi la fel. Dar unnul nou e aproximativ 700 ron. Motorasul de ralanti (IAC) ajunge in jur de 250 ron.
Ca observatie, cred ca e de vina si benzina, pentru ca in ultimul timp am auzit pe multi ca au aceasta problema. Stiti ca de anul asta s-a schimbat nu stiu ce in componenta benzinei. Prea coincide.
Ca observatie, cred ca e de vina si benzina, pentru ca in ultimul timp am auzit pe multi ca au aceasta problema. Stiti ca de anul asta s-a schimbat nu stiu ce in componenta benzinei. Prea coincide.
- breyton
- **
- 125 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1999 x18xe1
- Cluj
breyton
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1999 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am masurat astazi sonda lambda.
Din autodata am vazut ca tre sa aiba tensiunea de 1v.
Am vazut ceva tutorial pe youtube,unde 2 tipi au masurat sonda lambda.
Am facut si eu acelasi lucru.
Pana sa imi ajunga temperatura la 80 grade,am masurat cu multimetru 0,1 v
Dupa ce a ajuns temperatura la 80 grade,am masurat 0.3v,dar fluctua.
Am masurat si la alta vectra,tot c16nz,si la el a fluctua intre 0,8 si 0,3 v la cateva minute dupa ce masina a fost pornita.
Asta inseamna ca e dusa sonda?
Am gasit sonda cu 50 lei in dezmembrari,originala,dar nu stiu daca sa o cumpar sau nu.Nu pot sa garantez ca aceea functioneaza in parametri normali.
Si inca o chestie,cand am pornesc motorul,nu mi se aprinde imediat checkengine.
Inainte cu cateva secunde mi se balbaie motorul,scade turatia,apoi cu cateva zeci de secunde inaintea aprinderii checkengine,mi se tureaza cu 100 ture in plus,si apoi revine la normal.
Mentionez ca am decupat sonda in timp ce motorul mergea.Trebuia sa se vada niste modificari la turatie?
Voi ce parere aveti?
Din autodata am vazut ca tre sa aiba tensiunea de 1v.
Am vazut ceva tutorial pe youtube,unde 2 tipi au masurat sonda lambda.
Am facut si eu acelasi lucru.
Pana sa imi ajunga temperatura la 80 grade,am masurat cu multimetru 0,1 v
Dupa ce a ajuns temperatura la 80 grade,am masurat 0.3v,dar fluctua.
Am masurat si la alta vectra,tot c16nz,si la el a fluctua intre 0,8 si 0,3 v la cateva minute dupa ce masina a fost pornita.
Asta inseamna ca e dusa sonda?
Am gasit sonda cu 50 lei in dezmembrari,originala,dar nu stiu daca sa o cumpar sau nu.Nu pot sa garantez ca aceea functioneaza in parametri normali.
Si inca o chestie,cand am pornesc motorul,nu mi se aprinde imediat checkengine.
Inainte cu cateva secunde mi se balbaie motorul,scade turatia,apoi cu cateva zeci de secunde inaintea aprinderii checkengine,mi se tureaza cu 100 ture in plus,si apoi revine la normal.
Mentionez ca am decupat sonda in timp ce motorul mergea.Trebuia sa se vada niste modificari la turatie?
Voi ce parere aveti?
Dragossh
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- breyton
- **
- 125 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1999 x18xe1
- Cluj
breyton
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1999 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
- ExpressVectra
- ***
- 594 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 594
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat