Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutari de la mare! Se pare ca din pricina problemei mele mai vechi....autoaccelerarea pe ulei, mi se formeaza presiune pe instalatia de racire, a.i. imi refuleaza la busonul vasului de expansiune. Motorul este Y22DTH pe OMEGA B2. Dupa multe teste si inlocuiri de termostate si pompe de apa, am ajuns la concluzia ca este nevoie de demontarea chiulasei si verificarea de catre un specialist. Intrebarea mea este daca inainte de a o demonta, pot verifica cumva daca este intradevar FISURATA, iar aceasta fisura se dilata la cald, atunci cand imi face presiune? Si daca stiti cam cat ar ajunge una si de unde sa o iau sa nu imi iau vreo teapa? Manopera am inteles ca ar ajunge 500 lei la un garaj iar chiulasa vreo 800 lei, adaugand si garnitura inca 200 lei si altele. Ce anume ar mai trebui inlocuit daca tot desfac, sau verificat, garnituri ceva? Rog ajutor din partea voastra!
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu eu prea multe in legatura cu asta, dar cred ca mai bine ar fi sa o verifici cumva pe masina daca este fisurata sau nu.. daca o dai jos nu prea mai vad cum o poti verifica.
alta idee ar fi de ce crezi ca ar fi fisurata? se poate sa se fi dus garnitura de chiulasa si sa fi facut un canal prin care nu intra apa ci ies gaze in apa. la dacie am avut problema asta si a fost garnitura de chiulasa dar a trebuit sa fac si fata dreapta la chiulasa caci de obicei se deformeaza chiulasa prima si arde garnitura Smile
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mda, tare imi e mie ca nu cumva "mecanicii" din service sa nu fi schimbat prezoanele cu altele noi asa cum scrie in carte si sa se fi alungit vreounul...
http://www.elitecat.cz/Imag...F010/14682800.PDF
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
vezi ca in constantza este un coleg care dezmembreaza mai multe omega
stiu ca avea de pe un vauxhall un motot 2.2 dti complet
ia legatura cu el si vezi ce mai are
dak erai mai aproape de mine te duceam la mecanicul meu "maini de aur" si lamuream treaba cu motorashul tau
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sa fii sigur ca nu au schimbat prezoanele, dar de alungit nu prea sunt sasnse Smile.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
off topic, @secarianu vezi ca maine sunt prin zona pe la tine !
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am desfacut singur astazi chiulasa, si iata ce am descoperit...

... dupa cum puteti observa, garnitura nu are tot atatea canale precum au chiulasa si blocul, deci astfel neavand apa cum sa circule, formand presiune.
Se pare ca asa sunt ele facute, sa aiba numai cateva gauri pentru circularea apei. Ciudat!
Acum ramane sa curat foarte bine canalele blocului si a chiulasei si sa inlocuiesc garnitura. Cu ce credeti ca ar merge inlaturate depunerile de calcar/antigel pietrificat din chiulasa si rugina din bloc? Eu ma gandeam la detartrant si o periuta fina sa intre pe canale, iar dupa montare sa pun o solutie ca sa curete la presiune la relanti.


Ultima modificare făcută de secarianu la Vin 18 Jun, 2010 8:12 pm
  • omega y22dth

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Bravo.Acum cumpara o garnitura noua,verifica undeva chiulasa si monteaza la loc.Spor la treaba.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
colega ,ce se mai aude de chiuloasa aia.. ca poate ma mut o saptamana la tine la anul... Smile
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Azi astept sa dea jos supapele la un service, ca eu nu am reusit, si dupa merg sa o rectific. GArnitura voi lua dupa ce vad cat a luat din chiulasa. NOrmal se masoara cu o prisma. Acum va trebui sa inlocuiesc si patina intinzatoare a latului ce duce la axa cu came fiindca e cam uzata si mi s-a si crapat bachelita la scoaterea chiulasei. Apropo, chiulasa era practic intepenita de bloc, ne-am chinuit 3 baieti ca sa o scoatem cu 2 rangi. Asa ca va trebui sa scot capacul distributiei ca sa schimb patina si voi vedea in ce stare sunt si celelalte ghidaje/patine. La blocarea arborelui normal trebuie pus un cui special in locul senzorului de turatie ca sa il blocheze, insa am inteles ca se poate si altfel (prin cuplarea in viteza si demarare usoara) insa necesita pricepere asa ca voi apela la un amic. Sa auzim de mai bine!
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
asa, bravo ! tine.ne la curent ! spor la treaba !
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sigur nu mergea cu supapele pe ea? eu nu am umblat la ele cand am rectificat.. ce-i drept la alta masina sau poate le-au dat jos cei de la rectificari Smile
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
vezi de o solutzie detrzrtanta puternica sa-ti curetze calcarul...nu stiu dak merge "calgon"
oricum multumim de poze si de toate sfaturile primite
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca te chinui pe banii tai sa repari motoare. Pune unul sh in stare buna si scapi de probleme. Nu avem mecanici calificati sa iti repare un motor, incat sa nu mai ai probleme cu el 150000 - 200000 km. Dupa 50000 - 80000 km cam crapa motorul reparat. Eu am incercat sa repar, si apoi am inceput sa cumpar motoare sh.E diferenta mare. La cel reparat mi-a suflat garnitura de chiuloasa, scapa ulei pe la baie, pe la capacul de la distributie, pe la pompa de injectie + gaze in carterul motor + compresie slabuta. La asta sh, l-am luat cu tot cu masina busita pe la 110.000, l-am schimbat cu tot cu pompa injectie + turbo, i-am facut un chiptuning la masina la 146 hp, si merge mai bine decat mergea cand am cumparat masina.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am pus azi chiulasa cu PREZOANE NOI dupa ce le-am pus pe cele vechi si am vazut ca 2 din ele nu au prins bine. M-au costat 30 lei /bic, adica 300 lei toate 10 prezoanele. Acum urmeaza sa fac teste maine cu ea sa vad cum a iesit lucrarea. Sa auzim de bine!
  • OMEGA B 1995

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
succesuri! Very Happy asteptam informatii Twisted Evil
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
tine-ne la curent Smile
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
daca pleci in teste cu ea pana la Bucuresti sunt liber maine... Smile
  • OMEGA B 1995

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
vezi sa ai libera o sufa Very Happy pentru orice eventualitate.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am inlocuit si garnitura de la capacul distributiei (150 lei) dand jos distributia si punand-o la punct din nou (NU era pusa bine oricum de meseriasii de la Bosch), garnitura de la carter (85 lei) care era uzata rau nemaiavand cauciucul acela acolo unde trebuie, suruburi noi la baia de ulei (5 lei bucata) precum si silicon pe acestea de calitate (elring 26 lei). Insumand doar piesele m-am dus aproape de 1000 lei, insa satisfactia e mare fiindca am vazut si am asistat mecanicul care mi-a facut lucrarea. Maine urmeaza cateva probe prin oras si in afara lui, urmand ca in weekend sa decolez pe A2.
Voi pune poze maine ca sa vedeti ce au putut face cei din service: in loc sa imi spuna ca trebuie sa schimbe si garniturile astea, a dat cu silicon acolo unde trebuia sa fie cauciuc pe ea, adica in dreptul pompei de apa si alte zone.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR