- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
Stiu ca o sa-mi spuneti ca sa mai discutat, dar nu gasesc rezolvare la aceasta problema:
- Ecu cere o anumita presiune de la turbina (100-150) insa aceasta nu "da" mai mult de 110
Foarte greu, undeva pe la 3000-3500 rot/min presiunile ajung sa le egaleze.
Nu ma luati cu furtunase si solenoid-uri........le-am verificat cu op com , am desfacut EGR si turbina , le-am curatat, turbina arata f f bine, nu am avut ce curata, am "fortat " wastergate sa stea inchis (am zis ca poate scapa , ca si-a facut joc tija in timp), debitmetru OK, manifold pressure senzor OK........filtre noi......pe la intercooler nu scapa.....DAR NU SE EGALEAZA PRESIUNILE CERUTE DE ECU CU CE DA TURBINA.
Incep sa cred ca o fi catalizatorul infundat? Din cauza asta gazele arse nu pot atinge viteza X sa invarta turbina ?
Nu am curatat galerie de admisie, banuiesc ca arata jalnic, dar nu stiu cu ce ar schimba asta presiunea data de turbina.
De asta cred ca scoate si fum negru la relanti si la schimbarea treptelor.....lipsa aerului conform cerintelor.
IDEI? Ca eu m-am blocat . Sa dau tobele jos?
- Ecu cere o anumita presiune de la turbina (100-150) insa aceasta nu "da" mai mult de 110
Foarte greu, undeva pe la 3000-3500 rot/min presiunile ajung sa le egaleze.
Nu ma luati cu furtunase si solenoid-uri........le-am verificat cu op com , am desfacut EGR si turbina , le-am curatat, turbina arata f f bine, nu am avut ce curata, am "fortat " wastergate sa stea inchis (am zis ca poate scapa , ca si-a facut joc tija in timp), debitmetru OK, manifold pressure senzor OK........filtre noi......pe la intercooler nu scapa.....DAR NU SE EGALEAZA PRESIUNILE CERUTE DE ECU CU CE DA TURBINA.
Incep sa cred ca o fi catalizatorul infundat? Din cauza asta gazele arse nu pot atinge viteza X sa invarta turbina ?
Nu am curatat galerie de admisie, banuiesc ca arata jalnic, dar nu stiu cu ce ar schimba asta presiunea data de turbina.
De asta cred ca scoate si fum negru la relanti si la schimbarea treptelor.....lipsa aerului conform cerintelor.
IDEI? Ca eu m-am blocat . Sa dau tobele jos?
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
rmg
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2007
- Mesaj Privat
ECU nu cere nici o presiune de la turbina. Nu inteleg chestia cu egalizarea presiunilor. In functie de cum a fost facuta maparea injectiei, stie ca la o anumita turatie, la un anumit debit de aer masurat sa dea o cantitate de benzina/motorina. Injectia se face pe baza informatiilor date de senzorii de temperatura, turatie, debitmetru, pozitie clapeta acceleratie, pozitie volanta. Ori debitmetrul da informatii gresite despre cantitatea de aer care trece prin el, ori senzorul de suprapresiune de pe admisie e ciufulit si wastegate-ul da drumul prea mult la gaze pe evacuare in loc sa le arunce pe palele turbinei.
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
1. Este o "comanda" sau o "cerere " de aer (cu rosu) si o presiune la un moment dat fizica (cu verde).La cate masini am facut eu diagnoza, am observat ca cele 2 presiuni "merg impreuna ", daca apar probleme pe la turbo presiunea "ceruta" o sa fie diferita de cea reala
2. Tocmai am spus ca "am fortat" , am blocat wastergate sa nu fie scapari pe langa el......ce sa le fac la furtunase?
3. Daca as pune un titlu "Presiunea generata de turbina este net inferioara presiunii cerute de ECU conform specificatiilor mapei " nu cred ca ar fi gasit cineva topic-ul daca ar fi vut o problema asemanatoare
4. I-mi mentin ideea ca doar pe forumurile din Romania, cand cineva pune o problema, vin 10 sa-i corecteze titlul, gramatica, punctuatia, sa-si dea cu parerea asa.....din auzite ......pentru ca ala care de fapt se pricepe are prea multa treaba sa stea pe net........no offence.
Measuring blocks information:
Battery Voltage,13.7 V
Ignition Status,On 12V
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.97 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.48 V
Calculated Pedal Position,0 %
Barometric Pressure,99 kPa
Barometric Pressure,4.05 V
Boost Pressure Command,113 kPa
Boost Pressure,98 kPa
Boost Pressure,1.58 V
Mass Air Flow Sensor,339 mg/strk
Mass Air Flow Sensor,1.51 V
Intake Air Temperature,16 °C
Intake Air Temperature,2.81 V
Coolant Temperature,51 °C
Coolant Temperature,2.20 V
Engine Oil Temperature,40 °C
Engine Oil Temperature,3.69 V
Fuel Temperature,20 °C
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive 12V
Desired Engine Idle Speed,800 RPM
Engine Speed,879 RPM
Injection Pump Speed,439.22 RPM
Desired Injection Start,2.1 °CA
Actual Injection Start,2.1 °CA
Actual Injection Quantity,7.3 mg/strk
A/C Information Switch,Inactive
A/C Relay (Air Conditioning),Active
A/C Load Signal (Air Conditioning),11 %
A/C Pressure (Air Conditioning),248 kPa
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Active
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 %
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),5 %
EGR Feedback (Exhaust Gas Recirculation),ok
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,57 %
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,4 %
Pulse Ratio Throttle Control Solenoid Valve,5 %
Outside Temperature Sensor_,-4 °C
Outside Temperature Sensor_,3.28 V
Glow Time Relay,Active 0V
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive
Glow Time Telltale,Off
Malfunction Indicator (MI),Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,On
Vehicle Speed,0 km/h
Clutch Switch,Inactive
Cruise Control Tip Switch,Not Programmed
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Not Programmed
Immobiliser Function Programmed,- - -
Security Wait Time,- - -
2. Tocmai am spus ca "am fortat" , am blocat wastergate sa nu fie scapari pe langa el......ce sa le fac la furtunase?
3. Daca as pune un titlu "Presiunea generata de turbina este net inferioara presiunii cerute de ECU conform specificatiilor mapei " nu cred ca ar fi gasit cineva topic-ul daca ar fi vut o problema asemanatoare
4. I-mi mentin ideea ca doar pe forumurile din Romania, cand cineva pune o problema, vin 10 sa-i corecteze titlul, gramatica, punctuatia, sa-si dea cu parerea asa.....din auzite ......pentru ca ala care de fapt se pricepe are prea multa treaba sa stea pe net........no offence.
Measuring blocks information:
Battery Voltage,13.7 V
Ignition Status,On 12V
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.97 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.48 V
Calculated Pedal Position,0 %
Barometric Pressure,99 kPa
Barometric Pressure,4.05 V
Boost Pressure Command,113 kPa
Boost Pressure,98 kPa
Boost Pressure,1.58 V
Mass Air Flow Sensor,339 mg/strk
Mass Air Flow Sensor,1.51 V
Intake Air Temperature,16 °C
Intake Air Temperature,2.81 V
Coolant Temperature,51 °C
Coolant Temperature,2.20 V
Engine Oil Temperature,40 °C
Engine Oil Temperature,3.69 V
Fuel Temperature,20 °C
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive 12V
Desired Engine Idle Speed,800 RPM
Engine Speed,879 RPM
Injection Pump Speed,439.22 RPM
Desired Injection Start,2.1 °CA
Actual Injection Start,2.1 °CA
Actual Injection Quantity,7.3 mg/strk
A/C Information Switch,Inactive
A/C Relay (Air Conditioning),Active
A/C Load Signal (Air Conditioning),11 %
A/C Pressure (Air Conditioning),248 kPa
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Active
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 %
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),5 %
EGR Feedback (Exhaust Gas Recirculation),ok
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,57 %
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,4 %
Pulse Ratio Throttle Control Solenoid Valve,5 %
Outside Temperature Sensor_,-4 °C
Outside Temperature Sensor_,3.28 V
Glow Time Relay,Active 0V
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive
Glow Time Telltale,Off
Malfunction Indicator (MI),Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,On
Vehicle Speed,0 km/h
Clutch Switch,Inactive
Cruise Control Tip Switch,Not Programmed
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Not Programmed
Immobiliser Function Programmed,- - -
Security Wait Time,- - -
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Ma bag si eu:
Battery Voltage,13.7 V - tensiunea releu incarcare baterie - ok
Ignition Status,On 12V - tensiune pornire baterie - ok
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active - pedala de acceleratie la relantiu - ok
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.97 V - tensiune la prina rezistenta variabila a pedalei de acceleartie - ok
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.48 V - tensiunea la a doa rezistenta variabila a pedalei de acceleratie - ok
Calculated Pedal Position,0 % - valoarea calculata la relantiu a pedalei de acceleratie - ok
Barometric Pressure,99 kPa - presiunea atmosferica aprox 1 bar - ok
Barometric Pressure,4.05 V - tensiunea de alimentare a senzorului de presiune atmosferica - ok
Boost Pressure Command,113 kPa - AICI AI O PROBLEMA - presiunea comandata de ECU la relantiu trebuie sa fie intre 90 - 110 kPa - valoarea de referinta ecu la tine este cam mare - poate fi din soft sau hard ECU .
Boost Pressure,98 kPa - valoarea la relantiu a senzorului de suprapresiune e ok - este intre 90 - 110 kPa;
Boost Pressure,1.58 V - aici e ceva anormal, cred eu - tensiunea la bornele senzorului la relantiu data de ECU trebuie sa fie 2,3 volti - aici posibil sa gresesc eu;
Mass Air Flow Sensor,339 mg/strk - aici daca poti da valoarea in Kg/h ar fi bine, ptr ca la relantiu trebuie sa fie intre 25 - 40 kg/h - alege la diagnoza optiunea Kg/h;
Mass Air Flow Sensor,1.51 V - ok;
Intake Air Temperature,16 °C - temperatura data de termistorul de pe debitmetru - ok
Intake Air Temperature,2.81 V - ok;
Coolant Temperature,51 °C - temperatura lichidului de racire - ok;
Coolant Temperature,2.20 V - ok;
Engine Oil Temperature,40 °C - temperatura uleiului - ok;
Engine Oil Temperature,3.69 V - ok;
Fuel Temperature,20 °C - ok;
Brake Switch 1,Inactive - ok;
Brake Switch 2,Inactive 12V - ok;
Desired Engine Idle Speed,800 RPM - turatia la relantiu ceruta de ECU - ok;
Engine Speed,879 RPM - aici e cam mare turatia la relantiu, desi ea poate fi intre 820 - 880 rpm - deci e ok;
Injection Pump Speed,439.22 RPM - ok si la pompa de injectie, este intre 410 - 440 rpm;
Desired Injection Start,2.1 °CA - ok;
Actual Injection Start,2.1 °CA - ok;
Actual Injection Quantity,7.3 mg/strk - aici nu stiu inca datele de referinta;
A/C Information Switch,Inactive - ok- deci nu pornisei AC din comutator;
A/C Relay (Air Conditioning),Active - iti pornise ventilatorul de AC ?, interesant...n-ar fi trebuit sa porneasca.
A/C Load Signal (Air Conditioning),11 % - slabut, mai ai putina presiune in intalatia de AC;
A/C Pressure (Air Conditioning),248 kPa - cam putin 2,48 bari...nu mai ai presiune in instalatia AC, posibil radiatorul AC cu pori sau fisurat (a fost lovit) - zic eu. Normal este intre 3-10 bari.
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Active - ok;
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 % - aici nu stiu inca;
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),5 % - ok;
EGR Feedback (Exhaust Gas Recirculation),ok
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,57 % - AICI NU E OK - normal ar trebui sa fie 75 %,
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,4 % - aici nu stiu inca;
Pulse Ratio Throttle Control Solenoid Valve,5 % - aici nu stiu inca;
Outside Temperature Sensor_,-4 °C - AICI NU E OK, presupun ca temperatura exterioara nu era -4 grade celsius la diagnoza;
Outside Temperature Sensor_,3.28 V - nu stiu valoarea exacta
Glow Time Relay,Active 0V - aici cred ca e ok, dar valoarea difera in functie de perioada in care ai facut diagnoza, in perioada de preancalzire sau postincalzire a bujiilor incandescente - zic eu, dar pot si gresi;
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive - ok la releul bujiilor incandescente;
Glow Time Telltale,Off - ok;
Malfunction Indicator (MI),Off - ok;
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,On - ok;
Vehicle Speed,0 km/h - ok, masina sta pe loc.
Clutch Switch,Inactive - ambreiajul ok, apare ca Activ doar daca apesi pe pedala de ambreiaj
Cruise Control Tip Switch,Not Programmed
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Not Programmed - probabil ca nu il ai programat
Immobiliser Function Programmed,- - - aici normal al trebui sa apara -Yes
Security Wait Time,- - - aici nu stiu inca.
In orice caz, dupa diagnoza eu cred ca ai o problema legata de valva electropneumatica ce comanda Wastegate-ul turbinei - posibil din cauza ECU, ECU are ceva ori legat de mapa (programarea sa) ori din hard (ceva stricat in el)- vezi boost presure comand, aerul conditionat nu mai are agent frigorific indeajuns, verifica debitmetrul si senzorul de temperatura exterioara (asta daca nu aveai - 4 grade afara), ceva cu imobilizatorul. Daca ai remapat cumva ECU de curand, cred ca ai programat ceva gresit.
Bafta multa,
Nicu.
Battery Voltage,13.7 V - tensiunea releu incarcare baterie - ok
Ignition Status,On 12V - tensiune pornire baterie - ok
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active - pedala de acceleratie la relantiu - ok
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.97 V - tensiune la prina rezistenta variabila a pedalei de acceleartie - ok
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.48 V - tensiunea la a doa rezistenta variabila a pedalei de acceleratie - ok
Calculated Pedal Position,0 % - valoarea calculata la relantiu a pedalei de acceleratie - ok
Barometric Pressure,99 kPa - presiunea atmosferica aprox 1 bar - ok
Barometric Pressure,4.05 V - tensiunea de alimentare a senzorului de presiune atmosferica - ok
Boost Pressure Command,113 kPa - AICI AI O PROBLEMA - presiunea comandata de ECU la relantiu trebuie sa fie intre 90 - 110 kPa - valoarea de referinta ecu la tine este cam mare - poate fi din soft sau hard ECU .
Boost Pressure,98 kPa - valoarea la relantiu a senzorului de suprapresiune e ok - este intre 90 - 110 kPa;
Boost Pressure,1.58 V - aici e ceva anormal, cred eu - tensiunea la bornele senzorului la relantiu data de ECU trebuie sa fie 2,3 volti - aici posibil sa gresesc eu;
Mass Air Flow Sensor,339 mg/strk - aici daca poti da valoarea in Kg/h ar fi bine, ptr ca la relantiu trebuie sa fie intre 25 - 40 kg/h - alege la diagnoza optiunea Kg/h;
Mass Air Flow Sensor,1.51 V - ok;
Intake Air Temperature,16 °C - temperatura data de termistorul de pe debitmetru - ok
Intake Air Temperature,2.81 V - ok;
Coolant Temperature,51 °C - temperatura lichidului de racire - ok;
Coolant Temperature,2.20 V - ok;
Engine Oil Temperature,40 °C - temperatura uleiului - ok;
Engine Oil Temperature,3.69 V - ok;
Fuel Temperature,20 °C - ok;
Brake Switch 1,Inactive - ok;
Brake Switch 2,Inactive 12V - ok;
Desired Engine Idle Speed,800 RPM - turatia la relantiu ceruta de ECU - ok;
Engine Speed,879 RPM - aici e cam mare turatia la relantiu, desi ea poate fi intre 820 - 880 rpm - deci e ok;
Injection Pump Speed,439.22 RPM - ok si la pompa de injectie, este intre 410 - 440 rpm;
Desired Injection Start,2.1 °CA - ok;
Actual Injection Start,2.1 °CA - ok;
Actual Injection Quantity,7.3 mg/strk - aici nu stiu inca datele de referinta;
A/C Information Switch,Inactive - ok- deci nu pornisei AC din comutator;
A/C Relay (Air Conditioning),Active - iti pornise ventilatorul de AC ?, interesant...n-ar fi trebuit sa porneasca.
A/C Load Signal (Air Conditioning),11 % - slabut, mai ai putina presiune in intalatia de AC;
A/C Pressure (Air Conditioning),248 kPa - cam putin 2,48 bari...nu mai ai presiune in instalatia AC, posibil radiatorul AC cu pori sau fisurat (a fost lovit) - zic eu. Normal este intre 3-10 bari.
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Active - ok;
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 % - aici nu stiu inca;
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),5 % - ok;
EGR Feedback (Exhaust Gas Recirculation),ok
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,57 % - AICI NU E OK - normal ar trebui sa fie 75 %,
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,4 % - aici nu stiu inca;
Pulse Ratio Throttle Control Solenoid Valve,5 % - aici nu stiu inca;
Outside Temperature Sensor_,-4 °C - AICI NU E OK, presupun ca temperatura exterioara nu era -4 grade celsius la diagnoza;
Outside Temperature Sensor_,3.28 V - nu stiu valoarea exacta
Glow Time Relay,Active 0V - aici cred ca e ok, dar valoarea difera in functie de perioada in care ai facut diagnoza, in perioada de preancalzire sau postincalzire a bujiilor incandescente - zic eu, dar pot si gresi;
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive - ok la releul bujiilor incandescente;
Glow Time Telltale,Off - ok;
Malfunction Indicator (MI),Off - ok;
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,On - ok;
Vehicle Speed,0 km/h - ok, masina sta pe loc.
Clutch Switch,Inactive - ambreiajul ok, apare ca Activ doar daca apesi pe pedala de ambreiaj
Cruise Control Tip Switch,Not Programmed
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Not Programmed - probabil ca nu il ai programat
Immobiliser Function Programmed,- - - aici normal al trebui sa apara -Yes
Security Wait Time,- - - aici nu stiu inca.
In orice caz, dupa diagnoza eu cred ca ai o problema legata de valva electropneumatica ce comanda Wastegate-ul turbinei - posibil din cauza ECU, ECU are ceva ori legat de mapa (programarea sa) ori din hard (ceva stricat in el)- vezi boost presure comand, aerul conditionat nu mai are agent frigorific indeajuns, verifica debitmetrul si senzorul de temperatura exterioara (asta daca nu aveai - 4 grade afara), ceva cu imobilizatorul. Daca ai remapat cumva ECU de curand, cred ca ai programat ceva gresit.
Bafta multa,
Nicu.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,57 % - AICI NU E OK - normal ar trebui sa fie 75 %,
In orice caz, dupa diagnoza eu cred ca ai o problema legata de valva electropneumatica ce comanda Wastegate-ul turbinei - posibil din cauza ECU, ECU are ceva ori legat de mapa (programarea sa) ori din hard (ceva stricat in el)- vezi boost presure comand, aerul conditionat nu mai are agent frigorific indeajuns, verifica debitmetrul si senzorul de temperatura exterioara (asta daca nu aveai - 4 grade afara), ceva cu imobilizatorul. Daca ai remapat cumva ECU de curand, cred ca ai programat ceva gresit.
Bafta multa,
Nicu.
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,57 % - AICI NU E OK - normal ar trebui sa fie 75 %,
In orice caz, dupa diagnoza eu cred ca ai o problema legata de valva electropneumatica ce comanda Wastegate-ul turbinei - posibil din cauza ECU, ECU are ceva ori legat de mapa (programarea sa) ori din hard (ceva stricat in el)- vezi boost presure comand, aerul conditionat nu mai are agent frigorific indeajuns, verifica debitmetrul si senzorul de temperatura exterioara (asta daca nu aveai - 4 grade afara), ceva cu imobilizatorul. Daca ai remapat cumva ECU de curand, cred ca ai programat ceva gresit.
Bafta multa,
Nicu.
Sa fie murdar senzorul de boost pressure?
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Incearca sa faci proba cu un alt senzor sau curata-l pe cel actual , dar sa ai eficienta trebuie decapsulat si curatat cu spray contact ( din cel fara ulei ) dat pe cip-ul electronic asta fara sa-l atingi cu mana , pensula sau altceva , doar jetul de la spray ,pana dispare toata depunerea de pe el , apoi incapsulat si etansat cu silicon rezistent la temperaturi mari si ulei .
Packard- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1990 1.5 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2006
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
1. EraU -4 grade
2. Presiunile se egaleaza undeva pe la 3000 rot/min
3. Electrovalva de la wastgate are 2 pozitii......inchis si deschis.......am mai spus ca am legat-o pe pozitia tras (supapa inchisa) deci turbina ar trebui sa lucreze la maxim si tot greu se egaleaza presiunile.......deci are un lag foarte mare.......comanda e de 150 cand turbina abia incepe sa se ridice pe la 110......de aceea am tras concluzia ca gazele arse sunt obturate undeva si nu au viteza la evacuare
4. Cu "iuteala" la demaraj am mai rezolvat-o prin curatarea EGR-ului
5. Cu fumul negru nu prea o scot la capat
6. La -4 grade presiunea in AC e relativ ok.....acum e 3.6
7. Am alta problema acum, masina se opreste greu....exact cum se opreste o dacie obosita, chiar i-mi da fiori la o frana mai brusca, e un simptom de pedala elastica.Am aerisit franele, am "spalat" discurile de frana. Apas pedala de frana si parca nu se mai opreste.....si nici nu mai pot citi cu OPCOM modulul ESP sa vad presiunea in instalatie etc......
2. Presiunile se egaleaza undeva pe la 3000 rot/min
3. Electrovalva de la wastgate are 2 pozitii......inchis si deschis.......am mai spus ca am legat-o pe pozitia tras (supapa inchisa) deci turbina ar trebui sa lucreze la maxim si tot greu se egaleaza presiunile.......deci are un lag foarte mare.......comanda e de 150 cand turbina abia incepe sa se ridice pe la 110......de aceea am tras concluzia ca gazele arse sunt obturate undeva si nu au viteza la evacuare
4. Cu "iuteala" la demaraj am mai rezolvat-o prin curatarea EGR-ului
5. Cu fumul negru nu prea o scot la capat
6. La -4 grade presiunea in AC e relativ ok.....acum e 3.6
7. Am alta problema acum, masina se opreste greu....exact cum se opreste o dacie obosita, chiar i-mi da fiori la o frana mai brusca, e un simptom de pedala elastica.Am aerisit franele, am "spalat" discurile de frana. Apas pedala de frana si parca nu se mai opreste.....si nici nu mai pot citi cu OPCOM modulul ESP sa vad presiunea in instalatie etc......
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Incearca sa dai jos pe rand etrierii de frana (doar sa-i rabatezi de pe discurile de frana) si apoi sa faci probe cu pistonasele de frana inainte-inapoi (binenteles fara a scoate de tot pistonasele din etrieri):
- daca pistonasele se misca relativ usor inainte - inapoi, atunci sunt ok si elimini si aceasta posibilitate. Daca nu, atunci ai vreun pistonas ruginit care se misca greu, sau blocat si opune forta la apasarea pedalei de frana. Atentie la cele de pe spate, pentru ca acestea se imping prin infiletare.
Daca nici aici nu e rezolvarea problemei, verifica sistemul servofrana (pompa servo sau pompa de vacuum sau furtunasul de vacuum care da vacuum la servofrana).
Bafta multa.
- daca pistonasele se misca relativ usor inainte - inapoi, atunci sunt ok si elimini si aceasta posibilitate. Daca nu, atunci ai vreun pistonas ruginit care se misca greu, sau blocat si opune forta la apasarea pedalei de frana. Atentie la cele de pe spate, pentru ca acestea se imping prin infiletare.
Daca nici aici nu e rezolvarea problemei, verifica sistemul servofrana (pompa servo sau pompa de vacuum sau furtunasul de vacuum care da vacuum la servofrana).
Bafta multa.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu tind sa cred ca ai o problema de vacuum deoarece pe acelasi circuit se afla si servofrana si regulatorul de vacuum care actioneaza tija turbinei. Ia toate furtunasele la rand si verifica-le , toate imbinarile. Motorul asta are o gramada de furtunase si valve(apropo si astea ar trebui verificate si curatati buretii de praf).
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat
PROBLEMA rezolvata.
Cum spune-am, turbo are un LAG foarte mare......foarte greu ajunge turbo sa bage presiunea ceruta de ECU. Diferenta era de cca 20 30 %., masina scoate fum negru de motorina nearsa, si nu fuge.Multi au zis ca-s furtunasele, ca e turbo infundat, ca e catalizatorul......ca-s injectoarele.
La y20dth, cu EGR electronic....chair daca nu da nici o eroare pe tester si totul pare ok., supapa EGR lucreaza dupa ureche.Adica, cand ar trebui sa inchida era deschisa.....ce inseamna asta.....gazele arse in loc sa treaca prin turbina sa o invarta se reintorc in admisie.Rezulta odata foarte putin aer in admisie si foarte mult fum in schimb.
De aici si LAG-ul foarte mare , fumul , lipsa de putere.
Eu am rezolvat-o prin infundarea traseului de la egr in admisie.Astept sa se ieftineasca piesa care acum e cca 1500 ron
Cum spune-am, turbo are un LAG foarte mare......foarte greu ajunge turbo sa bage presiunea ceruta de ECU. Diferenta era de cca 20 30 %., masina scoate fum negru de motorina nearsa, si nu fuge.Multi au zis ca-s furtunasele, ca e turbo infundat, ca e catalizatorul......ca-s injectoarele.
La y20dth, cu EGR electronic....chair daca nu da nici o eroare pe tester si totul pare ok., supapa EGR lucreaza dupa ureche.Adica, cand ar trebui sa inchida era deschisa.....ce inseamna asta.....gazele arse in loc sa treaca prin turbina sa o invarta se reintorc in admisie.Rezulta odata foarte putin aer in admisie si foarte mult fum in schimb.
De aici si LAG-ul foarte mare , fumul , lipsa de putere.
Eu am rezolvat-o prin infundarea traseului de la egr in admisie.Astept sa se ieftineasca piesa care acum e cca 1500 ron
- deleted-21456
- **
- 106 mesaje
- din 09 Aug 2008
deleted-21456
- Mesaje scrise: 106
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2008
- Mesaj Privat
nvp_playboy a scris:PROBLEMA rezolvata.
Cum spune-am, turbo are un LAG foarte mare......foarte greu ajunge turbo sa bage presiunea ceruta de ECU. Diferenta era de cca 20 30 %., masina scoate fum negru de motorina nearsa, si nu fuge.Multi au zis ca-s furtunasele, ca e turbo infundat, ca e catalizatorul......ca-s injectoarele.
La y20dth, cu EGR electronic....chair daca nu da nici o eroare pe tester si totul pare ok., supapa EGR lucreaza dupa ureche.Adica, cand ar trebui sa inchida era deschisa.....ce inseamna asta.....gazele arse in loc sa treaca prin turbina sa o invarta se reintorc in admisie.Rezulta odata foarte putin aer in admisie si foarte mult fum in schimb.
De aici si LAG-ul foarte mare , fumul , lipsa de putere.
Eu am rezolvat-o prin infundarea traseului de la egr in admisie.Astept sa se ieftineasca piesa care acum e cca 1500 ron
Cum spune-am, turbo are un LAG foarte mare......foarte greu ajunge turbo sa bage presiunea ceruta de ECU. Diferenta era de cca 20 30 %., masina scoate fum negru de motorina nearsa, si nu fuge.Multi au zis ca-s furtunasele, ca e turbo infundat, ca e catalizatorul......ca-s injectoarele.
La y20dth, cu EGR electronic....chair daca nu da nici o eroare pe tester si totul pare ok., supapa EGR lucreaza dupa ureche.Adica, cand ar trebui sa inchida era deschisa.....ce inseamna asta.....gazele arse in loc sa treaca prin turbina sa o invarta se reintorc in admisie.Rezulta odata foarte putin aer in admisie si foarte mult fum in schimb.
De aici si LAG-ul foarte mare , fumul , lipsa de putere.
Eu am rezolvat-o prin infundarea traseului de la egr in admisie.Astept sa se ieftineasca piesa care acum e cca 1500 ron
Eu am rezolvat problema griparii EGR electronic pe deschis (motor Y22DTR) prin gresare secera si ax interior (am scos capacul de deasupra admisiei) cu un spray care rezista la 1000 grade C. Da-mi un mesaj la ndumitru@yahoo.com si iti dau denumirea.
adi76
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- nvp_playboy
- OP
- 46 mesaje
- din 29 Sep 2007
- Zafira 2003 y200
- Neamt
nvp_playboy
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2003 y200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2007
- Mesaj Privat