- alias
- OP
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
intrebarea este ce se intampla cand vrei sa-ti iei o masina!!!
am dat anunturi pe toate site-urile de masini si prin toate ziarele,
anuntul suna asa: cumpar opel calibra 2000 16v, turbo 4x4.
vre-o 3 luni nu am primit nici o oferta pana acum 2 zile cand am vazut pe autovit o calibra 4x4 rosie la pretul de 6500 E.
AM DISCUTAT CU PERSOANA LA TELEFON , MI-A SUBLINIAT CA MASINA ESTE IN STARE PERFECTA DE FUNCTIONARE, AER, GEAMURI , TRAPA, TOT FUNCTIONEAZA PERFECT.
.... ASTFEL INCAT AZI AM LUAT UN PRIETEN SI NE-AM INDREPTAT SPRE PLOIESTI.... DUPA VRE-O 2 ORE DE MERS CU 50 KM/ h AJUNGEM IN LOCALITATEA PLOIESTI SI NE INTALNIM CU MASINA RESPECTIV CU PROPRIETARUL.
MASINA ARATA VARZA!!!!! MOCHETA RUPTA, FETE DE USI RUPTE, BORDUL CRAPAT SI ASA MAI DEPARTE. LA PROBA TEHNICA MASINA S-A COMPORTAT FOARTE BINE ADICA CU CELE 2 ROTI DIN FATA PENTRU CA TRACTIUNEA 4X4 NU FUNCTIONA , MAI BINE ZIS NU EXISTA!!!!, AERUL CONDITIONAT NU FUNCTIONA PENTRU CA " AVEA NISTE FIRE TAIATE PE SUB MASINA" BUTOANELE DE LA GEAMURI NU EXISTAU, FIIND SMULSE , COMPUTERUL DE BORD NU FUNCTIONA, TURBINA NU PORNEA, IAR ZGOMOTUL PLANETARELOR ERA MAXIM DE DUIOS!!!
ASA CA ... DACA ERA CINEVA CARE NU SE PREA PRICEPEA SE PRICOPSEA CU O MASINA FFF FRUMOASA PE EXTERIOR!!!
AM UITAT SA MENTIONEZ CA CAPOTA NU SE INCHIDEA, MACARAUA DE LA PORTIERA DREAPTA NU EXISTA SI ROATA DE REZERVA LIPSEA CU DESAVARSIRE!!!
am dat anunturi pe toate site-urile de masini si prin toate ziarele,
anuntul suna asa: cumpar opel calibra 2000 16v, turbo 4x4.
vre-o 3 luni nu am primit nici o oferta pana acum 2 zile cand am vazut pe autovit o calibra 4x4 rosie la pretul de 6500 E.
AM DISCUTAT CU PERSOANA LA TELEFON , MI-A SUBLINIAT CA MASINA ESTE IN STARE PERFECTA DE FUNCTIONARE, AER, GEAMURI , TRAPA, TOT FUNCTIONEAZA PERFECT.
.... ASTFEL INCAT AZI AM LUAT UN PRIETEN SI NE-AM INDREPTAT SPRE PLOIESTI.... DUPA VRE-O 2 ORE DE MERS CU 50 KM/ h AJUNGEM IN LOCALITATEA PLOIESTI SI NE INTALNIM CU MASINA RESPECTIV CU PROPRIETARUL.
MASINA ARATA VARZA!!!!! MOCHETA RUPTA, FETE DE USI RUPTE, BORDUL CRAPAT SI ASA MAI DEPARTE. LA PROBA TEHNICA MASINA S-A COMPORTAT FOARTE BINE ADICA CU CELE 2 ROTI DIN FATA PENTRU CA TRACTIUNEA 4X4 NU FUNCTIONA , MAI BINE ZIS NU EXISTA!!!!, AERUL CONDITIONAT NU FUNCTIONA PENTRU CA " AVEA NISTE FIRE TAIATE PE SUB MASINA" BUTOANELE DE LA GEAMURI NU EXISTAU, FIIND SMULSE , COMPUTERUL DE BORD NU FUNCTIONA, TURBINA NU PORNEA, IAR ZGOMOTUL PLANETARELOR ERA MAXIM DE DUIOS!!!
ASA CA ... DACA ERA CINEVA CARE NU SE PREA PRICEPEA SE PRICOPSEA CU O MASINA FFF FRUMOASA PE EXTERIOR!!!
AM UITAT SA MENTIONEZ CA CAPOTA NU SE INCHIDEA, MACARAUA DE LA PORTIERA DREAPTA NU EXISTA SI ROATA DE REZERVA LIPSEA CU DESAVARSIRE!!!
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Nu a avut nimic in comun cu samsari de la Ploiesti ci cu cineva care vindea un harb cu ani buni de RO.
Samsari de la Ploiesti vand numai masini aduse recent chiar cu numere de vama pentru a nu mai plati inmatricularea lor.
Astfel de oferte sunt pentru boboci care nu au avut masina pana acum si pun botul din prostie.
Samsari de la Ploiesti vand numai masini aduse recent chiar cu numere de vama pentru a nu mai plati inmatricularea lor.
Astfel de oferte sunt pentru boboci care nu au avut masina pana acum si pun botul din prostie.
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Vand eu Calibra mea V6!Fata de ce aud aici....a mea e la prima vopsea (a fost retusata doar pe partea dreapta-a fost zgariata intr-un colt de bloc),tabla e in stare f buna- Cali de pe forum zice ca astea nu sunt facute in Germania mi-a aratat un cod dupa codul culorii,intr-adevar si la mine sunt probleme cu AC-ul e undeva spart il incarc si dupa doua luni pauza,ar mai fi TC-ul care de cand am luat-o sta aprins becul,mi-am facut rost de alt calculator dar nici macar nu am incercat sa-l schimb fiindca sincer nu prea imi lipseste controlul tractiunii(cineva zicea ca ar putea fi motorasul de pe injectie-am facut rost si de ala dar nu lo-am schimbat).Am la ea un motor de schimb, cutie ,o planetara,toate calculatoarele,injectia ,aprinderea electronica,senzori,etc.Am schimbat la ea toate consumabilele,a avut tot timpul 0w40Mobil 1care de fapt e si schimbat recent.In rest merge super(accept orice test)e un motor puternic prin definitie fara sa se chinuie cu supraalimentari etc(se poate pune un chip care creste puterea cu vreo 20 si cuplul cu ceva N) Garantez ca trece de 200 in a 4-a(245maxim-treapta 5)!
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat