- Virinel
- OP
- 319 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Insignia 2015 B20DTH
- Prahova
Virinel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare si bine v-am gasit!
Sunt proaspatul posesor al unei Astre G din 2001; motor Y20DTH.Pana acum foarte multumit de ea , doar ca ieri mi-a factu o faza care m-a cam pus pe ganduri.Veneam inspre casa si intr-o depasire (aveam vreo 60kmh in treapta a 3-a), pe la vreo 3200 de ture (in plina sarcina), s-a intamplat ceva....mi s-a aprins beculetzul cu masina+cheie si parca a intrat intr-un limp mode pope.gif .Nu mai avea pic de vlaga in ea....parca imi picase de tot turbina.Am oprit putin sa ma uit la motor sa vad daca sunt toate la locul lor....nu parea nimic in neregula.Interesant este ca dupa ce am plecat(oprisem motorul) si-a revenit....de parca nu se intamplase nimica.Taaaaaaaaare ciudat.
Acuma vin la voi cu urmatoarea rugaminte: de la ce credeti ca s-ar fi putut intampla acest lucru? help.gif
Va multumesc anticipat pt eventualele sfaturi/idei.
Numai bine.
P.S.: la search nu am gasit nimic care sa semene cu prob mea....:S
Sunt proaspatul posesor al unei Astre G din 2001; motor Y20DTH.Pana acum foarte multumit de ea , doar ca ieri mi-a factu o faza care m-a cam pus pe ganduri.Veneam inspre casa si intr-o depasire (aveam vreo 60kmh in treapta a 3-a), pe la vreo 3200 de ture (in plina sarcina), s-a intamplat ceva....mi s-a aprins beculetzul cu masina+cheie si parca a intrat intr-un limp mode pope.gif .Nu mai avea pic de vlaga in ea....parca imi picase de tot turbina.Am oprit putin sa ma uit la motor sa vad daca sunt toate la locul lor....nu parea nimic in neregula.Interesant este ca dupa ce am plecat(oprisem motorul) si-a revenit....de parca nu se intamplase nimica.Taaaaaaaaare ciudat.
Acuma vin la voi cu urmatoarea rugaminte: de la ce credeti ca s-ar fi putut intampla acest lucru? help.gif
Va multumesc anticipat pt eventualele sfaturi/idei.
Numai bine.
P.S.: la search nu am gasit nimic care sa semene cu prob mea....:S
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Virinel
- OP
- 319 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Insignia 2015 B20DTH
- Prahova
Virinel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
placere
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Virinel
- OP
- 319 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Insignia 2015 B20DTH
- Prahova
Virinel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
exista topic cu toate posibilitatile de aprindere ale acestui martor!
trebuie sa ai rabdare si sa citesti! https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554
trebuie sa ai rabdare si sa citesti! https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554
- dabstercyp
- *
- 41 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Astra 2000 2.0dti
- Bucuresti
dabstercyp
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Virinel
- OP
- 319 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Insignia 2015 B20DTH
- Prahova
Virinel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutari,
Am fost cu masina la tester, resultatul: debitmetrul e ok;se pare ca problema e de la o electrovalva se pare(care am inteles ca e in jur de 700 lei una noua ) care comanda turbina(cel putin asa am inteles, pe tester arata maix 1.3 barr in loc de 1.9 cat ar fi fost normal). Plus ca s-ar putea sa fi si un furtun de la turbo crapat putin(bine macar ca nu e turbina picata )
P.S.:Cu ocazia asta am inteles si eu de ce e asa de puturoasa si de ce trage si mai slab cand se incalzeste.
Am fost cu masina la tester, resultatul: debitmetrul e ok;se pare ca problema e de la o electrovalva se pare(care am inteles ca e in jur de 700 lei una noua ) care comanda turbina(cel putin asa am inteles, pe tester arata maix 1.3 barr in loc de 1.9 cat ar fi fost normal). Plus ca s-ar putea sa fi si un furtun de la turbo crapat putin(bine macar ca nu e turbina picata )
P.S.:Cu ocazia asta am inteles si eu de ce e asa de puturoasa si de ce trage si mai slab cand se incalzeste.