nony72
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 1,7-ISUZU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut tuturor!
ptr inceput va spun ca am o astra de 1,7 dti din 2000 cu un rulaj de 195000 km. Tot citind pe aici pe forum si cica...documentat fiind si coreland unele simptome care mi se pareau mie ca le identific in discutiile de pe aici,m-am apucat si eu de o "intretinere"..ca deh!...doar si a mea are putin si da in 200mii de km si nu i-ar strica oarece atentie.
si am inceput sa deschid mai des capota...ptr inceput am descoperit motorina in ECU...am remediat problema prin inlocuirea invelitorii care avusese rol de fitil de lampa ,cu banda izoliera ....apoi mi-am zis ca EGR-uli i-ar face bine o curatare ...zis si facut ...mi-a luat cei drept ceva timp sa demontez sa curat si sa pun la loc
dupa asa intretinere am mers la un meserias care are tester si am zis ca n-ar strica sa vad in ce parametrii functioneaza motorul...toate ok numai ca debitmetrul in loc de 28-30m...la ralanti baga 19
am trecut la curatarea acestuia fara sa ma consult cu nimeni si de atunci mi s-a aprins becul ceck
ok !..am mers la amicii mei care au magazine de piese de import si am comandat un debitmetru nou
primul a fost un PEX...becul imi ramanea aprins
pus pe tester acesta spunea ca aerul este undeva la 40-42...deci hai sa trecem pe original asa ca am scimbat Pex-ul cu Bosch
din nou aceeasi eroare....debitmetru vede mai mult decat cei 28-30 m3
mi-am zis ca bosch-l nu este original si am trecut la alt magazin ...evident ca am incercat si intermotor....acelasi rezultat...am incercat din nou bosc crezand ca este vb de o superstitie....la fel beculetul aprins motorul lenes ,fum si nu ajunge la 130km/h....am incercat un alt debitmetru de la un amic care are aceeasi masina si motor....rezultatul este acelasi...aceleasi erori
ce sa fac in situatia asta?
am incercat sa descriu exact interventiile care le-am facut...pasii pe care i-am facut..
poate ma ajuta cineva ca sunt disperat!
ptr inceput va spun ca am o astra de 1,7 dti din 2000 cu un rulaj de 195000 km. Tot citind pe aici pe forum si cica...documentat fiind si coreland unele simptome care mi se pareau mie ca le identific in discutiile de pe aici,m-am apucat si eu de o "intretinere"..ca deh!...doar si a mea are putin si da in 200mii de km si nu i-ar strica oarece atentie.
si am inceput sa deschid mai des capota...ptr inceput am descoperit motorina in ECU...am remediat problema prin inlocuirea invelitorii care avusese rol de fitil de lampa ,cu banda izoliera ....apoi mi-am zis ca EGR-uli i-ar face bine o curatare ...zis si facut ...mi-a luat cei drept ceva timp sa demontez sa curat si sa pun la loc
dupa asa intretinere am mers la un meserias care are tester si am zis ca n-ar strica sa vad in ce parametrii functioneaza motorul...toate ok numai ca debitmetrul in loc de 28-30m...la ralanti baga 19
am trecut la curatarea acestuia fara sa ma consult cu nimeni si de atunci mi s-a aprins becul ceck
ok !..am mers la amicii mei care au magazine de piese de import si am comandat un debitmetru nou
primul a fost un PEX...becul imi ramanea aprins
pus pe tester acesta spunea ca aerul este undeva la 40-42...deci hai sa trecem pe original asa ca am scimbat Pex-ul cu Bosch
din nou aceeasi eroare....debitmetru vede mai mult decat cei 28-30 m3
mi-am zis ca bosch-l nu este original si am trecut la alt magazin ...evident ca am incercat si intermotor....acelasi rezultat...am incercat din nou bosc crezand ca este vb de o superstitie....la fel beculetul aprins motorul lenes ,fum si nu ajunge la 130km/h....am incercat un alt debitmetru de la un amic care are aceeasi masina si motor....rezultatul este acelasi...aceleasi erori
ce sa fac in situatia asta?
am incercat sa descriu exact interventiile care le-am facut...pasii pe care i-am facut..
poate ma ajuta cineva ca sunt disperat!
- bc_50_yul
- **
- 386 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt 16v
- Iasi
bc_50_yul
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Cu mufa scoasa tot rau merge? Eu am avut un debitmetru stricat (cred ca a fost umblat prin el de ex proprietarul de la care am luat-o) si cand puneam unul bun tot se aprindea eroarea. Cu ajutorul lui Dan Cuciureanu care a controlat electric tot ce e pe acolo, a descoperit ca nu primea 12V acolo si de aia nu mergea...A luat un 12V din alta parte de pe circuit, l-a dus acolo si a fost ok. Am cumparat un debitmetru nou si acum merge bine. La tine nu stiu daca e la fel insa eu mi-am scris patania mea poate ajuta.
Multa bafta si sa auzim de bine!
Multa bafta si sa auzim de bine!
nony72
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 1,7-ISUZU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
nony72
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 1,7-ISUZU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
ce ziceti de asta?:
astazi am fost la un service si iata parametrii de functionare:
-incarcare baterie 14,0-14,2
-temperatura exterioara -35 C(?)
-tensiune senzor aer 4,9V (?)
-aer expirat 800 r/m -40-44 kg/h(?)
parametrii comparativi:
Motor cald mers in gol:
-25-40 kg/h; tensiune 1,5-2,5V....la mine 4,9V
-Motor cald pedala accelerata putin:
-140-350 kg/h; tensiune 3,0-4,5V...la mine 4,9V
Ce ziceti de asta?..in primul rand temperatura exterioara este eronata (-35 grade in timp ce afara astazi erau cam +28 si tensiunea care este blocata la 4,9 V indiferent de turatia motorului incepand cu relanti
Daca este cineva care sa-mi dea o sugestie astept
astazi am fost la un service si iata parametrii de functionare:
-incarcare baterie 14,0-14,2
-temperatura exterioara -35 C(?)
-tensiune senzor aer 4,9V (?)
-aer expirat 800 r/m -40-44 kg/h(?)
parametrii comparativi:
Motor cald mers in gol:
-25-40 kg/h; tensiune 1,5-2,5V....la mine 4,9V
-Motor cald pedala accelerata putin:
-140-350 kg/h; tensiune 3,0-4,5V...la mine 4,9V
Ce ziceti de asta?..in primul rand temperatura exterioara este eronata (-35 grade in timp ce afara astazi erau cam +28 si tensiunea care este blocata la 4,9 V indiferent de turatia motorului incepand cu relanti
Daca este cineva care sa-mi dea o sugestie astept
nony72
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 1,7-ISUZU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
- andrew_nano77
- *
- 1 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Valcea
andrew_nano77
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
salut am si eu un opel astra 1.7 dti din 2001 .......... dupa ce merg cu ea turata mai mult timp adik o tin la 2500-3000 turati..... dupa o perioada mi se aprinde beculetul pe bord chec engine si atunci trage masina foarte bine in orice treapta pana sa se aprinda becul este puturoasa.... dupa ce opers motorul si il pornesc din nou se stinge .... stie cineva ce trebuie sa fac
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- bc_50_yul
- **
- 386 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt 16v
- Iasi
bc_50_yul
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
nony72
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 1,7-ISUZU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
pentru andrew_nano77 ...are aceleasi simptome pe care le-am avut eu inainte de patania pe care am descris-o la inceput...mai departe vezi ce patesc fara sa am macar idee unde sa actionez...referitor la ce spune BuBuFaM senzorul care afiseaza temperatura exterioara este cel din bara de protectie, si nu are legatura cu debitmetru sau cei -35 de grade care ii da testerul ...de fapt aici este problema la care am ajuns..cine stabileste temperatura exterioara ptr motor?...debitmetrul sau alt senzor...si inca ceva ...care este cauza acelei tensiuni de 4,9V?..am dat mai sus parametrii constructorului si ce este cu semnul intrebarii sunt parametrii vazuti cu testerul indiferent de cate debitmetre noi originale(bosch) si luate de pe masini identice puse pe motorul meu...aceiasi parametri....eronati..si ca sa va mai dau un amanunt , am mers cu masina cu testerul conectat....in timpul mersului am sters eroarea..beculetul check s-a stins ,motorul tragea bine pana am ajuns in treapta 5-a...nu am observat turatia dar cert este ca problema revine
mai astept si am sa va tin la curent cu ce voi face maine
multumesc ptr sugestii!..si mai astept altele
mai astept si am sa va tin la curent cu ce voi face maine
multumesc ptr sugestii!..si mai astept altele
nony72
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 1,7-ISUZU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Poate fi o problema in ECU. Legat de temperaturi negative am citit si pe aici: https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=0. Un caz asemanatoar, foarte recent, e cel al lui nicu.costinesti care are ECU nou.
Inlocuirea benzii izolatoare ("fitilul") nu rezolva venirea in continuare a motorinei in ECU. Citeste topicul din link. 19 pagini de adevarata desfatare.
Inlocuirea benzii izolatoare ("fitilul") nu rezolva venirea in continuare a motorinei in ECU. Citeste topicul din link. 19 pagini de adevarata desfatare.
- stiuca
- **
- 104 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut
Yo am o Astra G 1.7 din 2000 diesel ) 230 000 km si am avut aceeasi problema.Am incercat cu debilmetru schimbat cu eger curatat nimic in final era sa bulesc si motorul .
Problema a fost de la consumul de ulei initial am crezut ca pierde ulei pe la termoflot dar nu pierdea pe la TURBO.
La 120 km/h se aprindea beculetul si nici ca se mai stingea decat dupa ce opream motorul si il repornea altadata am mers cu el aprins si nu tragea deloc iar la o depasire lungaaa cu vit 4-a sa stins si sa simtit puterea.
Deci solutia este sa schimbi turbina,se poate achizitiona noua 3500 ron sau sh 1400 ron cu precizarea ca turbina se potriveste si de la Astra H 1.7 cdti cum am eu acum pe masina TURBO din 2004.
Sper sa te descurci iar daca vrei sa o schimbi u iti trebui ceva scule rabdare si atentie pt ca treb demontate astfel :bara fata,intercooler,radiator apa,radiator freon cu precizarea (se poate da in lateral si lucrat cu grija,compresorul de aer(desfacut din suruburi si dat si el in lateral),joja de ulei,galeria de evacuare,si cam atat iar montarea se face in ordine invera.
PA BAFTA
Yo am o Astra G 1.7 din 2000 diesel ) 230 000 km si am avut aceeasi problema.Am incercat cu debilmetru schimbat cu eger curatat nimic in final era sa bulesc si motorul .
Problema a fost de la consumul de ulei initial am crezut ca pierde ulei pe la termoflot dar nu pierdea pe la TURBO.
La 120 km/h se aprindea beculetul si nici ca se mai stingea decat dupa ce opream motorul si il repornea altadata am mers cu el aprins si nu tragea deloc iar la o depasire lungaaa cu vit 4-a sa stins si sa simtit puterea.
Deci solutia este sa schimbi turbina,se poate achizitiona noua 3500 ron sau sh 1400 ron cu precizarea ca turbina se potriveste si de la Astra H 1.7 cdti cum am eu acum pe masina TURBO din 2004.
Sper sa te descurci iar daca vrei sa o schimbi u iti trebui ceva scule rabdare si atentie pt ca treb demontate astfel :bara fata,intercooler,radiator apa,radiator freon cu precizarea (se poate da in lateral si lucrat cu grija,compresorul de aer(desfacut din suruburi si dat si el in lateral),joja de ulei,galeria de evacuare,si cam atat iar montarea se face in ordine invera.
PA BAFTA
nony72
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 1,7-ISUZU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
turbina nu are nimic...chiar se aude cand o turez mai tare , iar de consumat ulei nici vorba....nu ramane decat sa mai verific inca o data mufele eventual calculatorul de injectie sa vad daca nu cumva este vre-o lopitura rece
daca vreti sa mai imi dati vre-o sugestie va rog sa cititi ce am descris la inceput cu atentie !
daca vreti sa mai imi dati vre-o sugestie va rog sa cititi ce am descris la inceput cu atentie !
raoul231
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
salut...va rog care ma poate ajuta si p mine cu o mica sugestie.....astazi in mers mi s-a rupt cureaua de distributie....si ce vreau sa stiu,se poate sa am probleme cu motorul,adik sa il seghemtez,sau trebuie doar sa schimb distributia si totul e bine?app am un opel astra g din 2001,1.6 16V....va rog frumos care ma poate ajuta sa imi raspunda si mie la mesaj
- Decebalus
- **
- 399 mesaje
- din 11 Nov 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Decebalus
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2008
- Mesaj Privat
sal,
am si eu o problema similara pe astra g 1.7 cdti an 2007... am aprins in bord senzorul de noxe.. nu sare dupa ce se incalzeste motorul de ~ 3200 rpm ... pe tester a aparut senzorul de presiune turbo ....
de curand am schimbat distributia... filtre+ulei le schimb la 10 000 .. masina are abea 79 mii km...
pana acum am mai schimbat debitmetru pe la 60 de mii si curatat egr pe la 55 mii de km...
nu am apucat sa schimb acest senzor... merg mai mult in oras si nu ma deranjeaza limitarea deocamdata... de.. nici bani nu mai sunt dupa concediu
am si eu o problema similara pe astra g 1.7 cdti an 2007... am aprins in bord senzorul de noxe.. nu sare dupa ce se incalzeste motorul de ~ 3200 rpm ... pe tester a aparut senzorul de presiune turbo ....
de curand am schimbat distributia... filtre+ulei le schimb la 10 000 .. masina are abea 79 mii km...
pana acum am mai schimbat debitmetru pe la 60 de mii si curatat egr pe la 55 mii de km...
nu am apucat sa schimb acest senzor... merg mai mult in oras si nu ma deranjeaza limitarea deocamdata... de.. nici bani nu mai sunt dupa concediu