Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • Fialdo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
M-am gandit ca ar fi util pt ei care doresc sa fie fericitii posesori ai unei masini OPEL sa gaseasca si un topic cu motivele pt care s-a optat pt cumpararea acestui vehicul si impresiile ulterioare... Dar sa incep cu mine....

In 2006 m-am hotarat sa-mi cumpar o masina insa nu eram hotarat ce anume sa-mi iau. Bani nu prea aveam asa ca am ales sa caut una SH. Atunci am inceput sa ma interesez despre preturi masini (aici am gasit o mutime de oferte), costuri intretinere (consumabile, bielete, piese, etc), tipul transmisiei (am optat pana la urma pt cea pe lant datorita fiabilitatii mari in timp), tipul motorizarii (am ales diesel pt ca pe atunci motorina era mai ieftina, iar motoarele diesel sunt mai fiabile in timp si au un consum mai mic), vechime cat mai mica si km cat mai putini, sa fie putin rulata in Romania pt ca folosirea doar cateva luni a unei masini pe drumurile romanesti isi pune amprenta asupra modului de functionare a acesteia (fapt ce mi s-a confirmat ulterior), sa aiba ceva dotari (si dotari mult mai generoase le-am intalnit la cele produse in vest)...etc (restul pot fi considerate mofturi personale).
In final am optat pt OPEL ASTRA CARAVAN 2.0 DTI deoarece:
- pretul se incadra in cel urmarit de mine (chiar mai mic decat al unei DACII LOGAN noi);
- este o masina de familie si acest lucru urmaream;
- transmisia este pe lant;
- motorul a fost conceput de BMW pt GM (Opel), iar cei de la BMW sunt tari pe proiectare motoare (si nu numai);
- intretinerea, zic eu, este fff convenabila (primul service a costat 3.800.000=6 litri ulei bun, 4 filtre, 1 bieleta, manopera la toate si o verificare masina fara tester);
- masina nu este prea pretentioasa;
- am gasit una cu ESP. etc
In timp am descoperit si cateva hibe la acest tip de masina, si anume:
- "boala" acestei masini este radiatorul AC care se corodeaza si fisureaza destul de repede, pierzand freon;
- faza scurta este cam "chioara"......
- pe drumurile romanesti este nevoie de scut metalic motor (achizitionat din Romania si montat la un service ca tuning....jnapan patronu'...)
- trebuie sa ai mare grija cu turbosuflanta (aer-ulei...).
La inceput mi s-a recomandat ca filtrul de ulei sa-l scimb la fiecare schimb de ulei, iar celelate 3 la fiecare al doilea schimb. Am probat acest lucru pe meleaguri romanesti si in final recomandarea mea este ca toate 4 filtrele sa le schimbati la fiecare schimb de ulei (adica la 10-15 mii). Ba chiar am constatat ca filtrul de aer ar trebuie schimbat sau cel putin curatat (suflat cu aer) la 5-7 mii. In situatia in care doriti confort si dispuneti si finante se recomanda ca filtrul de polen sa fie de tip carbon...
Initial am pus ulei 5W40 full sintetic (masina avea sub 100.000 km), iar acum folosesc 10W40 semisintetic (am trecut de 100 de mii la km). Am avut impresia ca motorul a mers mai rotund si silentios cu cel full sintetic, dar poate fi doar o impresie. In ceea ce priveste uleiu eu unul recomand:
- pt clima din Romania recomand xW40;
- in situatia in care masina are sub 100.000 km reali sa se foloseasca 5Wxx (care este full sintetic);
- in situatia in care creste consumul de ulei peste limita admisa (1 litru la 10.000) sa se treaca pe 10Wxx semisintetic (asta in situatia in care masina nu are alte probleme care ar duce la pierderea uleiului);
- din cand in cand sa se faca si un tratament la motor (Duralube, Slick etc)
- in general pt ASTRA CLASIC se recomanda 10W....

AR MAI FI MULTE DE SPUS DAR ASTEPT SI OPINIILE VOASTRE....
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca nu mai suport si o sa deschid si eu un topic cu titlul :
DE CE NU-MI MAI CUMPAR OPEL , in viata mea ? Laughing

Iar apropos de ce mi-a zis interlocutorul in discutia anterioara , vezi ca faza scurta la astra G se impaca bine cu niste becuri Wurth de 55 si o reglare corespunzatoare .
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Dece esti rau Bertone?Omul a exprimat o parere pertinenta si a scris frumos.Ceea ce nu stiam eu e ca motorul de 2000 cmc (y20 dti ) e de origine BMW?Stiam de cele de 2.5 de pe Omega nu si de acestea.Ma rog...poate ma insel eu.In rest, km cat mai multi, sa ai parte de masina.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu sunt rau , ci doar realist . E opinia mea , prin prisma experientei mele cu al 4-lea Opel care-mi trece prin mana . Observ ca e ca vinul : cu cat se invecheste cu atat e mai bun si dureaza mai mult .
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In 1992 mi s-a oferit un Corsa (A) 1300 GT cu 5000FF (circa 800E) caci respectivul isi luase alta si nu avea doua locuri in parcare...
Avea 122 000 km, la prima mana... Am vandut-o 6 ani mai tarziu, cu 245 000 la bord, intre timp traversasem cu ea de vreo 20 de ori Europa dus-intors si de atunci nu am decat Opel, pe benzina, cel putin ca masina "principala"...
Masina actuala este in "garajul virtual'" de pe forum, impreuna cu cea pe care a inlocuit-o (poza facuta inainte de vinderea Astrei F)
In paralel tin si cate o "vechitura" de tavaleala, pe motorina (mers la job, facut cumparaturi, carat caramizi...) la care nu ma intereseaza marca, ci doar sa o cumpar cu controlul tehnic OK, dar... asta e o alta mancare de peste... In aceasta categorie penultima a fost un R5, iar ultima este un Polo D '92. In acest fel "aia buna" ramane... buna... Rolling Eyes

  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu acum 2 ani am fost cu cineva sa vada un Kadett E in 3 usi din '86... Si l-am cumparat eu...
Pe vremea aia aveam o dacie deci cand am urcat in Kadett am fost uimit de ce inseamna masina...
Dupa ce am aranjat-o frumos si i-am facut motorul (1.6 Diesel) nou am lovit-o frontal... si a ajuns la REMAT pe bucati... Crying or Very sad
Am luat alta din '89 numai ca are motorul de 1.2l (12s de pe un Kadett D), iar acum aproximativ 1 luna am cumparat alta (poze in garaj) in stare foarte nasoala (ruginita toata) din 1991 cu motor C16NZ, si ii fac restaurare completa...

Iubesc Kadett-ul si nu cred ca o sa il schimb prea curand...
  • Fialdo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Mie unul mi s-au parut cam "palide" lampile faza scurta de pe Opel Astra clasic (si aici nu ma refer numai la caravanul meu). De reglat luminile am fost intr-un service si am facut-o pe stand, insa nu mi s-a parut ca a fost o imbunatatire multumitoare pt mine....Apoi am cautat tot felul de becuri cu super light, 30%, 50%...vrajeli de marcketing dupa parerea mea....Acum cateva luni am gasit o solutie destul de multumitoare din punct de vedere al raportului calitate-pret. Concret, am gasit la Selgros set 2 lampi (imitatie de xenon) la 22 ron (sau cam asa ceva). Becurile sunt albastre, iar lumina este alba, gen xenon. Se vede ochiometric diferenta dintre lumina data de lampa veche si cea noua.....Acum sunt destul de multumit de faza scurta.
P.C. Am scris de mai multe ori PAREREA MEA pt ca asta chiar si este. Nu inseama insa ca ar trebui ca si altii sa impartaseasca aceeasi parere. Eu unul respect toate opiniile celor de pe forum, indiferent care sunt acestea. Concluziile insa sunt exclusiv ale mele.........
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Bertone, care ar fi motivele pentru care nu ti-ai mai cumpara iarasi un Opel? Nu de alta, dar ar fi interesant de aflat asta, tinand cont de experienta ta cu autoturismele din marca Opel
Personal credeam ca dupa anul 2000, marca Opel incepe sa scoata pe piata modele din ce in ce mai fiabile.
Pentru ce marca de masina ai opta acum?
Eu personal de banii pe care ii aveam, puteam sa optez intre un Opel Astra G 1,7 CDTI, Ford si marcile franceze de masini. Toate second hand. Anul trecut inca eram fan VW dar achizitiile le faci dupa banii disponibili.Asa ca am intrebat mecanici si persoane care se ocupa cu vanzari de masini, care dintre aceste marci auto este mai fiabila.Iar rezultatul a fost ca Opelul este nr.1, chiar daca nu are atatea dotari ca si marcile franceze, asa ca am optat pt Opel iar deocamdata, dupa 1 an de folosinta nu imi pare rau ca am facut-o.
  • Fialdo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Opel Astra a fost lansat pe la sfarsitul anului 1991, in Germania, fiind un urmas a lui Kadett. Denumirea generatiilor de modele s-a pastrat in ordinea alfabetica existenta: Kadett=E, primul Astra=F, apoi G s.a.m.d. Astra G a vazut pt prima data lumina soselelor in luna martie a anului 1998. Initial motorizarea diesel pe Astra G era asigurata de un motor ISUZU de 1.7. De fapt a fost un motor imprumutat pus pe o caroserie deja existenta. A fost ceva de genul Dacia cu motor de Renault.....Se simtea nevoia realizarii unui motor care sa fie proiectat pt nevoile si realitatile OPEL...Atunci au apelat la proiectantii de la BMW si astfel Opel a realizat un motor al sau (mai fiabil si mai bun calitativ in comparatie cu cel precedent). Motorizarea Y20DTI a suferit si ea cateva imbunatatiri in timp, in mod deosebit la EGR, unde electronica si automatizarea si-a spus din plin cuvantul. Din acest motiv veti constata ca exista diferente de aspect intre diferite generatii de motoare 2.0 DTI.
  • Fialdo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pt florin71

In privinta marcilor spuse de tine...
- Fordul este o masina cu probleme...Este cunoscuta intre mecanici, iar daca ar fi sa intrebi un mecanic bun ce ar alege el dintre un Opel si un Ford (din aceeasi clasa) sunt sigur ca ti-ar spune OPEL. De asemenea, intretinerea la Ford este mai costisitoare decat la Opel. Cumnatul meu are Ford Focus, iar eu Astra G. Am fost ambii sa cumparam filtre pt schimb. Pe el l-a costat toata afacerea dublu decat pe mine (amandoi am cumparat cele 4 filtre la pretul cel mai mic dat de magazin).
-Masinile produse in Franta sunt f bune si fiabile. Au si un design mai atragator (mai futurist). Insa te rup la intretinere (piesele sunt super scumpe, zic eu).
- VW este f bun, dupa parerea mea, din cam toate punctele de vedere. Sincer sa fiu eu am Opel (si imi place masina f mult) dar mi-as cumpara VW. Sunt insa si diferente in functie de modele. De ex, intre un VW Touran si o Zafira model nou eu unul mi-as lua (daca as avea bani) o Zafira 1.9 cdti....
Dar sunt convins ca pot fi si alte pareri....
  • Fialdo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Poate v-ar fi util.......
Am facut de curand un mic studiu de piata (vreo 4 magazine cu piese auto), unde am cauta filtre pt Opel Astra. Iata cele mai mici preturi gasite:
Filtru aer = 22 ron
Filtru ulei = 12 ron
Filtru motorina = 20 ron
Filtru polen (simplu, nu de te tip carbon) = 25 ron
TOTAL FILTRE = 79 ron
Ulei Liqui Moly 10W40 Diesel (semisintetic) = 113 ron (bidon de 5 litri)
TOTAL SCHIMB = 192 Ron
+ un aditiv Liqui Moly de 330 ml


Ultima modificare făcută de Fialdo la Joi 08 Mai, 2008 9:22 pm
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu vroiam un VW GOLF IV 1,9 TDI, patru portiere, gri metalizat, climatronic, ESP, calculator de bord, cu norma euro 4, insa nu gaseam asa ceva sub 11.000euro, cu tot cu inmatriculat.In plus toate golfurile aveau peste 145.0000km.Stiam ca anul asta apare golful VI, ca modelul IV este uzat moral, urmand sa ii scada valoarea mult dupa aparitia lui golf VI, asa ca am optat pt Astra G, care avea doar 67.800km, cand am cumparat-o, cu carte service, un singur proprietar, din Germania.Pretul acolo a fost de 8000 euro. Sincer sa fiu, si eu intre Astra G sau H si Golf V , as opta pt ultima varianta.In schimb intre Golful VI sau Astra I care va aparea pe piata anul viitor, inca nu stiu ce as prefera.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
[quote="Fialdo"]Poate v-ar fi util.......
Am facut de curand un mic studiu de piata (vreo 4 magazine cu piese auto), unde am cauta filtre pt Opel Astra. Iata cele mai mici preturi gasite:
Filtru aer = 22 ron
Filtru ulei = 12 ron
Filtru motorina = 20 ron
Filtru polen (simplu, nu de te tip carbon) = 25 ron


Aceste filtre sunt originale de Opel?Fabricate la mama lor in Germania?
  • Fialdo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pt florin71
Sunt pt OPEL ASTRA dar nu sunt de la mama lor......Insa ce face in plus unul de origine fata de unul produs pentru.....
Oricum in Romania se recomanda ca schimbul sa-l faci la 10-15 mii km
  • mircea77

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am avut inainte o Dacie Supernova. Deja dupa aproape 5 ani de utilizare, au inceput sa apara probleme la caroserie, puncte de rugina, zgomotul specific la haion. Si atunci m-am hotarat ca vreau o masina noua, orice altceva decat Golan dar in aceeasi bani. Si am avut 3 variante : Skoda Octavia, Ford Mondeo si Opel Vectra. Despre Mondeo am auzit ca au probleme, asa ca l-am scos din discutie. Au ramas in competitie Skoda si Opel si pe astea le-am luat la puricat : Skoda preluata de VW, tehnologie germana, Opel e fabricat la nemti, am dedus ca tot de calitate. Pe urma m-am uitat la detalii : accesorii interior, putere motor, si a castigat Opel (120CP) ca are motor mai puternic decat Skoda (101CP) la aceeasi motorizare 1.9, in plus la Opel am comenzi pe volan. Bordul de la Skoda mi s-a parut putin rudimentar, desi nu e deloc asa. Oricum, m-am decis la Opel. Si am hotarat sa o iau la mana a doua din Germania, ceea ce am si facut.
Nu regret ca am facut asta, pentru ca imi place la nebunie masina si comportamentul ei in trafic.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
florin71 a scris:Bertone, care ar fi motivele pentru care nu ti-ai mai cumpara iarasi un Opel? Nu de alta, dar ar fi interesant de aflat asta, tinand cont de experienta ta cu autoturismele din marca Opel
Personal credeam ca dupa anul 2000, marca Opel incepe sa scoata pe piata modele din ce in ce mai fiabile.
Pentru ce marca de masina ai opta acum?
.


Experienta .... bleah Embarassed Sunt al dreaq de experimentat ! Laughing
Pai hai sa vedem :
Calibra 91 C20NE . In intervalul 40-140.000 de km s-a schimbat la ea o baterie , doua seturi de cauciucuri , bujii si mult ulei Repsol .

Bertone 2001 Z18XE . In intervalul 70-140.000 de km s-au bagat urmatorii bani : toate amortizoarele existente , arcuri , termostat , bucse puvoti , bla , bla , galeria de admisie ( care s-a crapat degeaba ) , toate tobele care au ruginit dupa 4 ani de la fabricatie , caseta de directie care a cazut la 120.000 ( in conditiile in care sunt maniac si merg incet pe gropi ) , clapeta de acceleratie , mecanism geam usa care a picat din senin , sonda ulei de pe galerie , senzor abs dreapta fata ( fara rulment care era bun! ) , si altele mici care nu mi le mai amintesc .

Twintop 2006 . S-au schimbat in garantie : motoras flaps dreapta fata .
Urmeaza sa se schimbe in garantie la urmatoarea revizie : boxa , CIM , comutator semnalizare .
Alte lucruri de kko la ea :
-70 Navi dupa ce costa 1700 de euro este atat de prost incat sare melodiile daca nu scrii cd-ul pe viteza minima si daca nu e sony . Raspuns in service : asa face toate ;
-Aprinzi luminile si nu mai merg comenzile pe volan . Raspuns in service : CIM-ul e de vina . Asa face toate . Se vor schimba pe garantie ;
-Lampa frana portbagaj se crapa . Interesat afara : a fost o rechemare pt a a schimba toate lampile gratis , dupa ce GM a schimbat furnizorul de lampi . Raspuns la noi in service : nu mai tranti domle' portbagajul si nu se mai crapa . Urmare : schimbat pe banii mei cu de-aia de nu se crapa .
Si toate astea la o masina care acum 17 luni a costat .... 34.000 de euro .

2007 Astra H .
-DVD 90 Navi cand se incalzeste foarte tare incepe sa-i scada volumul . Astfel ajungi cu vol.la maxim si de-abia se aude . Raspuns in service : Nu cred domle' ca n-am mai auzit asa ceva . Definitie incalzit tare : plecat de la Buzau - Ploiesti - Bucuresti . Pe la Otopeni incepe sa se incalzeasca tare . La Baneasa am inchis geamurile ca la max. nu se mai auzea nimic in masina ... in surdina asa ! Laughing
-Senzor presiune in pneuri + DDS ( senzor inclinare ) . M-am suit in masina intr-o noapte , am condus si am luat o groapa medie . Ka-boom s-a auzit ! Zic bai frate ce groapa adanca era acolo , curios ca n-am vazut-o ! A doua zi am observat ca nu era adanca ci aveam vreo atmosfera in roata din 2,6 cat facusem la vulcanizare . A doua zi m-am suit in masina , roata era pe janta si cei doi minunati senzori imi indicau ca totul este in regula !
Aceasta masina a costat 24.000 de euro si era full fara trapa , fabricatie aprilie 2007 ! Intre timp a zburat de la mine ca-s sigur ca mai aveam ce povesti de ea ...

CIREASA PE TORT : Ca un bun client , iau manualul de la twintop si-l rasfoiesc . La pag. X vad ca se recomanda ungerea periodica a chederlor de cauciuc cu ulei siliconic special pentru atentuarea zgomotelor hard topului din cauza chederelor nelubrifiate .
Bun zic , ma duc la magazin si cer silicon . Aia cand au auzit unde vreau sa dau n-au vrut sa-mi vanda si mi-au cerut sa vin cu niste caracteristici ale soiliconului ca sa stie ce sa-mi vanda , ca poate ataca cauciucl si-l subtieaza si ei nu risca sa-mi dea asa ceva .
Urmarea : dau si eu niste telefoane la dealerii pe care-i cunosc . Au facut baietii caterinca si mi-au zis s-o las asa .
Urmarea doi : Scriu la GM Romania sa-mi indice un silicon de profil , asa cum scris in manualul masinii produse de ei . O sa va raspundem in 48 de ore ...... Dupa 7 zile scriu iar . O sa va raspundem in 48 de ore.....Asta cred ca e a-14-a zi de a doua oara cand le-am scris ...Ii doare la basca , habar n-au , dar 34.000 de euro incaseaza cu zambetul pe buze !

Drept care sa-i f*t pe toti care comercializeaza Opel si ofera serviciile si produsele astea de doi lei . Dupa 4 masini la revedere ! Daca voiam sa ma abonez la baut cafele in showroom asteptand garantia de doi lei , imi luam Hyundai . Dar dupa ce ca nu-i duce capul nu au bunul simt sa raspunda la doua mailuri , in care-i intrebam un lucru de doua parale , nu principiul functionarii turbinei la masina mea ...

Pentru ce marca de masina o sa optez dupa ce imi inchei experientele cu opel : inca stau in dubiu intre BMW seria 5 sau Saab 9-3 , insa inclin in favoarea ultimei ca am auzit ca te prosteste BMW-ul !

ON TOPIC : Cum am mai ajuns sa-mi mai cumpar Opeluri ? Raspuns : Din cauza lui Calibra de care am fost foarte multumit si mandru totodata !
  • Sso1079

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
""""Pentru ce marca de masina o sa optez dupa ce imi inchei experientele cu opel : inca stau in dubiu intre BMW seria 5 sau Saab 9-3 , insa inclin in favoarea ultimei ca am auzit ca te prosteste BMW-ul !""""

Poate ca stii, dar si Saab 9-3 e de fapt un Opel (Vectra) imbracat si costumat de suedezi. Mare schimbare nu vei face daca treci la Saab. Mai ales cu astea noi, care dupa parerea mea suntchiar si sub Vectra. Unii baieti care au fost la OpelFest Felix, anul trecut, stiu despre ce vorbesc, cand am fost la showroom si am vazut acolo o """frumusete""" de Saab fully loaded cu .....plastic.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Platforma de Vectra intr-adevar . Motoare alte mancare de peste . Dar hai ca nu vreau s-o dau in off topic . Pur si simplu dau o sansa si acelei marci ! Asta daca nu face cineva pomana cu un E60 Laughing
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Si eu incepusem sa fiu la fel de indignat pe marca Opel ca si bertone insa treaba sta altfel.

Obisnuieste-te... asa e la toate marcile de masini (accesibile). Orice iti iei, dacie opel vw bmw audi cu toate patesti la fel. Am destui prieteni cu masini din toate marcile si li se intampla la fel. Le pica piesele total aiurea chiar si la marcile mai "vestite" cum sunt bmw si audi. Da.. e adevarat pica putin mai rar insa costa mult mai mult. Orice marca de masina ai cumpara o sa patesti la fel. (De Ferrari sau altele din clasa aia nu cunosc).
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Haida de! Audi nu este bun, BMW nu este bun .... Aici sta treaba ca si cu caii la caruta fratilor. Daca stii sa-i mani si sa-i ingrijesti te duc daca ii biciuiesti pana le da sangele te lasa in drum. Hai sa fim seriosi. Sunt soferi si soferi si masini si masini. Eu cred ca durabilitatea unei masini tine in mod expres de cum este exploatata si intretinuta.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR