- grigs
- OP
- 107 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Vectra Z16 XEP
- Bucuresti
grigs
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am auzit ca cineva a copiat firmware-ul unui GID bun (resetat) pe alt GID codat (neresetat). Asta ar fi modalitatea de "spargere" a codului de securitate a display-urilor.
A facut cineva acelasi lucru la un CID? Are cineva un CID bun de Vectra C/Signum sa incercam sa-i copiem firmware-ul. Astfel am resolva problema GID/CID-urilor luate de pe masini care nu mai pot fi resetate.
Eu m-am uitat pe partea electronica a unui CID si am vazut ca are o memorie flash care ar trebui sa contina softul (firmware). Practic, problema se reduce la a copia/scrie o memorie flash (capsula este SMD) care se poate face un cun flash programer cu adaptorul specific tipului de capsula. Eu pot sa fac acest lucru (am relatii la o firma care are instumentele necesare) dar imi trebuie partea electronica cu flash-ul respectiv care sa contina un firmware bun cu codul resetat.
Astept pareri,
Multumesc
A facut cineva acelasi lucru la un CID? Are cineva un CID bun de Vectra C/Signum sa incercam sa-i copiem firmware-ul. Astfel am resolva problema GID/CID-urilor luate de pe masini care nu mai pot fi resetate.
Eu m-am uitat pe partea electronica a unui CID si am vazut ca are o memorie flash care ar trebui sa contina softul (firmware). Practic, problema se reduce la a copia/scrie o memorie flash (capsula este SMD) care se poate face un cun flash programer cu adaptorul specific tipului de capsula. Eu pot sa fac acest lucru (am relatii la o firma care are instumentele necesare) dar imi trebuie partea electronica cu flash-ul respectiv care sa contina un firmware bun cu codul resetat.
Astept pareri,
Multumesc
- msv_64
- ***
- 757 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 757
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- msv_64
- ***
- 757 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 757
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- florianu
- **
- 270 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Timis
florianu
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
eu zic ca nu se poate reseta decat daca ai codul de securitate al masinii donoare, asta in cazul display-urilor dupa 2004.5. Ele se codeaza (marita) impreuna cu cd-ul preluand acelasi cod cu cel de pe car-pass.
La cele pre-facelift nu este cazul pentru ca nu se codeaza pe cd-player. Cele doua sunt independente in acest sens.
variante ar mai fi:
1.sa citesti procesorul si sa sti unde e codul si cum este criptat
2.sa citesti procesorul si sa afli VIN-ul masinii pe care a fost instalat, apoi afli codul de pe car-pass de la reprezentanta...daca ai talonu
La cele pre-facelift nu este cazul pentru ca nu se codeaza pe cd-player. Cele doua sunt independente in acest sens.
variante ar mai fi:
1.sa citesti procesorul si sa sti unde e codul si cum este criptat
2.sa citesti procesorul si sa afli VIN-ul masinii pe care a fost instalat, apoi afli codul de pe car-pass de la reprezentanta...daca ai talonu
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- grigs
- OP
- 107 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Vectra Z16 XEP
- Bucuresti
grigs
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Intre timp m-am lamurit cum se procedeaza cu un CID care nu a fost resetat si nu se stie codul. Nu trebuie clonat firmware-ul. Toate CID-urile sau GID-urile au programat codul intr-o memorie EEPROM. Firmware-ul se afla intr-o memorie flash. Procedura este de a rescrie continutul acelei memorii EEPROM cu altul luat dintr-ul CID/GID la care se cunoaste codul.
Acest lucru se poate face pentru orice opel daca se dezlipeste memoria si se programeaza separat.
Altfel, cum zice lupu_sandu, se programeaza folosind acel software. Poti sa ne spui de unde sa luam acel software?
Acest lucru se poate face pentru orice opel daca se dezlipeste memoria si se programeaza separat.
Altfel, cum zice lupu_sandu, se programeaza folosind acel software. Poti sa ne spui de unde sa luam acel software?
- florianu
- **
- 270 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Timis
florianu
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat