Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la o vectra c 2003 cu dublu climatronic.vre-o doua zile a scartait ventilatorul de la aer iar astazi nu a mai vrut sa mearga deloc,nici pe trepte,nici pe auto si nici pe defrigerare.poate sa ma ajute si pe mine cineva cu cateva sfaturi?vine vara si e cam nasol fara aer.se poate sa fie ars motorasul?cat ar fi unul nou?
Skip ads

  • 26mad

  • Mesaje scrise: 453
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
da drumul la clima si modifica treptat temperatura ...16, 17,....24 grade...la un moment dat trebuie sa o ia....
  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic ca prima data ar trebui sa verifici sigurantele(s-ar putea sa ai o surpriza)dupa care o iei pe traseu.(desfaci torpedoul si vezi ce si cum daca nu a ramas intepenita,verifica si filtrul de polen sa nu fi intrat vreo mizerie mai mare ceva si o blocheaza,nu trebuie nicidecum sa scartaie)
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
merci hot si sa-ti traiasca ultimul membre.filtrul l-am schimbat saptamana trecuta si l-a sigurante m-am uitat.ca sa o desfac tre sa vad pe cineva ca sincer nu ma bag.merci oricum
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
poate sa-mi spuna cineva care este exact siguranta de la aeroterma(nr ei si de unde)poate m-am uitat gresit
  • cosmin_dro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
siguranta nr 2 sau nr 23, sunt situate in stanga bordului cand deschizi usa
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
merci mult cosmin_dro.am sa le verific acum
  • deleted-12027

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
dany_ionutz a scris:am si eu o problema la o vectra c 2003 cu dublu climatronic.vre-o doua zile a scartait ventilatorul de la aer iar astazi nu a mai vrut sa mearga deloc,nici pe trepte,nici pe auto si nici pe defrigerare.poate sa ma ajute si pe mine cineva cu cateva sfaturi?vine vara si e cam nasol fara aer.se poate sa fie ars motorasul?cat ar fi unul nou?

Salut. Hai ca poate te pot ajuta eu cu cateva sfaturi. O problema asemanatoare am intampinat si eu la vectra C in toamna. Ar putea fi doua cauze (sau mai multe da mie numai doua imi vin in minte). Ori s-a gripat axul de la motorasul aerotermei (cazul meu) ori s-a intamplat ceva in modulul de comanda (nu stiu care e denumirea corecta). Ideea e ca vrand nevrand trebuie sa te apuci de desfacut, ca singura nu cred sa-si revina. Prima data dai jos torpedoul, sunt 5 suruburi, 3 sus mascate de niste capacele de plastic patrate si doua jos sub torpedou. Dupa ce le-ai desfacut tragi usor de torpedou si dupa ce se face un pic de spatiu in patea de sus bagi mana si decuplezi mufa de la becul din torpedou (e in stanga sus), pe urma scoti torpedoul si il pui undeva sa nu te incurce. Acuma o sa vezi corpul aerotermei in toata splendoarea lui. In partea de jos a aerotermei o sa vezi modulul de comanda, e din ceva aluminiu si ceva plastic negru, si in dreapta o sa vezi ca intra o mufa mai mare in el. Decuplezi mufa cu grija sa nu rupi ceva,si pe urma o sa vezi ca dedesubt are un surub (sau 2 nu mai retin exact) cu care e prins de aeroterma. Desfaci surubul si tragi spre tine, nu in jos, pentru ca in capat are o mufa cu care se cupleaza de doua lamele de pe aeroterma. Ok. Acuma, dai alimentare direct de pe siguranta pe cele doua lamele ca sa izolezi problema. Daca porneste aeroterma atunci problema e in modulul de comanda (pe care tocmai l-ai dat jos), daca nu porneste atunci problema e la aeroterma. In cazul in care e modulul, te prezinti frumos la un electrician sau electronist sa o verifice. La prietenul meu erau cateva contacte imperfecte pe care le-a refacut si merge si in ziua de azi fara probleme. Daca problema e la aeroterma trebuia sa desfaci mai departe sa dai jos aeroterma. Prima data trebuie sa dai jos tubulatura de plastic negru ce aduce aerul la picioare pentru pasager. O sa o identifici usor. Te uiti dedesubt si o sa vezi un surub cu care e prinsa de aeroterma. Dupa ce-l desfaci, te uiti sa gasesti imbinarea cu tubulatura centrala, asta e undeva sub consola centrala, o sa vezi usor imbinarea, cel putin la mine tubulatura centrala e din plastic alb si cum cea pe care vrei sa o dai jos e din plastic negru ar trebui sa se vada usor imbinarea. Prinzi cu mana de imbinare si tragi usor pana iese, si pe urma o scoti de tot. Acuma incepi sa desfaci aeroterma. In partea de sus e prinsa cu patru suruburi si cateva cleme de plastic. Le desfaci. Si mai ai 3 suruburi in partea din spate,in stanga, unde se intalneste consola centrala cu corpul aerotermei. Pe urma poti scoate aeroterma, prin partea de jos, numai ca trebuie sa ai grija ca e cam stramt locul. Dupa ce ai scos-o invarte cu mana de ventilator sa vezi daca merge. In general se gripeaza axul. In partea de jos a motorului este o bucsa sferica de cupru. Acolo se intampla porcaria. Trebuie verificat motorul sa nu fie el problema, daca motorul e bun atunci numai de la bucsa aia poate fi, mai ales ca ai zis ca a scartait inainte sa moara. Daca a fost un sunet de fier frecat pe fier, sunt toate sansele sa fie bucsa. La mine asa s-a manifestat si bucsa a fost. Pentru reparare iti sugerez sa cauti un atelier de reparat motoare electrice, electromotoare etc. De preferinta meseriasul sa fie mai in varsta, cu ceva experienta in spate, ca astia tineri nu se baga sau nu stiu, iti zic ca nu se poate face, ca nu se poate desface ca e capsulat si alea alea si te trimit sa iei unul nou sau second. Eu am gasit un atelier in cluj, erau 2 batranei acolo, mi l-au facu de pe o zi pe alta, au schimbat bucsa, ceva siguranta de la bucsa, au curatat motorul, au schimbat periile si am platit 120 ron in octombrie. Si merge impecabil si azi. M-am interesat si de preturi pentru aeroterma, nu o sa gasesti numai ansamblu complet motor + ventilator. Separat nu. La reprezentanta opel in cluj mi-au cerut ... 1650 ron ... (da ai citit bine), am fost pe la ceva dezmembrari in cluj, am sunat la vestitele dezmembrari de la alesd si oradea, preturi intre 100 si 200 euro fara garantie. Dupa multe cautari am gasit o firma in cluj ... Ciclop ... si au zis ca imi aduc ei nou, valeo, la 450 ron, dar dureaza intre o saptamana si 10 zile. Cum eu nu puteam astepta ca urma sa plec din tara cu masina, am mai cautat si am gasit atelierul asta unde l-am facut de pe o zi pe alta si la un pret modic pe langa ce aflasem inainte. Acuma nu stiu cat o sa tina, dar deocamdata merge impecabil. Iti doresc succes. Pa
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
merci mult gonzales pentru explicatii si sfaturi.Sar putera sa fie bucsa ca vreo doua zile a scartait.am sa fac ezact cum mi-ai explicat si poate reusesc sa rezolv problema.merci mult si sa ai un Paste Fericit
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
problema rezolvata.am cumparat un spray degresant si am scos filtrul de polen si am dat cu spray pe eliciile aerotermei.la inceput am ajutat-o eu cu mana sa se invarta dupa care a inceput sa se invarta singura,la inceput mai greu dupa care si-a dat drumul.toata problema se datora gaurii de scurgere a apei de la parbriz care s-a infundat iar toata apa cu mizerie s-a dus pe ventilator si l-a blocat.am dat jos si acel cauciuc care este in jurul gauri ca apa sa se scurga mai bine si sa nu se mai infunde.cel mai bine este sa verificati acea scurgere care se afla in partea de jos a filtrului de polen ca sa nu patiti ca mine.eu am avut noroc si sa remediat cu bani putini dar ca sa cumperi o alta aeroterma a postat un coleg mai sus cateva preturi.Multumesc tuturor pentru ajutor si in special colegului ionutxxl din Club Opel Suceava care ma ajutat azi sa remediez problema.Un paste fericit tuturor
  • maxx_vectra c

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2011

  • Mesaj Privat
va salut...,am o vectra c 2003.101cp,y20dth.,am o problema la aeroterma,mai precis nu porneste decat pe treapta 4.....!va rog o parere....!
  • maxx_vectra c

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2011

  • Mesaj Privat
mantionez ca am controlat toate sigurantele....
  • xi.iancu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
maxx_vectra c a scris:va salut...,am o vectra c 2003.101cp,y20dth.,am o problema la aeroterma,mai precis nu porneste decat pe treapta 4.....!va rog o parere....!

respecta intocmai intructiunile colegului gonzales .
Problema este de la motorul aerotermei care de regula e plin de rugina pe ax. Cureti totul, gresezi schimbi siguranta termica si ....gata .
Bafta
  • maxx_vectra c

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2011

  • Mesaj Privat
multumesc la toata lumea pentru pareri,dar am rezolvat problema,si nu era nici de la motorasul aerotermei nici de la siguranta termica,problema a fostt de la un releu,ala care se afla in spatele panoului cu sigurante.
  • gabbytzzu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salutare. intampin si eu o problema asemanatoare. nu porneste deloc climatizarea desi indicatiile din bord sau de pe display nu dau nicio eroare. am postat in alt topic apoi am descoperit aceasta discutie. am cumparat masina de cateva zile si mare fericire acum sa vad ca a picat climatizarea:).. sper sa nu fie grav . osa incerc solutiile date mai sus de colegi. Multumesc!
  • uiorom

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
maxx_vectra c a scris:multumesc la toata lumea pentru pareri,dar am rezolvat problema,si nu era nici de la motorasul aerotermei nici de la siguranta termica,problema a fostt de la un releu,ala care se afla in spatele panoului cu sigurante.

salut, si eu am aceeas problema imi porneste aeroterma doar in treapta a 4 a. am reusit sa dau jos releul dar problema e ca nu gasesc sa sumpar altul, imi poate oferi cineva un sfat? Smile
  • endoro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Iata cum a aparut problema in ordine cronologica...
Prima data butonul care comanda treptele de viteza de la ventilator a inceput sa o ia razna... Adica in momentul in care invarti de el sare treptele direct la 3 sau 5... 0 , 1, 2 etc... Mi-am zis ca este butonul obosit... De fapt asta nu cred ca are legatura cu problema in sine...
Partea ciudata, acum 2 saptamani... indiferent de viteza selectata, de la 1 la 7, ba mai mult si la 0... ventilatorul pornea si se oprea de unul singur, in trepte de viteza aleatorii... pur si simplu enervant... Aveam impresia ca in functie de accelerare sau decelerare, gropi etc, se modifica comportamentul ventilatorului, ca si cum ar fi un contact imperfect undeva, sau ceva ii dadea comanda sa porneasca si sa se opreasca...
Saptamana asta a murit de tot... indiferent de treapta nu face nimic, indiferent de setari, cu aer, fara aer, cu senzor, fara senzor etc...
Masina sta parcata sub un nuc, care lasa ciucurasi zemosi si lipiciosi, daca ajuta cu ceva...
Ce pareri aveti?
Multumesc! Wink
  • Omega

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la mine s-a stricat dintr-o data. eram in garantie, am stat cateva luni dupa aeroterma. mi-au spus ca are o siguranta arsa dar ca este capsulat si nu se poate ajunge la ea. eu ma intreb la ce au mai pus siguranta respectiva daca cand se arde nu o poti inlocui?
  • Andrei Maxim

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2003 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
dany_ionutz a scris:problema rezolvata.am cumparat un spray degresant si am scos filtrul de polen si am dat cu spray pe eliciile aerotermei.la inceput am ajutat-o eu cu mana sa se invarta dupa care a inceput sa se invarta singura,la inceput mai greu dupa care si-a dat drumul.toata problema se datora gaurii de scurgere a apei de la parbriz care s-a infundat iar toata apa cu mizerie s-a dus pe ventilator si l-a blocat.am dat jos si acel cauciuc care este in jurul gauri ca apa sa se scurga mai bine si sa nu se mai infunde.cel mai bine este sa verificati acea scurgere care se afla in partea de jos a filtrului de polen ca sa nu patiti ca mine.eu am avut noroc si sa remediat cu bani putini dar ca sa cumperi o alta aeroterma a postat un coleg mai sus cateva preturi.Multumesc tuturor pentru ajutor si in special colegului ionutxxl din Club Opel Suceava care ma ajutat azi sa remediez problema.Un paste fericit tuturor


Salut!
Exact asa am facut si eu si tot nu a luat-o, l-am ajutat dar tot degeaba. La inceput era blocat iar dupa ce am dai cu spray si-a dat drumul, l-am ajutat dar tot nu a vrut sa o ia, se poate sa se fi ars acel motoras?
  • DanX

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sall All

Si eu am probleme cu aeroterma, a inceput sa scartaie tare enervant, mai ales cand dau drumul la AC (pe rrecce).
Pe baza explicatiilor colegului Gonzales am desfacut-o, am curat-o si am uns-o, zilele astea am s-o montez inapoi. Sunt tare curios (si plin de speranta) dc mai face iar zgomotul ala enervant..
Am sa postez un topic cu toata procedura, la care am sa atasez si poze.
In principiu, va trebuie doar un imbus de 20, si unul de 10 (pt 3 suruburi). Plus multa rabdare, un dram de speranta, si un kg de noroc...
Revin cu precizari.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR