Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • CRISTI_ro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Se da un Corsa C 2002 - Z10XE. Masina e in familie ....merge sister cu ea. De vreo 4 luni nu mai face fatza la consum , in jur de 11-12l/%, nici un marotr aprins ..nimik ...un amanunt interesant este ca ii fluctueaza relantiul ....oscileaza intre 600 si 1100-1200 de ture. Filtrul de aer parese curat....La Erebus au spus ca e cam greu de diagnosticat din moment ce nu se aprinde nici un martor in bord si mi-au sugerat sa-i fac consumul pe o autostrada (parca asa se keama hartoapele din Romania) si sa le spun cat a halit (baliverne). Mi s-ar parea subiectiv experimentul ....sunt sigur ca daca nu va scoate 11 ca in orash, un 8 sau 9 litri tot voi avea, ceea ce nu e normal la motorul asta de mobra in 3 pistoane - 1000ccm.
Orice idee e binevenita....Multzam!
Skip ads

  • baron

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt mai multe cauze posibile asa ca iti citez din Autodata:
Excessive fuel consumption:
1. air filter
2. air intake system/vacuum system - leaks/blockage
3. engine colant temperature ECT sensor
4. fuel pressure/delivery rate/fuel presure regulator
5. throtle position TP sensor
6. closed throtle position switch CTP
7. injectors
8. mass air flow sensor MAF
9. maniflod absolute pressure MAP sensor
10. intake air temperature IAT sensor
11. heated oxygen sensor HO2S
12. exhaus system/catalytic converter
13. engine controle module ECM

Cam astea ar fi cauzele posibile. Ordinea este pur aleatorie dar poti incepe cu punctul 1. Bineinteles ca nu am pomenit nimic de stilul de condus, benzina de proasta calitate, lipsa termostatului, parcurgerea de distante mici cu motorul rece, fisurarea conductei de carburant... kestii de genul asta Rolling Eyes Rolling Eyes
Numai bine!
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu-i normal la motor de 1000 sa aiba atit... cu orice stil de condus....
la revizii i-a curatat cineva vreodata clapeta de acceleratie?
(mi-e lene sa ma uit in EPC sa vad exact care e denumirea subansamblului...dar e ceva de genul pct. 5 si pct 6. din ce-a zis baron sau parca throttle valve)
daca tot timpul face la relanti asa mai mult ca sigur ca asta e explicatia...
eu stiu cind ii vine vremea (cam la 2 revizii adica pe la 30000 km) ca incepe si mie sa imi faca asa cind si cind...
si schimb filtrul de aer la 7-8000 km, pun benzina buna (zic io asta, da' cine mai stie???)

p.s. da' de Zafira, hm, de Zafira nu zici nimic???? Wink
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
CRISTI_ro a scris:au spus ca e cam greu de diagnosticat din moment ce nu se aprinde nici un martor in bord

Rolling Eyes ORICE se poate diagnostica!
  • CRISTI_ro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai despre Zafira ce mai e de zis?...Smile..O adevarata purcea pe shosele ... Full option ...xenon 2 adaptive, board comp, advanced cruise controll, cuplu 280 Nm, ESP, etc., 125 martzoage ..parca asa le spune pe aici ...
Marea , marea, marea....prostie ....e ca nu i-au pus a 6 a treapta .... Pana acum 3 luni am avut un astra caravan 2.0 DTI si la 140 km /h aveam fix 3000rpm ...la Zafira am 130km/h....alta cutie ....Masina cere a 6 a ... si pentru ca nu o are ....consuma ...la viteze mari ...Mai conduc un Pasat al unui pretin din cand in cand si intra 6 a la 160 am 3000 de ture ...consumul pe bc este de 6 - 6,4.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
n-ai raspuns la intrebarea mea cu throttle valve... Confused

multzam oricum de informatiile despre zafira.. daca stateam bine anul asta pe astami-as fi luat-o si eu ... 2.2 dti.... (si nu vrei sa stii unde se duce cu chip tuning OBD... Wink Wink )
  • CRISTI_ro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai ce sa mai zik de throttle valve ?....habar nu am ce e, unde se afla - nu ca nu as vrea sa aflu dar nu are cine sa-mi spuna, ca imi bag io nasu' .....Corsa, o sa o duc la un service ....By the way ...azi imi facu belele si "purceaua"...s-a aprins un martor cu masina si keitza ...la bord si a inceput sa traga ca o dacie rapanoasa ....nici nu mai ajungea motorul la 3000 de ture stand pe loc ...turbo ..nimik ....dupa 2 reporiniri ...a luat-o ....
  • danut4u2003

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: galati
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut, am si io un opel corsa z10xe si imi facea cam aceiasi problema, dupa ce am fost cu ea la service un nene mecanic a zis ca sunt injectoarele prost pozitionate si ca mi le repozitioneaza indata.
Dupa acesta vizita la service nu a mai oscilat relantiul inssa tot timpul (inainte de a merge si dupa ce am mers la service) am avut un martor aprins in bord.
Martorul este un fel de robinet care e in stanga
O alta problema pe care o are masina este consumul foarte mare.
Daca stie cineva care e semnificatia martorului mai sus mentionat in rog tare mult sa ma lamureasca.
Multumesc anticipat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Throttle body :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
EGR :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
Debitmetru :
https://www.clubopel.com/vie...2556&start=40
Sonda oxigen :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10978

Becul aprins gen robinet este EXHAUST deci sonda oxigen terminata sau noxe mari sau egr blocat deschis sau catalizator infundat sau debitmetru sau ....
Citeste cod eroare si parametri
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR