Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut pe toata lumea. Am un opel vivaro, dupa o verificare am observat ca am doua bujii incandescente arse dar fara sa imi ramana martorul de bujii aprins in bord. Am mers la service si le-am schimbat pe toate. Dupa schimbare am plecat un drum inafara tarii si spre surprinderea mea vad ca marorul de bujii nu ne mai stinge. Am pus testerul si imi da eroarea p1635- circuit preincalzire defect general. Este posibil sa se fi ars vreo bujie sau sa dus releul? Nu ar fi o problema numai sa nu raman cu masina in camp.
Si ar mai fi ceva, bujiile le-au schimbat fara sa deconecteze bateria, sa afecteze si asta cumva?
Skip ads

  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,153
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea de vina este releul. Defectul nu are nici o legatura cu faptul ca nu a deconectat bateria inainte sa schimbe bujiile.
  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Daca e releul de ce inaite de a schimba bujiile nu ramanea martorul aprins si daca e defect cu adevarat releul si mai circul cu ea asa ce se poate intamla?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Se poate intampla sa nu porneasca cand e rece afara. De ce inainte, de ce dupa, asta e, ai becu aprins, asa au vrut aia de la opel. Ai verificat sigurantele?
  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am verificat sigurantele si sunt in regula.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
daca ai schimbat doar cele 2 bujii,si acestea care le-ai inlocuit nu sunt identice ca parametri,de aceea iti sta martorul aprins.mai cumpara 2 bujii,la fel ca cele care le-ai pus noi acum,si o sa te miri.si ptr cunostinta ta,poti verifica bujiile cu un fir astfel:scoti mufele de la bujiile incandescente,pui contactul,si cu un fir pui la borna + a bateriei si la fiecare bujie in parte,daca face scanteie cand pui firul,e buna bujia,daca nu,e dusa.stima
  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat toate cele 4 bujii cu altele noi
  • CATALIN LUCIAM

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2009 BF1E131912BC2E4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu un vivaro anul 2009 motor2.5 si am aceasi probleme cu marator buji aprin asta sa intampat in urma cu 3 zile dupa 2 zile de mers cu ea cu maratorul buji aprins mi sa aprins si marator motor.iar acum nu mai porneste . da sa pornesca si se opreste imediat. am schimbat releu si la fel. bujiile functioneaza au fost probate. cablurile sunt ok. cauza? la tester imi da defectiune posibile: buji , cabluri si releu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR