- ablan
- OP
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Ma aflu in plin proces de montare a pilotului automat si a computerului de bord pe masina mea care nu avea nici o precablare.
Evident trebuie sa montez si pini in mufa ECU.
Am realizat un filmulet cu montarea de pini in mufa dar si extragerea de pini din mufa donatoare.
Daca sunt intrebari...
Bafta!
Ma aflu in plin proces de montare a pilotului automat si a computerului de bord pe masina mea care nu avea nici o precablare.
Evident trebuie sa montez si pini in mufa ECU.
Am realizat un filmulet cu montarea de pini in mufa dar si extragerea de pini din mufa donatoare.
Daca sunt intrebari...
Bafta!
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- johnnyliv
- ***
- 596 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
- ablan
- OP
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
In cazul de fata, mufa e de pe un Y20DTH, cred . Pinii ii voi pune intr-un Z16XE.
Principiul este similar pentru majoritataea modelelor de ECU. Ce va fi diferit, va fi modul in care ajungeti la mufa prezentata in film.
In functie de masina , ECU e pozitionat diferit si este protejat de furtune, capace, etc....dar sunt pe forum informatii suficiente pe tema asta:-D.
Ideea de baza este ca pinii se planteaza si se extrag cum am prezentat.
Am facut asta in casa deoarece nu vreau sa fiu surprins cand desfac masina si vreau sa fiu familiarizat cu procedura.
Daca voi avea ajutor, fac si tutorial pe masina
Multumesc pentru sugestii si aprecieri.
Principiul este similar pentru majoritataea modelelor de ECU. Ce va fi diferit, va fi modul in care ajungeti la mufa prezentata in film.
In functie de masina , ECU e pozitionat diferit si este protejat de furtune, capace, etc....dar sunt pe forum informatii suficiente pe tema asta:-D.
Ideea de baza este ca pinii se planteaza si se extrag cum am prezentat.
Am facut asta in casa deoarece nu vreau sa fiu surprins cand desfac masina si vreau sa fiu familiarizat cu procedura.
Daca voi avea ajutor, fac si tutorial pe masina
Multumesc pentru sugestii si aprecieri.
- r3chinu
- **
- 176 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
r3chinu
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
- ablan
- OP
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salut, imi pare rau sa aud de problema ta.
Sincer nu stiu cum sa te ajut, daca este pinul din ECU rupt, iti recomand sa cauti un electronist priceput (gasesti aici pe forum in sectiunea publicitate) si ti-l poate repara. Daca este rupt pinul in mufa, iti pot trimite eu unul si urmezi tutorialul sa-l inlocuiesti.
Bafta
Sincer nu stiu cum sa te ajut, daca este pinul din ECU rupt, iti recomand sa cauti un electronist priceput (gasesti aici pe forum in sectiunea publicitate) si ti-l poate repara. Daca este rupt pinul in mufa, iti pot trimite eu unul si urmezi tutorialul sa-l inlocuiesti.
Bafta
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- ablan
- OP
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salut, se indoaie, dar se si "repara" cu un ac sau un varf de surubelnita fina.
Blocajul este de fapt o lamela tensionata prin indoiere si cu o mica semisfera pe el si de asta iese prin smulgere. Acea lamela poate fi tensionata cu un ac sau un varf de surubelnita fina prin...indoire.
Daca ai o solutie alternativa te rog sa postezi...o sa mai studiez si eu problema cand prind ceva timp liber...
Bafta
Blocajul este de fapt o lamela tensionata prin indoiere si cu o mica semisfera pe el si de asta iese prin smulgere. Acea lamela poate fi tensionata cu un ac sau un varf de surubelnita fina prin...indoire.
Daca ai o solutie alternativa te rog sa postezi...o sa mai studiez si eu problema cand prind ceva timp liber...
Bafta
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Da, azi am rezolvat, stiam treaba cu smulsul si reparatia varfului, dar la unii pini, varful de blocare se rupe la indreptare. La mufa ECU Z14XE am reusit sa deblochez pinul cu un bold. Care se baga intr-una din gaurile mici de langa pin, dinspre ECU, practic prin introducerea boldului, se preseaza varful de blocare si iti da voie sa tragi de pin afara.
- ablan
- OP
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat