jucky_s
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: cluj-napoca
- Masina: Vectra 1991 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Stai linistit ca nu are nici o legatura aceasta problema cu schimbarea motorului, aceasta din pacate este o problema comuna la bordurile LCD de pe Kadett-ul GSI incearca sa-l contactezi pe mihai nfs de la noi de pe forum stiu sigur ca el a reusit sa il repare pe al lui, spre rusinea insa nu imi mai amintesc exact cum
multa bafta, da un semn daca nu te descurci
multa bafta, da un semn daca nu te descurci
ro_mihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut!
si eu am aceeasi problema.....este blocat numaratorul! in plus cand se aprinde cand nu se aprinde bordul trebuie sa invart de cateva ori cheia!
sunt curios cum ai rezolvat problema.....si eu sunt proaspat posesor de gsi
si am ceva probleme si cu aprinderea!!!
tie cam cat iti consuma??
poate mai discutam despre ...gsi!
si eu am aceeasi problema.....este blocat numaratorul! in plus cand se aprinde cand nu se aprinde bordul trebuie sa invart de cateva ori cheia!
sunt curios cum ai rezolvat problema.....si eu sunt proaspat posesor de gsi
si am ceva probleme si cu aprinderea!!!
tie cam cat iti consuma??
poate mai discutam despre ...gsi!
- johnybe2003
- *
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Vectra 2001
- Bucuresti
johnybe2003
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
ro_mihai a scris: in plus cand se aprinde cand nu se aprinde bordul trebuie sa invart de cateva ori cheia!
sunt curios cum ai rezolvat problema.....si eu sunt proaspat posesor de gsi
si am ceva probleme si cu aprinderea!!!
tie cam cat iti consuma??
poate mai discutam despre ...gsi!
sunt curios cum ai rezolvat problema.....si eu sunt proaspat posesor de gsi
si am ceva probleme si cu aprinderea!!!
tie cam cat iti consuma??
poate mai discutam despre ...gsi!
Salut problema cu aprinsu uneori si alteori nu, la mine se intampla de la reglajul de intensitate, incearca sa misti de el sa vezi daca ramane aprins, de obicei pateam asta atunci cand aprindeam farurile, ziua nu aveam probleme cu el.
Bafta in continuare
ro_mihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut! "sarbatori fericite"! si toate cele bune !
da! problema cu numaratorul de km din bord LCD nu am rezolvat-o,
si la mine este blocat pe la 150.000 km, asteptam .....sa citesc ..cum au rezolvat-o altii!...nu de alta dar vroiam sa-i fac o estima de consum!
in rest! ..se pare, ca dupa ce a trecu iarna totul "revine la viata"!
si sunt foarte multumit de GSI-uil meu!
Va doresc tuturor paste fericit!
da! problema cu numaratorul de km din bord LCD nu am rezolvat-o,
si la mine este blocat pe la 150.000 km, asteptam .....sa citesc ..cum au rezolvat-o altii!...nu de alta dar vroiam sa-i fac o estima de consum!
in rest! ..se pare, ca dupa ce a trecu iarna totul "revine la viata"!
si sunt foarte multumit de GSI-uil meu!
Va doresc tuturor paste fericit!
ro_mihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
In legatura cu blocarea kilometrajului eu am facut urmatorul lucru:
Scoateti bordul, il desfaceti pana ajungeti la motorasul electric ce invarte rolele dintate ce modifica nr de km. Acest motor este prins pe un suport cu 2 suruburi (daca imi aduc bine aminte). Eu am distantat motorul de suportul lui prin introducerea unor "saibe" intre motor si suport. Saibele au fost confectionate de mine din bucati de carton subtire. Prima data am pus cate 1 buc si am verif daca merge, dupa care am mai pus 1 rand si tot asa. Pt verificare nu este nevoie sa montati bordul pe masina. Motorasul are 3 pini prin care se alimenteaza: Unul este masa si la ceilalti doi se dau impulsuri la plus ( deci se pune masa de la baterie pe un pin si cu plusul de la baterie se ating pe rand ceilalti 2 pini).
Prin aceasta metoda eu am reusit sa fac sa mearga kilometrajul la bord LCD GSI dupa nenumarate incercari de gresare, curatare....
Sper sa fie de folos si spor la lucru.
Mihai
Scoateti bordul, il desfaceti pana ajungeti la motorasul electric ce invarte rolele dintate ce modifica nr de km. Acest motor este prins pe un suport cu 2 suruburi (daca imi aduc bine aminte). Eu am distantat motorul de suportul lui prin introducerea unor "saibe" intre motor si suport. Saibele au fost confectionate de mine din bucati de carton subtire. Prima data am pus cate 1 buc si am verif daca merge, dupa care am mai pus 1 rand si tot asa. Pt verificare nu este nevoie sa montati bordul pe masina. Motorasul are 3 pini prin care se alimenteaza: Unul este masa si la ceilalti doi se dau impulsuri la plus ( deci se pune masa de la baterie pe un pin si cu plusul de la baterie se ating pe rand ceilalti 2 pini).
Prin aceasta metoda eu am reusit sa fac sa mearga kilometrajul la bord LCD GSI dupa nenumarate incercari de gresare, curatare....
Sper sa fie de folos si spor la lucru.
Mihai
- droopy_mrc
- *
- 1 mesaje
- din 14 Oct 2006
- Kadett 1986 C20NE
- Ploiesti
droopy_mrc
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Kadett 1986 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
- RD-Woo
- **
- 156 mesaje
- din 28 Jun 2013
- Astra 2009 Z16XER
- Ialomita
RD-Woo
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2013
- Mesaj Privat