aurel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
aurel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Diferentialele celor doua motorizari nu sunt identice difera raportul final si la punte pot sa difere rulmentii , sabotii si tamburii.
Cel mai bine e asa cum s-a mai spus daca hotarasti sa faci mutarea sa schimbi puntea completa intrucat schimbarea diferentialului fara scule adecvate e un adevarat cosmar.
Inainte de a face operatiunea ar fi bine sa verifici daca prinderile axelor cardanice pe grup sunt identice.
Diferentialul la 2.2i are acelasi raport de transmisie cu cel de pe variantele diesel si chiar si cu cel de pe 20S-urile si 20E-urile vandute in Suedia .
Cel mai bine e asa cum s-a mai spus daca hotarasti sa faci mutarea sa schimbi puntea completa intrucat schimbarea diferentialului fara scule adecvate e un adevarat cosmar.
Inainte de a face operatiunea ar fi bine sa verifici daca prinderile axelor cardanice pe grup sunt identice.
Diferentialul la 2.2i are acelasi raport de transmisie cu cel de pe variantele diesel si chiar si cu cel de pe 20S-urile si 20E-urile vandute in Suedia .
aurel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
In mod normal diferentialul de pe 2.2i nu era autoblocant , aceasta era doar o chestie optionala. Raportul final nu reduce puterea , cel mult se poate intampla sa pierzi ceva la demaraj si sa ai probleme in treapta 5 cu atingerea vitezei maxime.
Legat de acea contragreutatea respectiva nu stiu exact la ce te referi , ar fi interesanta o poza...
@iulius
TIS-ul (ca si EPC dealtfel) cuprinde doar informatii pentru modele fabricate dupa 87 , Rekord-ul nu intra in aceasta categorie.
Legat de acea contragreutatea respectiva nu stiu exact la ce te referi , ar fi interesanta o poza...
@iulius
TIS-ul (ca si EPC dealtfel) cuprinde doar informatii pentru modele fabricate dupa 87 , Rekord-ul nu intra in aceasta categorie.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
referitor la contragreutate.este doar o parere,din ce am aflat eu mai demult cica ar fii pentru evitarea intrarii in rezonanta a ansamblului la o anumita viteza.dupa cum arata este ca un diapazon care cica ar produce o unda care s-ar insuma peste cea nasoala si ar anula-o.
asa cum sunea si SENATOR acestea sunt amanunte nesemnificative pt masina ta pierdea sau cistigarea 1-2 cai putere, viteza maxima,etc.
daca puntea era pe o caroserie la fel merge sigur fara probleme,iar daca este adevarat ca raportul este acelasi cu cel de la cele pe motorina cred ca o sa ai viteza mai mare.nu stiu sigur cum sunt rapoartele dar din ce mai imi aduc aminte parca asa este.stiu ca problema asta aparea la Mercedes Cobra cind shimbau baietii motoarele de la benzina la diessel.
asa cum sunea si SENATOR acestea sunt amanunte nesemnificative pt masina ta pierdea sau cistigarea 1-2 cai putere, viteza maxima,etc.
daca puntea era pe o caroserie la fel merge sigur fara probleme,iar daca este adevarat ca raportul este acelasi cu cel de la cele pe motorina cred ca o sa ai viteza mai mare.nu stiu sigur cum sunt rapoartele dar din ce mai imi aduc aminte parca asa este.stiu ca problema asta aparea la Mercedes Cobra cind shimbau baietii motoarele de la benzina la diessel.
aurel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
- alexx_marin
- *
- 42 mesaje
- din 01 Feb 2009
- Rekord 1976 2.0 s
- Cluj
alexx_marin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1976 2.0 s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
CJ-87-RBA
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1986 1.8 OHC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2007
- Mesaj Privat