Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • VIO56

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Prima defectiune: motorul se opreste din mers ( la relanti) si porneste dupa oproximativ 30 minute (cind se raceste)
A doua defectiune:motorul porneste dar nu se mai accelereaza (ramine in turatie de relanti )
Am rezolvat aceasta problema prin legatura directa de la masa autoturismului la firul de masa al celor 2 relee din compartimentul motor( k16,k18-pompa benzina si injectoare) desi cei care au facut diagnoza spuneau ca este de vina ECU
Acum citeva zile compresorul de la clima nu mai pornea(cupla).Dupa verificarea instalatiei de climatizare(nu are pierderi de freon)si incarcare,acelasi lucru.Dupa verificarea IE si pornirea pe direct a compresorului,concluzia electricianului a fost ca este de vina ECU si ca prin inlocuirea calculatorului voi rezolva si primele aspecte.
Are cineva raspuns la aceste probleme ?
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cei care v-au facut diagnoza aveau dreptate,ECU este defect.Nu este nevoie sa-l inlocuiti,se poate repara.
  • VIO56

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.Va trebui sa iau o hotarire.Voi incerca sa gasesc pe cineva din Craiova care repara.Inca odata multumesc.
  • costinlascar

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
VIO56 a scris:Prima defectiune: motorul se opreste din mers ( la relanti) si porneste dupa oproximativ 30 minute (cind se raceste)
A doua defectiune:motorul porneste dar nu se mai accelereaza (ramine in turatie de relanti )
Am rezolvat aceasta problema prin legatura directa de la masa autoturismului la firul de masa al celor 2 relee din compartimentul motor( k16,k18-pompa benzina si injectoare) desi cei care au facut diagnoza spuneau ca este de vina ECU
Acum citeva zile compresorul de la clima nu mai pornea(cupla).Dupa verificarea instalatiei de climatizare(nu are pierderi de freon)si incarcare,acelasi lucru.Dupa verificarea IE si pornirea pe direct a compresorului,concluzia electricianului a fost ca este de vina ECU si ca prin inlocuirea calculatorului voi rezolva si primele aspecte.
Are cineva raspuns la aceste probleme ?

salut. am exact aceeasi problema cu opelul meu (astra g, 1.6, 2001).... ai rezolvat problema? daca da, te rog, spune-mi si mie cum si cat a costat.
  • VIO56

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut.
Am rezolvat aceste probleme cu ajutorul lui Cristi din Brasov,care a reparat ECU si acum totul functioneaza ca la inceput.
Este un baiat deosebit si va recomand sa luati legatura cu el la tel.0742939467
Bafta!
PS. Tel.meu este 0730600138 daca doriti alte amanunte.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR