VIO56
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat
Prima defectiune: motorul se opreste din mers ( la relanti) si porneste dupa oproximativ 30 minute (cind se raceste)
A doua defectiune:motorul porneste dar nu se mai accelereaza (ramine in turatie de relanti )
Am rezolvat aceasta problema prin legatura directa de la masa autoturismului la firul de masa al celor 2 relee din compartimentul motor( k16,k18-pompa benzina si injectoare) desi cei care au facut diagnoza spuneau ca este de vina ECU
Acum citeva zile compresorul de la clima nu mai pornea(cupla).Dupa verificarea instalatiei de climatizare(nu are pierderi de freon)si incarcare,acelasi lucru.Dupa verificarea IE si pornirea pe direct a compresorului,concluzia electricianului a fost ca este de vina ECU si ca prin inlocuirea calculatorului voi rezolva si primele aspecte.
Are cineva raspuns la aceste probleme ?
A doua defectiune:motorul porneste dar nu se mai accelereaza (ramine in turatie de relanti )
Am rezolvat aceasta problema prin legatura directa de la masa autoturismului la firul de masa al celor 2 relee din compartimentul motor( k16,k18-pompa benzina si injectoare) desi cei care au facut diagnoza spuneau ca este de vina ECU
Acum citeva zile compresorul de la clima nu mai pornea(cupla).Dupa verificarea instalatiei de climatizare(nu are pierderi de freon)si incarcare,acelasi lucru.Dupa verificarea IE si pornirea pe direct a compresorului,concluzia electricianului a fost ca este de vina ECU si ca prin inlocuirea calculatorului voi rezolva si primele aspecte.
Are cineva raspuns la aceste probleme ?
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
VIO56
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat
- costinlascar
- *
- 1 mesaje
- din 21 Jun 2011
- Astra 2001
- Bacau
costinlascar
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
VIO56 a scris:Prima defectiune: motorul se opreste din mers ( la relanti) si porneste dupa oproximativ 30 minute (cind se raceste)
A doua defectiune:motorul porneste dar nu se mai accelereaza (ramine in turatie de relanti )
Am rezolvat aceasta problema prin legatura directa de la masa autoturismului la firul de masa al celor 2 relee din compartimentul motor( k16,k18-pompa benzina si injectoare) desi cei care au facut diagnoza spuneau ca este de vina ECU
Acum citeva zile compresorul de la clima nu mai pornea(cupla).Dupa verificarea instalatiei de climatizare(nu are pierderi de freon)si incarcare,acelasi lucru.Dupa verificarea IE si pornirea pe direct a compresorului,concluzia electricianului a fost ca este de vina ECU si ca prin inlocuirea calculatorului voi rezolva si primele aspecte.
Are cineva raspuns la aceste probleme ?
A doua defectiune:motorul porneste dar nu se mai accelereaza (ramine in turatie de relanti )
Am rezolvat aceasta problema prin legatura directa de la masa autoturismului la firul de masa al celor 2 relee din compartimentul motor( k16,k18-pompa benzina si injectoare) desi cei care au facut diagnoza spuneau ca este de vina ECU
Acum citeva zile compresorul de la clima nu mai pornea(cupla).Dupa verificarea instalatiei de climatizare(nu are pierderi de freon)si incarcare,acelasi lucru.Dupa verificarea IE si pornirea pe direct a compresorului,concluzia electricianului a fost ca este de vina ECU si ca prin inlocuirea calculatorului voi rezolva si primele aspecte.
Are cineva raspuns la aceste probleme ?
salut. am exact aceeasi problema cu opelul meu (astra g, 1.6, 2001).... ai rezolvat problema? daca da, te rog, spune-mi si mie cum si cat a costat.
VIO56
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat