Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • ioha2003

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut

Am o problemã cu kadett-ul meu.
Pornește și merge oarecum ok, doar cã apar detonații pe țeava de eșapament cam o data pe secundã. Dupã o analizã la bujii reiese cã 2 nu dau aprindere constant, și cam la 50-80 km se afumã și face urât mașina (nu mai trage decât foarte turatã, scoate fum negru). Dacã iau și curãț bujiile (sau pun altele) merge o perioadã și dupã face la fel. Aprinderea e una mecanicã și are platinile un pic uzate. De curãțat au fost curãțate vineri și sâmbãtã a fost testatã și mergea la fel.

Aveam o aprindere electronicã doar ca nu merge. Am comandat un modul de aprindere (aparent ãsta ar fi strãpuns). Oare ar rezolva problema? (sper sã fie schimbarea asta soluția problemelor)
Menționez cã mai sus de 90-95 km/h nu merge.

Are careva idee de la ce ar putea sã fie aceste probleme?

PS: Carburator de dacie

LE: avansul a fost reglat la un service (deci cred ca e reglat bine)
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu am avut tot felu de probleme, asa ca am schimbat: capac delcou, rotor, bujii, carburator, admisie. se tureaza bn acuma, e trasa la punct, da imi da rateuri pe toba. am dat jos capacu de la culbutori si am vazut camele facute praf, zici ca-s polizate. probabil n-am schimbat uleiu la timp.

deci iti recomand sa faci o tragere la punct, sa masori fisele sa nu traga curent etc. daca esti din bucuresti, iti dau o mana de ajutor cu cat ma pricep. daca nu, la tel, o sa-ti las pm.

bafta.
  • ioha2003

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu prea sunt cunoscator. Ce inseamna "tragere la punct"?
Sunt din Iasi. Din pacate acum nu prea am timp de ea ca sunt ocupat cu serviciul si licenta. Am scos de vreo 2 ori capacul pe unde se pune uleiul si cama respectiva parea sa fie ok.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
a trage la punct inseamna sa aliniezi rolele alea pe care e pusa cureaua de distributie cu niste semne aferente de pe blocul motor. dupa ce sunt aliniate la fix, dai capacul de la delcou jos, iar contactu ala de la pipa trebuie sa fie pe cilindrul 1. ordinea de aprindere e 1342 din cate mi-aduc aminte. o sa revin dupa ce verific.

uite in poza semnele de aliniere pentru kadett D.



  • ioha2003

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Din fericire s-au rezolvat dupa montarea aprinderii electronice. Smile
Am vorbit ieri cu mecanicul si mi-a zis ca distributia este trasa la punct.

Nu inteleg de ce in treapta a 4-a nu mai trage deloc. Ajung cu a treia la aproximativ 70 si cand bag in a 4-a trebuie sa tin la fund doar ca sa pastreze viteze, nicidecum sa mai si accelereze (de fapt accelereaza dar incredibil de greu si sub nici o forma nu reuseste sa treaca de 90km/h (95 la vale)
Ar putea fi dus ceva la cutia de viteze?
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ia mai vezi reglajul la carb sau avansul din delco pt ca aceeasi problema am avut dupa ITP mecanicul a facut reglajul sa iasa bine la gaze si nu mai FUGEA MAI MULT DE 90KM/H
  • ioha2003

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Stii cumva cam cum ar trebui sa il reglez? Ideea e ca pana acum a trecut prin mainile la vreo 4 "mesteri" din care unul mai tanar si restul peste 45 ani. Mesterul mai tanar a reglat masina sa mearga mai turata, mai sportiv as putea zice (chiar si la relanti) iar ceilalti sa fie mai "relaxata". Faza naspa e ca dupa reglajul celui mai tanar am reusit sa fac doar vreo 4 km prin oras (evident sub 50km/h) ca am lasat-o vreo 4 ore si nu a mai pornit (cel mai probabil ceva pe la bobina de inductie/bujii ude) si dupa am stat vreo 5 ore pana am reusit sa o pornesc (alta baterie, schimbat bujiile, alta bobina) cu un mester mai batran (posesor de dacie).
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ideea e ca pana nu te convingi singur ca aprinderea electronica functioneaza fara cusur nu vinde pe cea mecanica ca ai sa plangi.Reglajul se face ca la dacie rotind delcoul in functie de auz si carburant mai dai sau iei avans iar daca ai carb solex 30/35 pdsi mai poti regla si de acolo doar ca toate reglajele astea sunt o istorie intreaga care in cateva randuri nu se poate explica .Oricum ai reglajele carburatorului pe forum iar suplimentar tre sa verifici aprinderea , bujiile, fisele si atunci umbli la carb
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR