Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • cristi0603

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
cand pun contactul la masina imi pornesc automat ventilatorul de clima si cel de racire al motorului... a mai avut cineva o problema asemanatoare? ma puteti ajuta cu ceva pareri?
Skip ads

  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai defecta termocupla dinspre retur de pe radiator.
  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mai intai verifica releul. Mie mi-a ramas blocat si nu se mai oprea nici cand opream motorul.
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Laughing Mai intai verifica termocupla.
Omul a scris foarte clar ca ii porneste cand pune contactul.
Si mai intai de toate, pana la releu sau alte chestii incepi cu inceputul, adica termocupla.
Oricum, banuiesc ca omul poate nici nu stie unde se afla acel releu si-l pui in mare incurcatura.
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Da, adevarul e ca e mai greu sa verifici o bucata de plastic cu 2 pini decat o piesa la care ajungi doar daca dai bara jos si care implica si alte costuri, cum ar fi antigelul pierdut...
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu inteleg ce treaba are verificarea termocuplei cu datul barei jos si antigel, daca la asta te-ai referit. Se verifica foarte simplu. Se scoate mufa si se masoara pinii de la termocupla cu ohmetru. Nu trebuie sa aiba continuitate, deci circuit deschis. Daca circuitul e inchis inseamna ca e termocupla defecta. Operatia dureaza 30 de secunde. Hai 1 minut Smile
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ai tigra? Smile Sa te vad cum ajungi tu la termocupla fara sa dai bara jos...
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Da tu ai termocupla in fata radiatorului?
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ok, hai sa-ti zic unde e termocupla Smile

E undeva in stanga-jos. Ca sa ajungi la ea trebuie sa ai mainile lungi si subtiri sau sa dai bara jos de pe masina. Motorul de Tigra este foarte ingramadit...
Pe de alta parte, releul e intr-o cutituta dreptunghiulara in partea dreapta a motorului. Se umbla la el intr-un minut si n-ai niciun stres. Mi se pare mult mai simplu de verificat.

Si vorbind tot in cunostinta de cauza, la mine era tot releul cand a avut aceleasi simptome masina. E posibil sa fie si termocupla, nu zic nu, dar aia de obicei nu mai declanseaza...
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca dai bara jos vezi termocupla? Nu este montata pe radiator inspre motor?
Maini lungi si subtiri nu trebuie sa ai daca lucrezi pe sub masina ( trebuie sa te orientezi la fata locului )
Bine, nu contest, la tine era releul. La mine era termocupla. Smile
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Dap, e in lateral montata termocupla. Vine perpendicular pe marginea radiatorului.

Daca dai bara jos o vezi foarte bine. De altfel, doar asa se poate schimba (masina era urcata pe rampa si tot a fost nevoie sa dau bara jos.
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Bine. Eu am zis de verificat, nu de schimbat.
  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Releul este al treilea numarand de sus in jos. La termocupla se poate ajunge pe sub masina.
  • yta83

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si cum se verifica acel releu? ca eu am aceeasi problema postata pe "sistemul de racire al motorului opel tigra"
  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
yta83 a scris:si cum se verifica acel releu? ...


Il scoti, il desfaci si te uiti in el, seamana cu o platina de dacie in interior si vezi cum sunt lamelele si capetele lor. Daca sunt lipite intre ele sau altceva.
  • yta83

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cristi0603 ... ai rezolvat problema?
  • cristi0603

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
momentan da...am scos mufa de la ventilatorul de clima si mi-a zis mecanicul la care am fost ca nu mai am freon pe instalatie
  • yta83

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cristi0603 eu am rezolvat problema schimbandui termocupla.incearca si tu
  • cristi0603

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am descoperit ca radiatorul de clima e fisurat...cand motorul se incalzeste pornesc ambele ventilatoare ca sa ajute la racirea lui?si cel de clima si cel de racire?e destul de ciudat...oare daca schimb radiatorul si o sa mearga clima totul va merge ca la inceput? sau poate fii alta problema cum ar fii termocupla sau vreo alta piesa si se poate rezolva fara sa schimb neaparat radiatorul?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Doamne, cate aberatii se pot scrie la un defect tip! Imi pare rau ca nu am vazut asta decat acum cand am luat la citit subiectele pentru moderarea sectiunii Tigra.
Ambele ventilatoare pornesc la punerea contactului numai cand este scoasa cupla de la sonda de presiune freon sau nu face contact la pini. Este scris asta de "N" ori pe forumul asta. Dar cine sa citeasca? Cine sa foloseasca functia "Cautare"?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR