igeorge13
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2004
- Mesaj Privat
Salutare,
uite ca am avut si primul incident notabil cu masina noastra: aseara in timp ce mergeam spre casa am forjato un pic pe academie in urcare dupa care am trecut in coloana de stopul de la razoare si cand sa-i dau talpa pe timisoara sa iau o solenza, motorul raspundea f greu la apasarea acceleratiei. am calcat-o de tot si s-a dus greoi pana in 5000 de ture unde a inceput sa clipeasca becul de control pentru reglajul gazelor de esapament...lam lasat pe cel cu solentza sa se duca si am intors linistit sa-mi iau o bere dupa care am bagat pe strada blocului meu si i-am dat niste talpi sa vad daca mi s-a parut, si am constatat cu stupoare ca face la fel ca si prima data: scadere drastica de putere si pe la 4-5000 de ture clipeste becul cu gazele de esapament.
o parchez, ma dau jos din ea si cu motorul pornit remarc ca da niste rateuri ciudate, ca si cum ar merge in 3
vazand ca benzina era pe la sfert am zis ca poate a fost unul dintre plinuri mai nasoale si am mers si am facut plinul cu benzina de la mol si am mai mers vreun km dar nu se intamplase nimic, avea aceleasi simptome la relanti, iar in goarna nu i-am mai dat de frica sa nu stric ceva.
Acu treaba este ca oricum o sa merg la service cu ea sa vada baietii care stie, ce se intampla, dar vroiam si parerile voastre, si mai ales daca ati mai intalnit asa ceva.
sa fie oare si de la: http://www.autoshow.ro/foru...ad.php?tid=11192, intamplare dupa care am mai facut vreo 2-3 plinuri, si eu as fi zis ca s-a cam dus toata...
multumesc
update: am mers acu o ora cu masina si cand am pornit merge ok: turatie normala pt. motor rece, mergea rotund, fara rateuri. Dupa ce s-a incalzit motorul si am inceput sa-i dau un pic in goarna am remarcat ca nu am scapat de lipsa de raspunsul greu la apasarea pedalei brusc, si o sensibila scadere de putere, dar parca nu mai era asa rau ca aseara. de calcat nu am mai vrut sa o calc prea tare ca sa o menajez pana ma lamuresc ce are.
uite ca am avut si primul incident notabil cu masina noastra: aseara in timp ce mergeam spre casa am forjato un pic pe academie in urcare dupa care am trecut in coloana de stopul de la razoare si cand sa-i dau talpa pe timisoara sa iau o solenza, motorul raspundea f greu la apasarea acceleratiei. am calcat-o de tot si s-a dus greoi pana in 5000 de ture unde a inceput sa clipeasca becul de control pentru reglajul gazelor de esapament...lam lasat pe cel cu solentza sa se duca si am intors linistit sa-mi iau o bere dupa care am bagat pe strada blocului meu si i-am dat niste talpi sa vad daca mi s-a parut, si am constatat cu stupoare ca face la fel ca si prima data: scadere drastica de putere si pe la 4-5000 de ture clipeste becul cu gazele de esapament.
o parchez, ma dau jos din ea si cu motorul pornit remarc ca da niste rateuri ciudate, ca si cum ar merge in 3
vazand ca benzina era pe la sfert am zis ca poate a fost unul dintre plinuri mai nasoale si am mers si am facut plinul cu benzina de la mol si am mai mers vreun km dar nu se intamplase nimic, avea aceleasi simptome la relanti, iar in goarna nu i-am mai dat de frica sa nu stric ceva.
Acu treaba este ca oricum o sa merg la service cu ea sa vada baietii care stie, ce se intampla, dar vroiam si parerile voastre, si mai ales daca ati mai intalnit asa ceva.
sa fie oare si de la: http://www.autoshow.ro/foru...ad.php?tid=11192, intamplare dupa care am mai facut vreo 2-3 plinuri, si eu as fi zis ca s-a cam dus toata...
multumesc
update: am mers acu o ora cu masina si cand am pornit merge ok: turatie normala pt. motor rece, mergea rotund, fara rateuri. Dupa ce s-a incalzit motorul si am inceput sa-i dau un pic in goarna am remarcat ca nu am scapat de lipsa de raspunsul greu la apasarea pedalei brusc, si o sensibila scadere de putere, dar parca nu mai era asa rau ca aseara. de calcat nu am mai vrut sa o calc prea tare ca sa o menajez pana ma lamuresc ce are.
igeorge13
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2004
- Mesaj Privat
Gata problema rezolvata!
am fost azi la service pana la urma, pentru ca problema nu disparea, si au gasit buba la modulul electronic al injectiei, care cica ar fi fost stiut cu probleme in lotul respectiv, dar care nu il schimba bagabontii decat daca face figuri...norocu meu ca sunt inca in garantie...
Treaba nu a durat mai mult de juma de ora cu totul, baietii de la erebus fiind super rapizi si de treaba.
am fost azi la service pana la urma, pentru ca problema nu disparea, si au gasit buba la modulul electronic al injectiei, care cica ar fi fost stiut cu probleme in lotul respectiv, dar care nu il schimba bagabontii decat daca face figuri...norocu meu ca sunt inca in garantie...
Treaba nu a durat mai mult de juma de ora cu totul, baietii de la erebus fiind super rapizi si de treaba.
- fiara
- **
- 148 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Bucuresti
fiara
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
Dee
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucharest
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2005
- Mesaj Privat
cred ca george se refera la un lot 2004. Dupa cum vezi el are Astra Classic II din 2004 care este fabricata in Polonia iar tu ai G din 2002 din cate vad si daca nu ti-a facut probleme pana acum nici nu iti va mai face. Bafta. bine ca s-a rezolvat George ca nu aveai cu ce sa ajungi la BDT daca intelegi ce vreau sa zic
igeorge13
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2004
- Mesaj Privat
Nici aici nu scap de tine Dee ???
a mea este inmatriculata in ian 2005, probabil fabricata in dec 2004 or somethin...Din pacate nu mi-au dat detalii despre cauza sau natura exacta a defectului ci doar mi-au spus ca ar fi o "problema" stiuta la lotul respectiv de module de aprindere, si ca au "ordin" sa nu o schimbe decat la "cererea clientului", adica cand iti mult iubita masina rateuri in nas ... dar deh ... nui prima oara cand aud de astfel de politici si nu o sa fie nici ultima, si nu ma refer numai la opel, dar asta nu inseamna ca ma resemnez.
pace
a mea este inmatriculata in ian 2005, probabil fabricata in dec 2004 or somethin...Din pacate nu mi-au dat detalii despre cauza sau natura exacta a defectului ci doar mi-au spus ca ar fi o "problema" stiuta la lotul respectiv de module de aprindere, si ca au "ordin" sa nu o schimbe decat la "cererea clientului", adica cand iti mult iubita masina rateuri in nas ... dar deh ... nui prima oara cand aud de astfel de politici si nu o sa fie nici ultima, si nu ma refer numai la opel, dar asta nu inseamna ca ma resemnez.
pace