Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cata7009

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2009 A 1,7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am montat de curand o instalatie gpl Tomasetto cu stag 300 pe Opel Astra G caravan din 2001 cu motor z16xe 101 cp. Masina merge bine. Apare o singura problema: la viteze de peste 130 km la ora si la peste 3500 de turatii (nu am incercat aceasta turatie in viteza a 4-a) in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie masina intra in frana de motor si dupa circa 5-6 secunde urmeaza explozia din esapament. Toba veche a masinii am facut-o tandari la prima explozie! Cei de la serviceul care mi-au montat instalatia au incercat pana acum mai multe variante: au schimbat duzele de la 1,75, 2 si 2,25. La fel! Au curatat filtrele, schimbat rampa, scurtat furtune de gaz, bujii schimbate, laptop in mers si totul e ok! Compresia e 12 pe fiecare cilindru. Explicatia mea ar fi ca atunci cand motorul este in frana de motor alimentarea cu gaz continua iar bujiile nu reusesc sa detoneze. In acest fel gazul se poate acumula in esapament pana cand urmeaza explozia! Am incercat si frana de motor cu pedala de acceleratie putin atinsa: totul e ok! .
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ai pe cineva in valcea care e foarte priceput la gpl.si are si interfata pt programare.
iti dau detalii pe pm.
  • danylex

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Va salut! Sunt nou printre voi, dar cu o problema veche. Am un Opel Astra G, Z16SE, 8V, cu instalatie din fabrica, KOLTEC. De ceva vreme nu mai are demaraj de niciun fel, ma refer la plecarea de pe loc, trebuie sa o tin turata la 1500-2000 de rotatii, apoi sa iau piciorul de pe ambreaj ca sa pot pleca. M a dispera, mai ales in intersectii. Si ma e o chestie legat de asa-zise explozii sau rateuri care se aud cumva sub masina, pe sub scaunele soferului as zice eu, asta intamplandu-se in momentul in care o turez si schimb rapid. Credeti ca poate fi de la bobina de inductie? Asa mi-a soptit un mecanic. Este posibil sau sunt si alte cauze? Va multumesc! Evil or Very Mad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR