- inspectoratul
- OP
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am o intrebare ... ma tot contrazic cu un prieten si nush care e varianta corecta
Am un vectra b cu climatronic si nelamurirea este:
1. Consuma benzina atunci cand baga caldura ?
2. Butonul ECO este pentru ce, baga caldura de la motor si nu mai consuma benzina sau?
3. Clima A/C consuma benzina cand dai pe cald?
Multumesc
Am un vectra b cu climatronic si nelamurirea este:
1. Consuma benzina atunci cand baga caldura ?
2. Butonul ECO este pentru ce, baga caldura de la motor si nu mai consuma benzina sau?
3. Clima A/C consuma benzina cand dai pe cald?
Multumesc
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
3. Consuma benzina, dar mult mai putina decat atunci cand raceste. De fapt cresterea consumului poate fi pana la 1-1,5 l/100 km din cauza utilizarii climei, in zilele caniculare. In rest consuma mai putin deoarece compresorul nu mai e soilcitat asa mult. In functie de cat vrei sa cobori temperatura din habitaclu, soliciti si compresorul si la randul lui acesta mareste consumul.
2. Butonul ECO decupleaza un mic ambreiaj electromagnetic, aflat in fulia compresorului. astfel, la actionarea lui se decupleaza fulia de axul compresorului. In acest mod poti raci aerul din habitaclu numai cu aer la temperatura exterioara..recomandat primavara si toamna.
1. Cand dai pe cald se repozitioneaza niste clapete de dirijare a aerului. astfel, jetul de aer incalzit de radiatorul din habitaclu este dirijat in habitaclu si nu pe sub masina. Prin radiatorul de habitaclu trece in mod constant antigelul, numai ca jetul de aer este dirijat in habitaclu sau in afara lui cu o clapeta pe care o actionezi de la butonul de reglare a temperaturii. Practic actionarea butonului de temperatura habitaclu nu are nici o influenta asupra consumului.
2. Butonul ECO decupleaza un mic ambreiaj electromagnetic, aflat in fulia compresorului. astfel, la actionarea lui se decupleaza fulia de axul compresorului. In acest mod poti raci aerul din habitaclu numai cu aer la temperatura exterioara..recomandat primavara si toamna.
1. Cand dai pe cald se repozitioneaza niste clapete de dirijare a aerului. astfel, jetul de aer incalzit de radiatorul din habitaclu este dirijat in habitaclu si nu pe sub masina. Prin radiatorul de habitaclu trece in mod constant antigelul, numai ca jetul de aer este dirijat in habitaclu sau in afara lui cu o clapeta pe care o actionezi de la butonul de reglare a temperaturii. Practic actionarea butonului de temperatura habitaclu nu are nici o influenta asupra consumului.
- inspectoratul
- OP
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat