- klax187
- OP
- 188 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Vectra 1994 C18NZ
- Iasi
klax187
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- klax187
- OP
- 188 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Vectra 1994 C18NZ
- Iasi
klax187
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
pilu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am vazut o emisiune despre aceasta bijuterie si am ramas masca. Nici macar nu stiam ca exista.
http://www.migweb.co.uk/gal...m/MCmonaro003.JPG
http://www.migweb.co.uk/gal...m/MCmonaro002.JPG
http://www.migweb.co.uk/gal...m/MCmonaro001.JPG
Cateva date:
- tractiune spate
- motor V8 de 5.7 litri
- 328 cp
- 0-100km/h in mai putin de 6 secunde
- viteza maxima : 258 km/h
http://www.migweb.co.uk/gal...m/MCmonaro003.JPG
http://www.migweb.co.uk/gal...m/MCmonaro002.JPG
http://www.migweb.co.uk/gal...m/MCmonaro001.JPG
Cateva date:
- tractiune spate
- motor V8 de 5.7 litri
- 328 cp
- 0-100km/h in mai putin de 6 secunde
- viteza maxima : 258 km/h
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
Senator a scris:...poate Holden Monaro , de Vauxhall nu poate fi vorba intrucat e in aceeasi "mizerie" ca si Opel.
se vinde deja de o vreme in anglia ca vaux monaro. exista si editie vxr. cum ar fi opc la opel. daca apare si cu volan pe stanga cautati la "vand piese" organele mele. sunt nefumator, tanar...
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Masina a aparut mai intai ca Pontiac GTO, apoi ca Holden Monaro si acum si ca Vauxhall. Nasol ca nu apare si cu sigla Opel, tare as vrea sa vad ca discutam despre motoare V8 pe forumul asta....
Pontiac are avantajul unui motor de 6000 cmc de generatia a patra cu 400cp, pe cand Holden si Vauxhall sunt inca vandute cu mai vechiul motor de generatia a treia (5700cmc) si doar 328cp.
Pe de alta parte motoarele astea mari permit modificari masive si nu ma indoiesc ca ar merge un bi-turbo montat astfel incat sa-i dea vreo 500-600 de cai.
Pontiac are avantajul unui motor de 6000 cmc de generatia a patra cu 400cp, pe cand Holden si Vauxhall sunt inca vandute cu mai vechiul motor de generatia a treia (5700cmc) si doar 328cp.
Pe de alta parte motoarele astea mari permit modificari masive si nu ma indoiesc ca ar merge un bi-turbo montat astfel incat sa-i dea vreo 500-600 de cai.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Ca sa punem lucrurile la punct: este vorba de platforma de la Omega B pe care s-a montat una din versiunile "small block"-ului de la GM. In Europa ar fi trebuit sa apara "imbracat" in haina lui Omega B ca un urmas al celebrului Lotus Omega dar proiectul a fost abandonat. O varianta Opel a lui Monaro nu avea cum sa apara pt. ca ar fi existat costuri prea mari pt. conversia la volan pe stanga+faptul ca ar fi fost grevat de taxe vamale in Europa ceea ce ar fi dus la un pret prohibitiv (in Anglia este o situatie speciala pt. ca exista Commonwealth-ul deci probabil scapa de taxe). Toate astea au facut ca acest "Super Calibra" sau daca vreti urmas al lui Monza sa nu apara din pacate.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Nu cu conversia bordului este problema, dupa cum spuneam, exista si in state masina si se cheama Potiac GTO... si intr-adevar e bazata pe o evolutie a sasiului de Omega (existent si la Cadillac Catera), probabil nu cred ca vor exista clienti in europa tinand cont de raportul intre capacitatea cilindrica a masinii, si taxele existente in CE, evident si pretul carburantilor. Putinii doritori pot sa-si aduca un Pontiac....
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Problema principala pentru care nu apare o varianta Opel e hotararea luata de board-ul GM in frunte cu Rick Wagoner in primavara acestui an privind viitorul Adam Opel AG. Conform acesteia de acum inainte marcii Opel ii este destinat sectorul mic si mediu adica cel mult Vectra/Signum. Asta inseamna adio motoare Opel cu mai mult de 4 cilindri , actualul 2.8 V6 e deja american.
O alta veste proasta ar fi ca viitorul Opel GT nu va beneficia de motorizare V6 , aceasta fiind pastrata doar pentru variantele Pontiac si Vauxhall.
Legat de Omega V8 , nu e nici o legatura cu Lotus Omega care tintea alta clientela , a fost doar o incercare a celor de la Opel de a oferi o motorizare V8 in timp ce mai toate modelele concurente dispuneau de o asemenea motorizare. Omega V8 a fost in final victima conducerii GM care a impus Adam Opel AG o reorganizare brusca de portofoliu si a unei echipe tehnice care nu avea experienta necesara sa rezolve problemele termice aparute in cursul testelor.
Hotararea de a nu mai fabrica acest model a creeat stupoare intrucat prospectele erau de multa vreme in showroom-urile reprezentantelor si erau si suficienti inscrisi , unii urmau sa primeasca masina peste cateva zile sau saptamani.De asemenea linia de asamblare era pregatita in cele mai mici amanunte , roboti , subansamble etc.
@Lexxx
Din pacate sansele sa discutam despre un viitor model Opel cu mai mult de 6 cilindri sunt nule.
Cadillac Catera chiar e Opel Omega , era asamblat la Russelsheim pe o linie paralela cu varianta Opel.
O alta veste proasta ar fi ca viitorul Opel GT nu va beneficia de motorizare V6 , aceasta fiind pastrata doar pentru variantele Pontiac si Vauxhall.
Legat de Omega V8 , nu e nici o legatura cu Lotus Omega care tintea alta clientela , a fost doar o incercare a celor de la Opel de a oferi o motorizare V8 in timp ce mai toate modelele concurente dispuneau de o asemenea motorizare. Omega V8 a fost in final victima conducerii GM care a impus Adam Opel AG o reorganizare brusca de portofoliu si a unei echipe tehnice care nu avea experienta necesara sa rezolve problemele termice aparute in cursul testelor.
Hotararea de a nu mai fabrica acest model a creeat stupoare intrucat prospectele erau de multa vreme in showroom-urile reprezentantelor si erau si suficienti inscrisi , unii urmau sa primeasca masina peste cateva zile sau saptamani.De asemenea linia de asamblare era pregatita in cele mai mici amanunte , roboti , subansamble etc.
@Lexxx
Din pacate sansele sa discutam despre un viitor model Opel cu mai mult de 6 cilindri sunt nule.
Cadillac Catera chiar e Opel Omega , era asamblat la Russelsheim pe o linie paralela cu varianta Opel.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
in concluzie.... pacat!!!!! . Sincer sa fiu m-as multumi si cu un monaro dotat cu un motor de 2.2i cu turbina la vreo 250 de cai..... Sau macar sa invie si ei spiritul Calibra printr-un nou model, ca e pacat ca un constructor cu traditie cum e Opel sa fie victima permanenta a politicii grupului GM, si sa fie considerat un producator pe un loc secund ca importanta printre celelalte branduri ale lui GM. Pana si Oldsmobile sau Saturn se afla pe prima pagina a grupului GM pe cand pentru Opel trebuie sa dai pagina.
Ce frumos ar fi sa creeze un motor dedicat pietei europene a Monaro, prin alaturarea a doua motoare de 2litri cu turbina (240cp). Un V8 sau W8 twin-turbo de 4000cmc si cu pana la 480cp ar avea succes sigur... VW a reusit spre exemplu, si doar cu 271 de cai...
Sa speram ca GM nu o sa uite de traditia sportiva a marcii Opel si o sa ofere in viitor un urmas al lui Calibra daca nu chiar ceva mai bun... Exista zvonuri ca va aparea si o varianta coupe a noului omega, numita insignia, care presupun ca va avea o motorizare pe masura.... unel ezvonuri spun ca va fi disponibila o versiune a motorului V8 de 5 litri de pe Corvette ce va produce 371 de cai.
OPEL OMEGA
OPEL INSIGNIA
Ce frumos ar fi sa creeze un motor dedicat pietei europene a Monaro, prin alaturarea a doua motoare de 2litri cu turbina (240cp). Un V8 sau W8 twin-turbo de 4000cmc si cu pana la 480cp ar avea succes sigur... VW a reusit spre exemplu, si doar cu 271 de cai...
Sa speram ca GM nu o sa uite de traditia sportiva a marcii Opel si o sa ofere in viitor un urmas al lui Calibra daca nu chiar ceva mai bun... Exista zvonuri ca va aparea si o varianta coupe a noului omega, numita insignia, care presupun ca va avea o motorizare pe masura.... unel ezvonuri spun ca va fi disponibila o versiune a motorului V8 de 5 litri de pe Corvette ce va produce 371 de cai.
OPEL OMEGA
OPEL INSIGNIA
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Va veni si ziua in care GM va plati pentru politica sa , voi fi unul dintre cei care vor savura momentul . Cu o datorie de aproape 300 de miliarde de dolari supravietuirea va fi grea chiar si pentru cea mai mare companie de profil din lume.
Ar fi frumos un motor propriu pentu Monaro insa asa ceva nu ar fi niciodata avizat favorabil de GM."In Europa nu exista cerere pentru motoare mari" spunea presedintele GM , vezi mai toate celelalte marci europene BMW, Audi,VW etc ( mai putin Ford , o alta victima) care infloresc din vanzarea unor astfel de modele.
Motorul VW W8 a fost sau urmeaza sa fie scos din productie si nu va avea urmasi datorita unor probleme constatate.
GM chiar vrea sa uite traditia sportiva a marcii Opel , hotararea de a retrage Opel din DTM este cel mai nou semn. Asta s-a intamplat dupa ani buni in care sectorul DTM a avut un buget de mizerie iar rezultatele au fost pe masura.
Chiar si propunerea unor echipe private de a prelua Vectra V8 DTM si de a o dezvolta si folosi in curse fara sprijin "de uzina" a fost ferm respinsa.
Omega este istorie nici un model Opel nu va mai purta acest nume. Daca va aparea ceva mai mare decat Vectra/Signum asta nu se va intampla inainte de 2009 si nu va fi cu siguranta un model propriu.Insignia a fost un vis frumos al celor de la Opel si a presedintelui de atunci Carl-Peter Foster.Cu toata implicarea personala a acestuia si cu incercari repetate de a convinge board-ul GM de necesitatea unui model Opel reprezentativ proiectul a fost tras pe dreapta , putem sa ne luam adio.
Omega C trebuia sa fie cam asa ceva:
Ar fi frumos un motor propriu pentu Monaro insa asa ceva nu ar fi niciodata avizat favorabil de GM."In Europa nu exista cerere pentru motoare mari" spunea presedintele GM , vezi mai toate celelalte marci europene BMW, Audi,VW etc ( mai putin Ford , o alta victima) care infloresc din vanzarea unor astfel de modele.
Motorul VW W8 a fost sau urmeaza sa fie scos din productie si nu va avea urmasi datorita unor probleme constatate.
GM chiar vrea sa uite traditia sportiva a marcii Opel , hotararea de a retrage Opel din DTM este cel mai nou semn. Asta s-a intamplat dupa ani buni in care sectorul DTM a avut un buget de mizerie iar rezultatele au fost pe masura.
Chiar si propunerea unor echipe private de a prelua Vectra V8 DTM si de a o dezvolta si folosi in curse fara sprijin "de uzina" a fost ferm respinsa.
Omega este istorie nici un model Opel nu va mai purta acest nume. Daca va aparea ceva mai mare decat Vectra/Signum asta nu se va intampla inainte de 2009 si nu va fi cu siguranta un model propriu.Insignia a fost un vis frumos al celor de la Opel si a presedintelui de atunci Carl-Peter Foster.Cu toata implicarea personala a acestuia si cu incercari repetate de a convinge board-ul GM de necesitatea unui model Opel reprezentativ proiectul a fost tras pe dreapta , putem sa ne luam adio.
Omega C trebuia sa fie cam asa ceva:
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu esti singurul care se gandeste serios daca urmatoarea masina va mai fi Opel , iti dai seama ce placut surprinsi au fost cei care comandasera Omega B V8 si au primit in locul masinii o scrisoare prin care firma se scuza si isi exprima regretul ca s-a renuntat in ultimul moment la inceperea productiei.
Legat de sectorul sport in paralel cu retragerea Opel din DTM , GM pregateste o alta miscare "inteligenta" : intrarea in WTCC cu marca Lada.
Asta nu ar fi nimic grav sau suparator insa motorul folosit va fi chiar 2000 16V-ul de curse Opel folosit cu succes in Formula 3 si la care firma germana a lucrat din greu ani buni.
Legat de sectorul sport in paralel cu retragerea Opel din DTM , GM pregateste o alta miscare "inteligenta" : intrarea in WTCC cu marca Lada.
Asta nu ar fi nimic grav sau suparator insa motorul folosit va fi chiar 2000 16V-ul de curse Opel folosit cu succes in Formula 3 si la care firma germana a lucrat din greu ani buni.