bgdan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut,
va rog, sa ma ajutati cu un sfat. In cursul anului trecut am segmentat motorul. Dupa aceasta operatiune, domnul mecanic m-a rechemat in service pentru strangerea chiuloasei + schimbul de ulei. Mentionez ca initial, dupa lucrarea de segmentare, acesta mi-a spus ca a pus un ulei de control, asa il numea el.
Toate bune si frumoase. M-am dus pentru strangerea chiloasei si pentru schimbul de ulei la 500 km.
Unde cred eu ca ceva nu este in regula e ca acesta ma cheama la un nou schimb de ulei la 3500 km spunandu-mi ca dupa aceasta operatiune voi intra in normal adica sa-l schimb la 10000 km.
Este normal?
Nu sunt eu mecanic, dar nu mi se pare logic si normal sa-l schimb la 3500 de km. Am inteles ca primul a fost asa de rodaj, dar acum cum se explica?
P.S masina este un Opel Astra G cu motor de 16V, z16xe si are 176000 km.
va rog, sa ma ajutati cu un sfat. In cursul anului trecut am segmentat motorul. Dupa aceasta operatiune, domnul mecanic m-a rechemat in service pentru strangerea chiuloasei + schimbul de ulei. Mentionez ca initial, dupa lucrarea de segmentare, acesta mi-a spus ca a pus un ulei de control, asa il numea el.
Toate bune si frumoase. M-am dus pentru strangerea chiloasei si pentru schimbul de ulei la 500 km.
Unde cred eu ca ceva nu este in regula e ca acesta ma cheama la un nou schimb de ulei la 3500 km spunandu-mi ca dupa aceasta operatiune voi intra in normal adica sa-l schimb la 10000 km.
Este normal?
Nu sunt eu mecanic, dar nu mi se pare logic si normal sa-l schimb la 3500 de km. Am inteles ca primul a fost asa de rodaj, dar acum cum se explica?
P.S masina este un Opel Astra G cu motor de 16V, z16xe si are 176000 km.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Primul a fost de degrosare al doi-lea de finisare...iar al trei-lea pentru ca a vazut ca tine vrajeala sa fim seriosi la o simpla segmentare totul este deja rodat in motor un set de segmenti e nou atat....daca era nou motorul probabil ca proportional ar fi recomandat 15 schimburi deoarece acolo ai de rodat,segmenti,pistoane,camasi,lagare vibrochen,lagare axe came ...... roaga-l sa o lase mai moale cu schimburile
bgdan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu este consum ..recomandat... ci doar normal care pentru majoritatea masinilor e 500g/1000km peste care se considera necesara reparatia...la Opel e mai cu mot se considera normal consum de max 600g/1000km ce este peste stii tu ...
Recomandarea mea este sa te convingi cu ochii tai ce ulei se pune in motor,sa fie exact la semn....si daca notezi km. o sa afli daca a fost bine reparat ori nu motorul ,eu am ajuns la concluzia ca cel mai bine la un motor ca al tau se preteaza un 10w-40 raport pret/calitate/performante ...si consum pe 5w-40 il cam arde.
Recomandarea mea este sa te convingi cu ochii tai ce ulei se pune in motor,sa fie exact la semn....si daca notezi km. o sa afli daca a fost bine reparat ori nu motorul ,eu am ajuns la concluzia ca cel mai bine la un motor ca al tau se preteaza un 10w-40 raport pret/calitate/performante ...si consum pe 5w-40 il cam arde.
bgdan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat