- romeodr
- OP
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Acest,VS,nu l-am intilnit inca pe acest site! tinind cont,ca OPEL, nu este in discutie,parerile pot fi,cred,mult mai impartiale,mai obiective! ,fara doza de ,,fanatism,,specifica...pasionatilor!Luam in discutie modelele configurate din fabrica,motoare de 1.4,adica cele mai ieftine versiuni....Megane 12500euro,...Ford 12750euro(aprox)....dotari,aprox egale,cu un plus pentru Megane,gen discuri frina spate, fiind cele mai importante,!..parerea mea ,este ca Focusul,ar avea un plus de fiabilitate,iar Megane-ul,un plus de frumusete,5 stele ncap,,galvanizate,amindoua,cu un plus pentru Ford,12 ani garantie la tabla,motoare fiabile cu un plus de 20cp,pentru Megane,dar un cuplu mai bun pentru Ford....etc....astept PARERI!
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- VLAD90
- **
- 246 mesaje
- din 29 Dec 2007
- Bihor
VLAD90
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ZouZou
- ***
- 715 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
ZouZou
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- romeodr
- OP
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
vroiam pareri,cit mai aproape de realitate,obiective,in cazul...OPEL vs....alte auto,exista o doza mare de subiectivism,legata de pasiunea,unora,pentru opel !astfel,putem compara,doua masini,din aceiasi,clasa compacta,precum,ASTRA,!cei de pe forumul ford,vor fi clar pentru,ford,iar cei de pe reno,clar pentru megane!aici putem avea pareri,neutre!...mie personal,FORD,mi-se pare,clar peste megane,din punct de vedere,al,fiabilitatii(vezi forumul,ford,unde nu prea se pling),robustetii,designului,mai sobru,(vorbim de sedanuri)...personal,interiorul,fordului,imi place mai mult!am mers,acum citeva zile,cu un focus 2,al unui prieten,si am fost placut impresionat,motorul de 1,4,este ajutat ff mult de cutia de viteze,si desi are un demaraj,gen logan,la un moment dat,peste 3000ture,simti puterea motorului,iar cei 80 de cai,se simt mult mai adevarat,decit ti-ai fi inchipuit!,asta iarna,avea,masina tipului,un consum de 9,0pe CB,la mers numai urban,si,cu doar 3000km la bord,acum deja are undeva la 8,0,si motorul inca nu s-a lasat!
- romeodr
- OP
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
romeodr a scris:vroiam pareri,cit mai aproape de realitate,obiective,in cazul...OPEL vs....alte auto,exista o doza mare de subiectivism,legata de pasiunea,unora,pentru opel !astfel,putem compara,doua masini,din aceiasi,clasa compacta,precum,ASTRA,!cei de pe forumul ford,vor fi clar pentru,ford,iar cei de pe reno,clar pentru megane!aici putem avea pareri,neutre!...mie personal,FORD,mi-se pare,clar peste megane,din punct de vedere,al,fiabilitatii(vezi forumul,ford,unde nu prea se pling),robustetii,designului,mai sobru,(vorbim de sedanuri)...personal,interiorul,fordului,imi place mai mult!am mers,acum citeva zile,cu un focus 2,al unui prieten,si am fost placut impresionat,motorul de 1,4,este ajutat ff mult de cutia de viteze,si desi are un demaraj,gen logan,la un moment dat,peste 3000ture,simti puterea motorului,iar cei 80 de cai,se simt mult mai adevarat,decit ti-ai fi inchipuit!,asta iarna,avea,masina tipului,un consum de 9,0pe CB,la mers numai urban,si,cu doar 3000km la bord,acum deja are undeva la 8,0,si motorul inca nu s-a lasat!
eu as pune si "." nu numai ",".
sili1169
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2007
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- romeodr
- OP
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
DJINN a scris:mai bine ia-ti ford, e o masina mult mai robusta decat saracia aia de megane
care-i cad toate cele dupa cateva mii de kilometrii,
succes la alegerea masinii bafta
...nu vreau sa achizitionez,nici una dintre masinile,de mai sus,...momentan!!sunt curios mai mult de cum sunt percepute,asa in general.!..fordul,pare,mult mai ok.,din toate punctele,de vedere,....dar tara este ..PLINA..de Megane-uri ...sa fie ronani,asa de masochisti !!!
care-i cad toate cele dupa cateva mii de kilometrii,
succes la alegerea masinii bafta
- romeodr
- OP
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sam_mntn
- **
- 317 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Corsa 1996 C12NZ
- Bucuresti
sam_mntn
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Renault e mult mai bun ca si ford, nu ma refer la toate modelele, pt ca as fi in necunostinta de cauza, dar cei de pe clubford au f multe probleme cu focus-urile 2, ruginesc la aripile spate (chiar daca au garantie nu cred ca vrea nimeni sa stea cu masina in service), consuma f mult, se strica f repede, mai ales la motoare, unde ford avea la un moment dat pretentii de fiabilitate. Renault-ul consuma atat cat spune, megane 2 si-a remediat problemele calitative de la interior intalnite la megane 1, de stricat nu prea se strica. Daca ar fi de luat focus, numai cu motorul de 1.6, 1.4, chiar daca este mai mic, consuma mult mai mult! Din nou, ca dotari, renault-ul este mult bai bine dotata standard. Nu vreau sa ma arunc sa spun ca este cea mai bine dotata masina in standard.
Nu spun ceea ce spun in necunostinta de cauza, am in familie si megane II si focus II, dar cu motoare de 1.6.
Nu spun ceea ce spun in necunostinta de cauza, am in familie si megane II si focus II, dar cu motoare de 1.6.
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- romeodr
- OP
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- sam_mntn
- **
- 317 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Corsa 1996 C12NZ
- Bucuresti
sam_mntn
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Daci
- ****
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Dintre astea doua alege Renault daca vrei motor bun si caroserie slaba sau Ford daca doresti caroserie buna dar motor mai putin fiabil si gurmand. Depinde de fiecare. Renault face motoare bune si economice, dar pierde la capitolul caroserie si preturi la piese de schimb. Un atu pentru Renault ar fi ca vand masinile ieftin si apoi scot ei banii pe piese. La ford ai caroserie mai buna ca si la Renault, dar motoarele de Ford sunt mai gurmande ca cele de Renault. Daca te intereseaza demarajul, Renault sunt mai usoare si prind mai repede suta.
- Darth-Claudiu
- *
- 17 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Bucuresti
Darth-Claudiu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
Off, Off, Off,
Deci despre Focus: recomand sa se citeasca pe www.wikipedia.com despre ce inseamna Focus in general.
FOCUS: - motorul de 1.4 e relativ micut si trebuie turat. Dupa 3.000 ture simti ca se trezeste
Sasiul: probabil cel mai bun din lume in clasa lui (Volvo S40 are acelasi sasiu)
Suspensie semi-independenta pe puntea spate, stabilitate de invidiat
Interior: discret, placut, nu iese in evidenta prin nimic "socant" sau prin "star trek" gen Toyota sau japonezele in general.
Frane: medii (aprecierea mea) insa compensate de o stabilitate foarte ridicata
Optionale: foarte multe, in functie de buget
Valoare ridicata de revanzare (aici nu poate comenta nici un rau-voitor prea multe pentru ca e vorba de cifre)
Intretinere: masina foarte fiabila
Piese de schimb: accesibile ca pret si usor de procurat
Furnizori: FORCAR (atentie, oamenii aduc mai nou si piese pentru Opel! ii recomand) unde gasesti tot ce-ti trece prin cap, pe stoc, pentru Ford si Mazda (Mazda e tot a lui Ford)
Piese de schimb: La Ford nu e sistemul de coduri (idiot) la piesele de schimb ca la Renault (am si Renault - Clio) unde aia fac masinile in loturi si pentru fiecare lot fac licitatii si uite asa o gramada de coduri si de neconcordante! La Ford te duci si spui ca vrei valva EGR (de ex) pentru cutare diesel si l-ai primit intr-o punga dupa ce-l achiti fara sa mai discuti despre coduri, an de fabricatie, VIN, etc.
PIESE DE ORIGINE: La Ford exista marca MOTORCRAFT care inseamna piese originale FORD! Cu alte cuvinte, vrei ceva bun iei Motorcraft si nu-ti mai pui problema daca cutare producator din Turcia sau Italia sau Coreea o fi bun de ceva! La Renault (de ex) NU EXISTA ASA CEVA, nu te poti duce sa spui vreau un filtru de aer original (iti vor spune ca au filtru de aer de la x, y si z si 3 preturi; tu alegi ce e mai bun).
Politica de achizitie componente FORD: Ford isi bazeaza fiabilitatea si pe faptul ca nu-si schimba furnizorii! precum face Renault! adica daca Delphi face cutare reper si Bosch cutare reper...ele vor face respectivele repere pe toata durata de viata a modelului.
Preturi: filtru de aer+filtru de ulei+filtru de benzina (l-am luat si pe asta in seama)+filtru de polen cu carbon+5 litri de ulei toate MOTORCRAFT (ORIGINALE)=400 RON
Mecanici care se pricep la Ford: suficienti daca intri pe clubul ford
Servicii Ford interne si internationale: FORD Suport
Perioada de revizii: 15.000 km
Aprovizionare cu piese after-market, dezmembrari, etc: multiple posibilitati
Posibilitati tunning: suficiente
Probleme la FORD: Service-urile care nu sunt suficiente, iti faci programare cu 2 saptamani inainte, neseriozitate (vrajeala), in provincie e si destula incompetenta pe la dealerii Ford, probleme comune tuturor (din pacate) dar care se rezolva.
Sper sa va fi fost de ajuns aceste informatii.
Vreti detalii despre Ford, ajut cat pot!
Respect Astra! O masina in spiritul Focusului (ieftina si buna)
Deci despre Focus: recomand sa se citeasca pe www.wikipedia.com despre ce inseamna Focus in general.
FOCUS: - motorul de 1.4 e relativ micut si trebuie turat. Dupa 3.000 ture simti ca se trezeste
Sasiul: probabil cel mai bun din lume in clasa lui (Volvo S40 are acelasi sasiu)
Suspensie semi-independenta pe puntea spate, stabilitate de invidiat
Interior: discret, placut, nu iese in evidenta prin nimic "socant" sau prin "star trek" gen Toyota sau japonezele in general.
Frane: medii (aprecierea mea) insa compensate de o stabilitate foarte ridicata
Optionale: foarte multe, in functie de buget
Valoare ridicata de revanzare (aici nu poate comenta nici un rau-voitor prea multe pentru ca e vorba de cifre)
Intretinere: masina foarte fiabila
Piese de schimb: accesibile ca pret si usor de procurat
Furnizori: FORCAR (atentie, oamenii aduc mai nou si piese pentru Opel! ii recomand) unde gasesti tot ce-ti trece prin cap, pe stoc, pentru Ford si Mazda (Mazda e tot a lui Ford)
Piese de schimb: La Ford nu e sistemul de coduri (idiot) la piesele de schimb ca la Renault (am si Renault - Clio) unde aia fac masinile in loturi si pentru fiecare lot fac licitatii si uite asa o gramada de coduri si de neconcordante! La Ford te duci si spui ca vrei valva EGR (de ex) pentru cutare diesel si l-ai primit intr-o punga dupa ce-l achiti fara sa mai discuti despre coduri, an de fabricatie, VIN, etc.
PIESE DE ORIGINE: La Ford exista marca MOTORCRAFT care inseamna piese originale FORD! Cu alte cuvinte, vrei ceva bun iei Motorcraft si nu-ti mai pui problema daca cutare producator din Turcia sau Italia sau Coreea o fi bun de ceva! La Renault (de ex) NU EXISTA ASA CEVA, nu te poti duce sa spui vreau un filtru de aer original (iti vor spune ca au filtru de aer de la x, y si z si 3 preturi; tu alegi ce e mai bun).
Politica de achizitie componente FORD: Ford isi bazeaza fiabilitatea si pe faptul ca nu-si schimba furnizorii! precum face Renault! adica daca Delphi face cutare reper si Bosch cutare reper...ele vor face respectivele repere pe toata durata de viata a modelului.
Preturi: filtru de aer+filtru de ulei+filtru de benzina (l-am luat si pe asta in seama)+filtru de polen cu carbon+5 litri de ulei toate MOTORCRAFT (ORIGINALE)=400 RON
Mecanici care se pricep la Ford: suficienti daca intri pe clubul ford
Servicii Ford interne si internationale: FORD Suport
Perioada de revizii: 15.000 km
Aprovizionare cu piese after-market, dezmembrari, etc: multiple posibilitati
Posibilitati tunning: suficiente
Probleme la FORD: Service-urile care nu sunt suficiente, iti faci programare cu 2 saptamani inainte, neseriozitate (vrajeala), in provincie e si destula incompetenta pe la dealerii Ford, probleme comune tuturor (din pacate) dar care se rezolva.
Sper sa va fi fost de ajuns aceste informatii.
Vreti detalii despre Ford, ajut cat pot!
Respect Astra! O masina in spiritul Focusului (ieftina si buna)