silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
salutare!
Ma adresez pe acesta cale tuturor celor care v-ati lovit de problema fumului alb emanat la prima pornire dimineata, trepidatiile si intreruperile(asemanator mersului in 3 pistoane) ce se manifesta timp de 5-10 min dupa prima pornire dimineata.mentionez ca am masurat bujiile si sunt ok,am facut o curatire chimica a sist de injectie pe aparat si degeaba.urmeaza masurarea compresiei (posibile pierderi de compresie pe vreun piston deoarece bataia este destul de mare cand e rece) si verificarea injectoarelor sa vad daca este vreunul care da mai mult pe retur.opelul care mi-a dat bataie de cap este o corsa c z13dt din 2006 ,98000km (sper ca sunt reali).Motorul trage foarte bine si nu are nici o alta problema in afara de cea mentionata mai sus si pe care sper sa o rezolv cat mai repede poate si cu ajutorul vostru. la cald masina este in parametrii normali nu scoate fum, nu bate.am pus testerul pe ea si nu are nici o eroare.Consumabilele sunt noi, nu consuma ulei.Ce ar putea fi?
va multumesc si va astept cu sfaturile
Ma adresez pe acesta cale tuturor celor care v-ati lovit de problema fumului alb emanat la prima pornire dimineata, trepidatiile si intreruperile(asemanator mersului in 3 pistoane) ce se manifesta timp de 5-10 min dupa prima pornire dimineata.mentionez ca am masurat bujiile si sunt ok,am facut o curatire chimica a sist de injectie pe aparat si degeaba.urmeaza masurarea compresiei (posibile pierderi de compresie pe vreun piston deoarece bataia este destul de mare cand e rece) si verificarea injectoarelor sa vad daca este vreunul care da mai mult pe retur.opelul care mi-a dat bataie de cap este o corsa c z13dt din 2006 ,98000km (sper ca sunt reali).Motorul trage foarte bine si nu are nici o alta problema in afara de cea mentionata mai sus si pe care sper sa o rezolv cat mai repede poate si cu ajutorul vostru. la cald masina este in parametrii normali nu scoate fum, nu bate.am pus testerul pe ea si nu are nici o eroare.Consumabilele sunt noi, nu consuma ulei.Ce ar putea fi?
va multumesc si va astept cu sfaturile
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
nivelul la ulei cum e?-verifica-l(ce fel de ulei ai in ea?), poate bate un culbutor sau e un culbutor blocat si de acolo poate scoate si fumul alb(e supapa care nu mai inchide bine daca e blocat culbutorul- de aici si ralantiu instabil-vibratii pe motor, zgomot-bataie nasoala), tureaz-o un pic mai mult dupa ce o pornesti(amblaleaz-o un pic ca nu are ce sa se intample)
daca e diesel ce treaba au fisele?, stiu ca numai benzina are asa ceva, iar bujiile sunt niste rezistente defapt care se incalzesc si sunt folosite mai mult pt pornirea la rece - incalzeste aerul care intra in camera de ardere - nu prea au treaba cu mersul motorului dupa ce a fost pornit
daca e diesel ce treaba au fisele?, stiu ca numai benzina are asa ceva, iar bujiile sunt niste rezistente defapt care se incalzesc si sunt folosite mai mult pt pornirea la rece - incalzeste aerul care intra in camera de ardere - nu prea au treaba cu mersul motorului dupa ce a fost pornit
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
am ulei mobil 5w40 schimbat de 2000 de km si nu a consumat deloc de cand l-am schimbat.daca e culbutor blocat de ce nu mai are tremuratul asta dupa ce se incalzeste putin?plec cu ea schimb la 2500 vitezele si dupa 200 de metrii dispare si fumul si motorul merge rotund.daca afara nu este prea frig nu scoate nici fum asa mult dar tot se simte un miros iute si motorul tot trepideaza.asta numai daca masina stationeaza mai mult de 8 ore.daca nu porneste si merge normal
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
pai cel mai bine fa cum a zis eu , dupa ce pornesti si vezi ca tremura motorul ambaleaz-o pe loc un pic aproape de maxim (cateva secunde la 4000-4500rot/min) si apoi las-o la ralanti sa vezi daca si-a revenit sau tot mai vibreaza(bine fa asta dupa 2-3 min de la pornire ca sa incalzeasca un pic motorul si sa nu omori turbina)
Nu spun ca sigur e de la vreun culbutor blocat dar poate fi si asta o varianta, de aia iti sugerez sa faci testul asta ca sa elimini o banuiala, de obicei se blocheaza de la depuneri din carter(ulei cu tot felul de depuneri sau cand nu mai ai ulei suficient si trebuie completat).
A patit un prieten de al meu la un opel pe benzina(scotea fum alb, motorul mergea ca in 3cil si avea o baiate nasoala) si vreau sa zic ca nu i s-a deblocat nici dupa ce turat-o pe loc la maxim ci abia dupa ce i-a dat forja cate sute de metri - poti incerca si treaba asta, depinde cata mila ai tu de masina, respectivul nu prea a avut atunci
Nu spun ca sigur e de la vreun culbutor blocat dar poate fi si asta o varianta, de aia iti sugerez sa faci testul asta ca sa elimini o banuiala, de obicei se blocheaza de la depuneri din carter(ulei cu tot felul de depuneri sau cand nu mai ai ulei suficient si trebuie completat).
A patit un prieten de al meu la un opel pe benzina(scotea fum alb, motorul mergea ca in 3cil si avea o baiate nasoala) si vreau sa zic ca nu i s-a deblocat nici dupa ce turat-o pe loc la maxim ci abia dupa ce i-a dat forja cate sute de metri - poti incerca si treaba asta, depinde cata mila ai tu de masina, respectivul nu prea a avut atunci
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
- SorinXP
- ***
- 590 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
cristef
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2009
- Mesaj Privat
silau a scris:salutare!
Ma adresez pe acesta cale tuturor celor care v-ati lovit de problema fumului alb emanat la prima pornire dimineata, trepidatiile si intreruperile(asemanator mersului in 3 pistoane) ce se manifesta timp de 5-10 min dupa prima pornire dimineata.mentionez ca am masurat bujiile si sunt ok,am facut o curatire chimica a sist de injectie pe aparat si degeaba.urmeaza masurarea compresiei (posibile pierderi de compresie pe vreun piston deoarece bataia este destul de mare cand e rece) si verificarea injectoarelor sa vad daca este vreunul care da mai mult pe retur.opelul care mi-a dat bataie de cap este o corsa c z13dt din 2006 ,98000km (sper ca sunt reali).Motorul trage foarte bine si nu are nici o alta problema in afara de cea mentionata mai sus si pe care sper sa o rezolv cat mai repede poate si cu ajutorul vostru. la cald masina este in parametrii normali nu scoate fum, nu bate.am pus testerul pe ea si nu are nici o eroare.Consumabilele sunt noi, nu consuma ulei.Ce ar putea fi?
va multumesc si va astept cu sfaturile
Ma adresez pe acesta cale tuturor celor care v-ati lovit de problema fumului alb emanat la prima pornire dimineata, trepidatiile si intreruperile(asemanator mersului in 3 pistoane) ce se manifesta timp de 5-10 min dupa prima pornire dimineata.mentionez ca am masurat bujiile si sunt ok,am facut o curatire chimica a sist de injectie pe aparat si degeaba.urmeaza masurarea compresiei (posibile pierderi de compresie pe vreun piston deoarece bataia este destul de mare cand e rece) si verificarea injectoarelor sa vad daca este vreunul care da mai mult pe retur.opelul care mi-a dat bataie de cap este o corsa c z13dt din 2006 ,98000km (sper ca sunt reali).Motorul trage foarte bine si nu are nici o alta problema in afara de cea mentionata mai sus si pe care sper sa o rezolv cat mai repede poate si cu ajutorul vostru. la cald masina este in parametrii normali nu scoate fum, nu bate.am pus testerul pe ea si nu are nici o eroare.Consumabilele sunt noi, nu consuma ulei.Ce ar putea fi?
va multumesc si va astept cu sfaturile
ai grija, aceleasi simtome le-am avut si eu la o vectra c ( acum o repar) si pina la urma s-a rupt vibrochenul.cauza: un dinte rupt la pinionul care face legatura intre axa cu came si pompa de injectie
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
posibil sa fie distributia sarita cu un dinte si la mine? foarte putin probabil,masina se comporta foarte bine dupa prima pornire de dimineata.a schimbat cineva injectiare la 1.3 cdti pana acum?eu lucrez la Fiat si motorul de 1.3 este de fiat noi pana acum nu am avut nici un fel de pb cu aceste motoare sunt inimaginabil de fiabile.vin masini in service cu 300000 de km si merg super bine.ma gandesc ca a mea corsuta fiind invatata cu motorina nemtesca sa nu prea ii placa asta a noastra .si am intalnit cazuri in care au picat injectoarele la masini aduse sin afara imediat ce au avut deaface cu benzinariile de pe la noi.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat