- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
am un opel astra 1992 motor 1,4cnz. nu tine relantiul mereu...adica tine cand vrea ea cand motorul este rece. atunci cand o pornesc daca o turez brusc de cateva ori revine usor la o turatie usoara dar in maxim 1 minut se opreste. dupa aceea chiar daca o turez brusc nu mai ramane la relantiu. trebuie sa plec cu ea foarte turata ca sa nu mi se opreasca motorul si daca sunt nevoit sa opresc la semafor se opreste si motorul. daca merg cativa km a-si revine si nu se mai opreste. M-A DISPERAT ! mentionez ca am fost la un mecanic si i-a schimbat motorasul de relanti (motorasul pas cu pas ) si sonda aia de temperatura. daca stiti ce poate avea dati-mi si mie un sfat ca nu mai stiu pe unde sa mai umblu. sunt din ploiesti, poate stiti un mecanic sa se priceapa la situatii de genul...
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
cristiand
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2009
- Mesaj Privat
davidescucostel a scris:am un opel astra 1992 motor 1,4cnz. nu tine relantiul mereu...adica tine cand vrea ea cand motorul este rece. atunci cand o pornesc daca o turez brusc de cateva ori revine usor la o turatie usoara dar in maxim 1 minut se opreste. dupa aceea chiar daca o turez brusc nu mai ramane la relantiu. trebuie sa plec cu ea foarte turata ca sa nu mi se opreasca motorul si daca sunt nevoit sa opresc la semafor se opreste si motorul. daca merg cativa km a-si revine si nu se mai opreste. M-A DISPERAT ! mentionez ca am fost la un mecanic si i-a schimbat motorasul de relanti (motorasul pas cu pas ) si sonda aia de temperatura. daca stiti ce poate avea dati-mi si mie un sfat ca nu mai stiu pe unde sa mai umblu. sunt din ploiesti, poate stiti un mecanic sa se priceapa la situatii de genul...
Eu zic sa te uiti pe la filtre. Si pe la furtune de vacuum. Dar nu e un sfat tocmai competent, asta imi vine in minte acum. Sau trage aer fals pe undeva.
boschetu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
am si eu un astra acelasi model doar ca difera anul este 1994 am incercat pe la diverse testere si serviceuri dar pana la urma este o problema electrica mi se aprindea becul de avarie in bord si se oprea brusc si dupa aia mai pornea dupa 20-30 de chei eu zic sa schimbi asa alternatorul merge second e undeva la 2 milioane lei vechi iar apoi sa schimbi bobina si releul de inductie +bujii si fise si cred ca asta e tot.eu am schimbat si pompa de benzina asta e undeva la 4-5 milioane.
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
davidescucostel a scris:am un opel astra 1992 motor 1,4cnz. nu tine relantiul mereu...adica tine cand vrea ea cand motorul este rece. atunci cand o pornesc daca o turez brusc de cateva ori revine usor la o turatie usoara dar in maxim 1 minut se opreste. dupa aceea chiar daca o turez brusc nu mai ramane la relantiu. trebuie sa plec cu ea foarte turata ca sa nu mi se opreasca motorul si daca sunt nevoit sa opresc la semafor se opreste si motorul. daca merg cativa km a-si revine si nu se mai opreste. M-A DISPERAT ! mentionez ca am fost la un mecanic si i-a schimbat motorasul de relanti (motorasul pas cu pas ) si sonda aia de temperatura. daca stiti ce poate avea dati-mi si mie un sfat ca nu mai stiu pe unde sa mai umblu. sunt din ploiesti, poate stiti un mecanic sa se priceapa la situatii de genul...
un mecanic din ploiesti cunoaste cineva ?care sa se priceapa cu adevarat...ajutati-ma cu o adresa si un nr de telefon !
deluxx
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
am fost la o gramada si nu are nimeni softul pentru 1992...dela 94 in colo se mai gaseste...capacul delcou este in regula, si despre testul agrafa nu am gasit pe nimeni sa stie cum se face . in ploiesti vad ca nu sunt mecanici "de finete" sa-i dea de cap...daca mai stiti ceva tineti-ma la curent. mersi anticipat
deluxx
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Mihai Pirvulescu
- *
- 13 mesaje
- din 07 Apr 2008
- Corsa 1988 OHC 1.3
- Caras-Severin
Mihai Pirvulescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 1988 OHC 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
Nu ai ce sa arzi cu testul agrafa, pur si simplu poti lua o sarmulita subtire, faci legatura intre cei doi pini A si B , pui contactul si te uiti atent la cum clipeste beculetul pe bord. Prima data clipeste scurt o data, de doua ori (cu pauze intre) se citeste 12, asa face de 3 ori, apoi daca ai ceva cod clipeste de ex de doua ori,pauza scurta de 3ori se citeste 23. Daca nu ai nici o eroare o sa-ti clipeasca intruna 12 . Bafta
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
nu am facu testul agrafa inca pentru ca masina este inca la mecanic...zice ca nu gaseste debitmetrul ..... poate fii asa ceva? fara sa afecteze functionarea motorului decat la rece ? am auzit ca motorasul pas cu pas ar trebui calibrat. mentionez ca este nou si tot noua este si sonda de temperatura. ceva idei ? ce-mi recomandati ?
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
asta am inteles....dar ceva mai concret ....pe unde ar putea trage aer fals sau o alta cauza de ce nu sta relantiul daca este motorul rece, care ar putea fi ? am observat ca atnci cand vrea sa se opreasca motorul daca apas ambreiajul..nu se mai opreste , sau cel putin mai greu. oricum ciudat este pentru mine ca acest simptom nu-l are decat 2-3 km pana se incalzeste motorul. daca merg 30 min si dupa aceea pornesc peste 2 ore nu mai face figuri... sau poate prea putin....am mai spus ....am fost la 3 mecanici si nimeni nu a gasit remediul. vreau sa aflu pareri de la cine se pricepe pentru a incerca si alte variante. multumesc. astept variante....
- florinberceni
- **
- 138 mesaje
- din 09 Mai 2008
- Vectra 1997 X18XE
- Bucuresti
florinberceni
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
m-am interesat si mi sa spus ca la modelul meu nu am senzor iaca. in schimb mi-a scos un moment mufa de la senzorul de temperatura si motorul nu sa mai oprit....ciudat. am inteles ca acel motoras pas cu pas trebuie calibrat. stie cineva cum se face aceasta operatiune ?si de ce se comporta bine daca scot mufa de la senzorul temperatura....?
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat