- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Zilele astea a tot plouat si in consecinta gropile s-au cap umplut de apa. Am trecut cu toata masina printr-o astfel de groapa, incet ptr. ca o vazusem. Groapa asta era plina de apa , cam 10 cm sa zice. Ei bine dupa ce am iesit din ea a inceput sa scartiaie ingrozitor, asa cum am mai auzit pe la taxiuri ce pleaca de pe loc.
Deci : am oprit si am plecat iar de pe loc si tot s-a auzit. Insa la urmatoarea plecare de pe loc nu a mai facut ! De la ce poate sa provina zgomotul acesta ?
Am intrat cu fulia de la arbore coti in apa ? Eu m-am uitat si mi se pare ca e cam sus !
A intrat apa la ambreiaj ? (sper sa nu spun vreo prostie ).
Cureaua de transmisie si rola intinzatoare sunt noi schimbate de vreo 5 luni si nu am auzit pana azi niciodata zgomotul asta.
Distributia si rolele la fel . Deci ?
Deci : am oprit si am plecat iar de pe loc si tot s-a auzit. Insa la urmatoarea plecare de pe loc nu a mai facut ! De la ce poate sa provina zgomotul acesta ?
Am intrat cu fulia de la arbore coti in apa ? Eu m-am uitat si mi se pare ca e cam sus !
A intrat apa la ambreiaj ? (sper sa nu spun vreo prostie ).
Cureaua de transmisie si rola intinzatoare sunt noi schimbate de vreo 5 luni si nu am auzit pana azi niciodata zgomotul asta.
Distributia si rolele la fel . Deci ?
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Scartaitul dispare cam dupa 4- 6 secunde. Sa fie insa o coincidenta cu faptul ca tocmai atunci ambreiam ?
M-am uitat : fulia cea mai joasa e cea de la arborele cotit (sper ca zic bine) , dar totusi nu mi se pare asa de joasa incat sa se scufunde de tot in apa cu noroi.Dar nici nu e exclus sa se ude.
Cureaua de accesorii este intinsa fff bine iar a.c. - ul nu este cuplat ca sa intampine rezistenta .
O intrebare : scartaitul acela ce se mai aude la unele taxiuri cand pleaca de pe loc de la ce provine ?
M-am uitat : fulia cea mai joasa e cea de la arborele cotit (sper ca zic bine) , dar totusi nu mi se pare asa de joasa incat sa se scufunde de tot in apa cu noroi.Dar nici nu e exclus sa se ude.
Cureaua de accesorii este intinsa fff bine iar a.c. - ul nu este cuplat ca sa intampine rezistenta .
O intrebare : scartaitul acela ce se mai aude la unele taxiuri cand pleaca de pe loc de la ce provine ?
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Deathman
- **
- 493 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Astra 2002 Z16SE
- Arad
Deathman
- Mesaje scrise: 493
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
@ddf: Sunt si eu de acord ca a scartait cureaua de accesorii, aia de distributie nu are cum sa scartaie ca are dinti, dar totusi nu stiu cat e de buna ideea sa torni apa pe curea voit , mai ales ca prin operatia asta poate mai torni si pe langa (vezi alternator, sau cine stie ce parti electrice sau electronice or mai fi pe acolo). Si a mea a scartait inainte s-o schimb de vre-o 3 ori, mai ales cand o fost umezeala afara, si s-o linistit.
- m.nyck
- **
- 318 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Bucuresti
m.nyck
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Va multumesc pre raspunsurile voastre!
M-am mai linistit : intr-adevar daca ar fi fost cureaua de distributie ar fi facut urat. Dar asa cum a spus si colegul de forum mai sus aceea este o curea dintata deci nu are cum sa scartaie. O sa schimb iar cureaua de accesorii cu toate ca nu are nici 2 ani si rola e schimbata.Ce tipuri de curele recomandati?
Eu am acum lemforder .
Ce tipuri de spray ptr curele sunt ? O marca ceva .
M-am mai linistit : intr-adevar daca ar fi fost cureaua de distributie ar fi facut urat. Dar asa cum a spus si colegul de forum mai sus aceea este o curea dintata deci nu are cum sa scartaie. O sa schimb iar cureaua de accesorii cu toate ca nu are nici 2 ani si rola e schimbata.Ce tipuri de curele recomandati?
Eu am acum lemforder .
Ce tipuri de spray ptr curele sunt ? O marca ceva .
- Deathman
- **
- 493 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Astra 2002 Z16SE
- Arad
Deathman
- Mesaje scrise: 493
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
In balta am intrat cu vreo 10-20 Km/h , de frica sa nu dau intr-o groapa mascata de apa.Nu am scut pe dedesupt , baia de ulei se vede libera.
Ce nu pricep eu e cum ajunge la fulia de la arborele cotit care e cea mai joasa , si ar fi prima care ar intra in contact cu apa noroioasa: m-a tot uitat si am vazut ca aceasta fulie e incadrata de o ,,rama" de metal cum e tabla aceea de protectie la discurile de frina de pe fata (care de exemplu la Dacie se scotea ).
Ce nu pricep eu e cum ajunge la fulia de la arborele cotit care e cea mai joasa , si ar fi prima care ar intra in contact cu apa noroioasa: m-a tot uitat si am vazut ca aceasta fulie e incadrata de o ,,rama" de metal cum e tabla aceea de protectie la discurile de frina de pe fata (care de exemplu la Dacie se scotea ).
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Revin din nou cu aceeasi probema care nu imi da pace. Am trecut iar printr-o balta si iar a scartait. Instantaneu am apasat ambreiajul si zgomotul a disparut, apoi iar am debraiat si zgomotul a reaparut , dupa care a disparut la vreo 4-6 secunde, probabil pentru ca s-a scurs apa.Dupa cea am oprit am deschis capota si m-am uitat : era ud totul pana la jumatatea filtrului de aer, parca si ceva la alternator , pe partea din spate , pe servodirectie . Insa cureaua de accesorii era uscata.
Intrebare : este posibil sa intre apa la discul de ambreiaj ? (scuze daca pare prosteasca intrebarea) .Din vara anului trecut , cand si cand , trepida la plecarea de pe loc . Atunci am inteles ca ar fi posibil sa fie niste arcuri de la disk mai slabite si de aceea sa trepideze asa. Am mers cu ea asa , iar de cateva luni chiar nu a mai facut deloc figura asta cu trepidatul mai bine zis se mai simtea foarte rar si foarte putin. Masina merge bine, trage , nu e sa zici ca ar avea discul tocit si sa se tureze singura.
E posibil sa am probleme si cu ambreiajul hidraulic ?
Intrebare : este posibil sa intre apa la discul de ambreiaj ? (scuze daca pare prosteasca intrebarea) .Din vara anului trecut , cand si cand , trepida la plecarea de pe loc . Atunci am inteles ca ar fi posibil sa fie niste arcuri de la disk mai slabite si de aceea sa trepideze asa. Am mers cu ea asa , iar de cateva luni chiar nu a mai facut deloc figura asta cu trepidatul mai bine zis se mai simtea foarte rar si foarte putin. Masina merge bine, trage , nu e sa zici ca ar avea discul tocit si sa se tureze singura.
E posibil sa am probleme si cu ambreiajul hidraulic ?
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
Hmmm
De circa o saptamana sesizez si eu astfel de scartait care se aude de undeva de sub capota. Am stat sa vina si zile cu soare, uscat afara, la fel face. Simptomele mi se par dubioase insa: scartiitul NU se aude la relanti deloc, pe null nu se aude la nici o turatie (asta e bizar) insa apare in treapta 2 3 si 4 atunci cand debreiez dupa ce schimb intr-o treapta superioara...se aude cateva secunde dupa schimbatul treptei, coroborat cu accelerarea, si apoi dispare...ca sa reapara la urmatoarea schimbare superioara de treapta sau la o accelerare mai puternica
Credeti ca am probleme si eu cu celebra curea de accesorii? are doar 31k km, e normal? in fond, ce trebuie sa fac?
De circa o saptamana sesizez si eu astfel de scartait care se aude de undeva de sub capota. Am stat sa vina si zile cu soare, uscat afara, la fel face. Simptomele mi se par dubioase insa: scartiitul NU se aude la relanti deloc, pe null nu se aude la nici o turatie (asta e bizar) insa apare in treapta 2 3 si 4 atunci cand debreiez dupa ce schimb intr-o treapta superioara...se aude cateva secunde dupa schimbatul treptei, coroborat cu accelerarea, si apoi dispare...ca sa reapara la urmatoarea schimbare superioara de treapta sau la o accelerare mai puternica
Credeti ca am probleme si eu cu celebra curea de accesorii? are doar 31k km, e normal? in fond, ce trebuie sa fac?
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
octav13 a scris:aceasi scartaiala o are si cureaua de la vectra,schimbata prin toamna.
despre ce fel de spray este vorba?denumire.
despre ce fel de spray este vorba?denumire.
revin si eu...de ceva timp la orice pornire la rece cureaua scataia din ce in ce mai tare,pe langa faptul ca acoperea motorul,mai scula si vecinii..
daca sambata a fost soare,am zis sa ma uit mai indeaproape la situatie,impreuna cu un mecanic,.....deci:intinzatorul blocat,nu mai culisa deloc,iar surubul de fixare era pilit 1/2,rola de pe vibroghen s-a uzat prematur,probabil din aceasi cauza,fulia intermediara uzata,curea uzata....
in concluzie:pt 270 ron un intinzator,voi face o "investitie" de 1000!
momentan masina este reparata,adica intinzatorul a fost reparat,insa urmeaza achizitionarea de piese originale si montarea lor!
PS:verificati atent!nu se stie niciodata
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Duminica , neavand ce face am facut o experienta : am luat o sticla de 2 L si cu ajutorul unui furtun am turnat apa pe fulia cea mai de jos . Cea de la arborele cotit.Ei bine la inceput nu a scartait mai deloc, insa dupa mai ,,multe insistente" din partea mea a inceput .Era cam acelasi zgomot pe care il mai auzisem.
M-am bagat sub masina sa ma uit si la imbinarea dintre cutia de viteze si motor. Ei bine acolo se vedeau 2 garnituri de cauciuc semi-sferice care la prima vedere nu pareau a avea nici un rol .Erau coapte total. Am bagat degetul si evident cauciucul s-a dezintegrat.
Intrebare : ce rol au cauciucurile astea ? In spate de tot se vad 2 suruburi: este un canal lung de vreo 10-15 cm iar la capat se vede acel surub. Iar in lateral pare ca se vede ceva ce seamana a disc de ambreiaj , mai precis ce am vazut eu seamana cu discul de frana .\
Cumva ,,garniturile" acelea acopereau aceste 2 gauri ca sa nu intre apa la ambreiaj ? Ma gandesc ca neamtul nu le punea de prost acolo.
M-am bagat sub masina sa ma uit si la imbinarea dintre cutia de viteze si motor. Ei bine acolo se vedeau 2 garnituri de cauciuc semi-sferice care la prima vedere nu pareau a avea nici un rol .Erau coapte total. Am bagat degetul si evident cauciucul s-a dezintegrat.
Intrebare : ce rol au cauciucurile astea ? In spate de tot se vad 2 suruburi: este un canal lung de vreo 10-15 cm iar la capat se vede acel surub. Iar in lateral pare ca se vede ceva ce seamana a disc de ambreiaj , mai precis ce am vazut eu seamana cu discul de frana .\
Cumva ,,garniturile" acelea acopereau aceste 2 gauri ca sa nu intre apa la ambreiaj ? Ma gandesc ca neamtul nu le punea de prost acolo.