Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • poli76

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Bunaziua am si eu o problema cu opelul meu si nu reusesc sa ai dau de cap daca ma poate ajuta cineva? acum cateva luni am schimbat pompa de injectie din cauza ca nu se mai accelera acum merge bine dar nu mai porneste dimineata numai tras . daca il las mai mult de 4 ore parcat nu mai porneste ,am fost in reprezentanta si la cluj si la sibiu dar nimic porneste vreo saptamina bine dupa care aceiasi problema nu stie nimeni ce are pt ca pe tester arata ca totul ar functiona perfect daca a mai avut cineva aceasta problema il rog sa imi spuna cum a rezolvato multumesc
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca ti se dezamorseaza pompa:
https://www.clubopel.com/vie...pompa+dezamorsata
  • butysoft

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Intrebarea este urmatoarea: Cu motorul cald iti porneste bine?

Cum a aflat ca daca o lasi mai mult de 4 ore de ce nu 3 sau 5?

Ca idee pornirea la rece la Diesel este ajutata de bujiile incandescente. Daca porneste greu sau nu porneste deloc sunt sanse mari sa fie de acolo.

Nu stiu de ce ai schimbat pompa de motorina ca e foarte scumpa, dar incearca sa te duci la un electrician daca nu te pricepi sa vada bujiile, releul de la pompa etc... Ii spui ce are si vede el.
  • Bebeff

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
schimba furtunasele de la retur de la injectoare 50ron
  • RESETKM

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 20T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2007

  • Mesaj Privat
pe furtunasele de la retur la injectoare circula motorina doar dupa ce se deschid injectoarele si se inchid . in timpu stationarii pe returu de la injectoare nu se poate pierde motorina. eventual direct din returul pompei.

Eu am patit ca se ducea motorina de pe tur in rezervor peste noapte din cauza supapei unisens din rezervor ( La VW ) .

Sa incerce sa obtureze initial peste noapte furtunul de tur si retur pana in filtru .si sa vada daca se dezamorseaza.
  • drasca

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema. Daca Merg cu ia toata ziua este ok. daca o las de seara pana dimineata nu mai porneste ioc, decat dupa foarte multe chei si dupa e umplu filtrul cu motorina ochi. de unde pot sa fac rost de furtunasele de retur sa le schimb personal. La service pentru un lucru simplu platesti de 10 ori pretul corect
Multumesc
  • smssorin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
drasca a scris:Am si eu aceeasi problema. Daca Merg cu ia toata ziua este ok. daca o las de seara pana dimineata nu mai porneste ioc, decat dupa foarte multe chei si dupa e umplu filtrul cu motorina ochi. de unde pot sa fac rost de furtunasele de retur sa le schimb personal. La service pentru un lucru simplu platesti de 10 ori pretul corect
Multumesc


Schimbati furtunele de retur de la injectoare, deoarece returul de la injectoare se intoarce in conducta de alimentare pompa injectie (uitete si ai sa te lamuresti), deci pomapa ta se dezamorseaza peste noapte, fi atent sa nu rupi t-urile dintre injectoare ca nu prea gasesti usor.
Ai sa te lamuresti ca masina o sa-ti porneasca dimineata si nu te mai lua dupa toti idioti de pe forum cu presupusa lor ca nu merge.
Bujiile la acest tip de motor intra in functiune pana la temperatura de 12 grade si chiar daca nu ti-ar functiona bujiile motorul tot ar porni mai ales vara, binenteles ca la a doua cheie dar iarna nu prea ai sanse sa porneasca fara buji.
Mult noroc
EDIT:
Te rugam nu mai aduce cuvinte jignitoare la adresa membrilor acestui forum asa cum ai facut mai sus unde e acum scris cu rosu. Daca consideri ca suntem intradevar idioti nu vad de ce mai scrii pe acest forum.
Moderator IULIAN

  • leorot

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
poli76 a scris:Bunaziua am si eu o problema cu opelul meu si nu reusesc sa ai dau de cap daca ma poate ajuta cineva? acum cateva luni am schimbat pompa de injectie din cauza ca nu se mai accelera acum merge bine dar nu mai porneste dimineata numai tras . daca il las mai mult de 4 ore parcat nu mai porneste ,am fost in reprezentanta si la cluj si la sibiu dar nimic porneste vreo saptamina bine dupa care aceiasi problema nu stie nimeni ce are pt ca pe tester arata ca totul ar functiona perfect daca a mai avut cineva aceasta problema il rog sa imi spuna cum a rezolvato multumesc


mai ai pompa veche ? ma intereseaza doar calculatorul ei. ce cod avea pompa, care sunt ultimele 3 cifre ? merci.
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mda ...Butysoft nu are dreptate, pentru ca bujiile incandescente lucreaza pana la 5 grade celsius.Deci in nici un caz nu e vb de asa ceva in perioada asta a anului. Dar chiar daca a dat un sfat necorespunzator nu tb sa ne jignim.Nu-i asa smssorin? Ca sa nu mai vb ca ne putem infiinta o categorie de "idioti" ori de cate ori ne dam cu presupusul.........
Si ca sa nu fiu oftopic vreau sa mentionez ca in momentul in care se scurge motorina ar fi pb fie cu pompa fie cu supapele antiretur. E cam ca la dacie. Mai pe intelesul tuturor in pompa de benzina existau niste pastile confectionate din textolit impinse de un arc si fixate pe un "scaun" din alama, care aveau rolul de a nu lasa benzina sa se intoarca in rezervor.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@smssorin, citeste regulamentul forumului.

https://www.clubopel.com/regulament.html
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,037
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
da-i ban
daca noi suntem idioti si tu ai intrat in categoria asta cand ti-ai facut cont pe forumul asta
  • SyLe3

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut....am un opel astra g 2.0 dti 16v an 2000, am o problema ......knd este frig afara si tine bujiile mai mult imi porneste la sfert de cheie iar knd este cald afaarnu imi porneste deloc bn porneste greu:( iam schimbat bujiile incandescente iam luat bosch acum 4 lunii ma poate ajuta cine ?si mai am o problema knd o turez in gol si iau picioru de pe acceleratie mi se slabeste lumina la bord si la faruri are cineva vre`1o idee ce`o vii sau a patit cineva la fel?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
slt
daokautaredupaporniregreoaiesuntdootopicemarishilateunuldespredezamorsarecelalaltdesprebujiitopiculastasinkide.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR