- geanidumitrache
- OP
- 2 mesaje
- din 02 Dec 2018
- Vectra 2004 Y20DTH
- Buzau
geanidumitrache
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2018
- Mesaj Privat
Salut tuturor, acum 6 luni, mi-am achizitionat un Opel Vectra C 2.0 DTI (101cp), care pornea cam greu(dãdeam cam 20 de secunde la automat, sau câteodatã chiar si la a 2, a 3 a cheie). De curând, cam o lunã, am pornit masina dimineata si am plecat cam 5-6 km...dupã care m-am intors acasa si la 20 de minute, am vrut sa pornesc din nou dar nu a mai pornit deloc. Am tractat-o dar degeaba, daca îi dau cu spray, motorul sta pornit exact atât cât tin eu spray ul dupã care se opreste. Am desfãcut un furtun care duce la primul injector(de la stânga spre dreapta) si am observat ca nu vine motorina pe acesta...am chemat un mecanic(nu era foarte specializat pe acest tip de motoare) si mi-a zis ca cel mai probabil este partea electricã de la pompa de injectie, dupã care am mai citit aici ceva legat de acel CIM din jurul volanului si faptul ca daca acesta este stricat masina nu mai porneste(Mentionez ca la frig, în momentul în care luam stânga de volan parca nu aveam servo...mergea foarte greu pur si simplu, iar dupa cateva rotiri stanga si dreapta a volanului, acesta îsi revenea)
Nu am pus inca un tester pe ea.
Doar check-ul motor stã aprins.
Vã rog, dacã a mai pãtit cineva la fel si a rezolvat, lãsati un reply. MULTUMESC!
Model: Vectra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Y20DTH
Nu am pus inca un tester pe ea.
Doar check-ul motor stã aprins.
Vã rog, dacã a mai pãtit cineva la fel si a rezolvat, lãsati un reply. MULTUMESC!
Model: Vectra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Y20DTH
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- geanidumitrache
- OP
- 2 mesaje
- din 02 Dec 2018
- Vectra 2004 Y20DTH
- Buzau
geanidumitrache
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2018
- Mesaj Privat
Salut, abia astãzi am reusit sa fac o DIAGNOZÃ mașinii si mi-au aparut urmãtoarele coduri:P0105-SENZOR PRESIUNE TURBO CIRCUIT INTRARE JOASA (INTERMITENT)
911500-COD DE DEFECT NECUNOSCUT
P0110-TEMPERATURA AER ASPIRAT CIRCUIT INTRARE INALTA(PERMANENT)
P0650-SISTEM CONTROL TRANSMISIE BEC APRINS CIRCUIT(INTERMITENT)
P0606-ECU DEFECT(INTERMITENT)
P1614-COMUNICATIE TRASNPORDER, SEMNAL ICORECT(INTERMITENT)
P1616-CIM REPROGRAMAT SAU LIPSA CAN(INTERMITENT)
Dacã poate cineva sa imi spunã mai exact ce trebuie sa schimb aș fi recunoscãtor! multumesc mult!
911500-COD DE DEFECT NECUNOSCUT
P0110-TEMPERATURA AER ASPIRAT CIRCUIT INTRARE INALTA(PERMANENT)
P0650-SISTEM CONTROL TRANSMISIE BEC APRINS CIRCUIT(INTERMITENT)
P0606-ECU DEFECT(INTERMITENT)
P1614-COMUNICATIE TRASNPORDER, SEMNAL ICORECT(INTERMITENT)
P1616-CIM REPROGRAMAT SAU LIPSA CAN(INTERMITENT)
Dacã poate cineva sa imi spunã mai exact ce trebuie sa schimb aș fi recunoscãtor! multumesc mult!
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat