varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
turometru pt benzinar primeste 2 impulsuri/rotatie iar la diesel doar una. S-ar putea rezolva cu un divizor(un microcontroler). Alternatorul il puteti lua de pe un Vectra A astra F diesel dar turometru pt diesel mi-e teama ca nu puteti... din cate stiu nu s-au montat pe kadett E in varianta diesel.
s-ar mai putea monta pe ax un magnet si prin apropiere un senzor magnetic(HALL) si asa rezolva problema.
In ambele cazuri sunt necesari cunostinte mai avansate in electronica si daca se opteaza pt un microcontroler atunci aveti nevoie de cunostinte in programare.
s-ar mai putea monta pe ax un magnet si prin apropiere un senzor magnetic(HALL) si asa rezolva problema.
In ambele cazuri sunt necesari cunostinte mai avansate in electronica si daca se opteaza pt un microcontroler atunci aveti nevoie de cunostinte in programare.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Daca ai fi cautat erau cateva discutii pe tema asta.Se poate rezolva empiric,dar iti va arata ceva aproximativ,niciodata exact,mai ales la turatii mari.La mine arata bine cam pana in 2000 de ture,dupa care o lua razna.
Poti arunca o privire in”garajul meu”.
Am pus bord de benzinar,iar in mufa am tras fir din alternator.Nu eu ,ci un nene care se pricepe cat de cat la electronica.Inainte de mufa a pus o rezistenta reglabila.
Ideal ar fi sa iei alternator si bord cu turometru de F diesel,sa fie pereche,altfel nu merge bine.
Poti arunca o privire in”garajul meu”.
Am pus bord de benzinar,iar in mufa am tras fir din alternator.Nu eu ,ci un nene care se pricepe cat de cat la electronica.Inainte de mufa a pus o rezistenta reglabila.
Ideal ar fi sa iei alternator si bord cu turometru de F diesel,sa fie pereche,altfel nu merge bine.