Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • depeche

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am luat cik de la un prieten un ople corsa acum aproximativ 8 luni. Masina e din decembrie 1999, data in folosinta in 2000. Acum 3 saptamani au inceput problemele : la relanti, la semafor a inceput sa se opreasca brusc. A repetat faza. Dupa 1 ora porneste. Am dus-o la tester : i-am schimbat debitmetrul , pompa de benzina si EGR. Am pus din nou testerul : acum nu mai arata nici o defectiune. Problema cu opritul a ramas insa. Mecanicul spune ca e de la motorasul de relanti. Altcineva mi-a zis ca r fi ramas bujiile. A patit cineva la fel? si dak da cum a rezolvat-o pana la urma?
Skip ads

  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut...

Cam la fel patesc si eu la corsa mea.Cand mi s-a oprit prima data si am pus-o pe tester,a aratat eroare direct pe supapa aia de recirculare.I-a dat cu nu stiu ce spray de a degripat-o si apoi a pornit imediat...numai ca iar face aceeasi figura si se opreste(asta numai cand motorul este cald).
La mine,primul simptom este ca uneori daca incerc sa merg cu ea constant,sa o mentin de ex. la 2500...2800ture,imi da in nas,suturi...
Daca o scot din sarcina,mi se opreste si apoi porneste greu,de abia dupa ce tin acceleratia apasata la podea.Dupa aceea miraculos,merge bine o perioada...dupa care iar se opreste...si tot asa de vreo 1-2 luni.
Ma gandeam sa nu fie si altceva....dar nu prea mai are ce decat calculatorul si mi-e groaza sa ma gandesc la asta.De reparat daca ar fi,am unde,dar cica ar fi 300euro...AU!
Am sa schimb zilele astea bujiile si fisele si daca nici acum nu merge cum trebuie...asta e...
Apropos...tu cat ai dat pe EGR?Ma gandeam sa o schimb si eu...dar acum dupa ce vad ca la tine nu are efect...nu stiu ce sa mai zic...tin sa cred ca pana la urma calculatorul este de vina...
  • depeche

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
In total vreo 15 milioane : pompa 3.5, debitmetrul (italian nu nemtesc) 2 milioane si EGR 6,2 mil + mana de lucru = 15.
O sa-i schimb si motorasul sa vad dak el e de vina. Si o sa revin.
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Din cate se pare ai facut o investitie fara rezultat si nu prea as vrea sa fac asta...
EU le iau pe rand...mai intai pe cele mai simple si,apoi pe cele mai scumpe...pana la calculator...
Oricum,cine schimba ceva cu folos...sa revina aici sa posteze.
  • depeche

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Problema cu pompa si debitmetrul era mai de mult caci masina nu tragea si incepuse sa consume peste 7. Yo sper sa revin sa sa-ti spun ca schimbarea relantiului a fost o miscare buna.
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
@depeche :
Ai incercat sa cureti motorasul de ralanti (IAC) ?Filtrul de benzina este curat?
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Unde se afla motorasul asta de relanti?Il pot curata si eu singur?
  • depeche

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu poti sa-l cureti singur. Motorasul se afla in spatele motorului masinii. E de preferat sa-l duci la un service.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ati rezolvat ceva ?
Ca a inceput si la mine sa faca la fel ...
Se opreste la relanti.
Daca o accelerez merge f. bine.
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat problema...cu toate ca banuiam sa tot fie EGR-ul,pana la urma s-a dovedit ca asa a fost,cu toate ca am tot curatat-o la diferite service-uri(de mana a 17-a se pare),insa nici unul nu mi-a curatat-o asa cum trebuia si masina imi facea aceeasi problema de mi se oprea,iar eu ma tot gandeam ca e ceva si mai grav.In plus de asta am curatat si injectoarele...iar toata treaba asta buna au facut-o cei de la IATSA Campina,si am ramas chiar extrem de surprins de "meseria" lor...
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu am curatat nimik..
Am lasat-o peste noapte in garaj ...
Si acum merge f. bine .. mai bine ca inainte ...
Se pare ca totusi extraterestrii exista .... Laughing Laughing Laughing Laughing
Hmmm ... f. ciudat !
Sau doar benzina cu f. multa apa in ea .. Evil or Very Mad
  • sin valentin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 1994 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2008

  • Mesaj Privat
a mea nu mai vrea nici sa porneasca si cand porneste merge in valuri mari, cine imi poate da o idee?
  • Marius88

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z 20 NET(1.8 ECOTECH)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
mie imi da in gat cand mergi cu treapta 1, sta subturata la relanti sau mai s moara motorul. HELP!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR