- eddiecristea
- OP
- 4 mesaje
- din 25 Aug 2006
- Vectra 1994
eddiecristea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2006
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ratoiu2001
- **
- 284 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
ratoiu2001
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut.Scuze ca ma bag si eu ca musca in oala cu lapte .E posibil sa fie de vina EGR-ul ca imi tremura la relanti?Adica atunci cand pornesc motorul si e rece , imi tremura masina de aud toti greierasii(inclusiv pe aia morti ) In rest masina merge perfect, trage cum trebuie(motorul e un Y20DTH).Merci mult.
Ultima modificare făcută de ratoiu2001 la Dum 09 Nov, 2008 12:22 am
Ultima modificare făcută de ratoiu2001 la Dum 09 Nov, 2008 12:22 am
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
Buna baieti. Testarea la rece(cu motorul oprit) este si ea elocventa in sensul ca erorile in functionarea motorului sunt pastrate in memoria calculatorului. La testare, daca ar fi o eroare, omul cu testerul ar fi descoperit caci memoria i-ar fi afisat nr. erori . Erorile nu apar doar cand motorul lucreaza ! Erorile au loc si ele se inmagazineaza . La testare daca esti "curat" inseamna ca nu au fost defecte in functionare.
Oare am fost explicit ?
Valva ERG nu este implicata in buna functionare a motorului !
Aceasta valva functioneaza (se deschide ) doar cand mototul este in sarcina si ar trebuii sa dea pe esapament multe gaze. Valva este de fapt o INVENTIE care face ca la deschiderea valvei gazele sa fie recirculate in camera de ardere si arse de doua ori din care ar rezulta o scadere de nocivitate a gazelor.
Pe scurt e bine ca acesta valva sa lucreze bine cand se merge la testul anual unde se masoara cantitatea de gaze eliberate in aer.
Oare am fost explicit ?
Valva ERG nu este implicata in buna functionare a motorului !
Aceasta valva functioneaza (se deschide ) doar cand mototul este in sarcina si ar trebuii sa dea pe esapament multe gaze. Valva este de fapt o INVENTIE care face ca la deschiderea valvei gazele sa fie recirculate in camera de ardere si arse de doua ori din care ar rezulta o scadere de nocivitate a gazelor.
Pe scurt e bine ca acesta valva sa lucreze bine cand se merge la testul anual unde se masoara cantitatea de gaze eliberate in aer.
mmitroi
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 2.0 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2008
- Mesaj Privat
fabian a scris:Buna baieti. Testarea la rece(cu motorul oprit) este si ea elocventa in sensul ca erorile in functionarea motorului sunt pastrate in memoria calculatorului. La testare, daca ar fi o eroare, omul cu testerul ar fi descoperit caci memoria i-ar fi afisat nr. erori . Erorile nu apar doar cand motorul lucreaza ! Erorile au loc si ele se inmagazineaza . La testare daca esti "curat" inseamna ca nu au fost defecte in functionare.
Oare am fost explicit ?
Valva ERG nu este implicata in buna functionare a motorului !
Aceasta valva functioneaza (se deschide ) doar cand mototul este in sarcina si ar trebuii sa dea pe esapament multe gaze. Valva este de fapt o INVENTIE care face ca la deschiderea valvei gazele sa fie recirculate in camera de ardere si arse de doua ori din care ar rezulta o scadere de nocivitate a gazelor.
Pe scurt e bine ca acesta valva sa lucreze bine cand se merge la testul anual unde se masoara cantitatea de gaze eliberate in aer.
Oare am fost explicit ?
Valva ERG nu este implicata in buna functionare a motorului !
Aceasta valva functioneaza (se deschide ) doar cand mototul este in sarcina si ar trebuii sa dea pe esapament multe gaze. Valva este de fapt o INVENTIE care face ca la deschiderea valvei gazele sa fie recirculate in camera de ardere si arse de doua ori din care ar rezulta o scadere de nocivitate a gazelor.
Pe scurt e bine ca acesta valva sa lucreze bine cand se merge la testul anual unde se masoara cantitatea de gaze eliberate in aer.
adica nu influenteaza cat de bine trage motorul?
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
gabriel88_vl a scris:nu creste puterea motorului dar daca nu functioneaza EGR creste consumul de combustibil cu pana la 15%
pai si unde este logica? benzina arsa= putere, deci daca se recupereaza si benzina nearsa, mai scade un pic consumul si creste un pic puterea, bineinteles la anumite turatii atunci cand intra si egr in functiune.
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ionut4683
- **
- 230 mesaje
- din 04 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Bacau
ionut4683
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Daca ati avea probleme cu EGR atunci ar trebui sa va apara aprins in bord becul cu "masinuta cu cheita" si va apare si la diagnoza. in acest moment eu am belele cu EGR-ul la un OPEL Corsa 1,3 CDTI (Z13DT). Problema la mine sta in felul urmator: cand e mai cald afara (peste 5-10 grade) merg cu masina, daca spre exemplu am de facut mai multe opriri...si motorul este cald, mi se aprinde in mers beculetu. Daca opresc motorul si il repornesc se stinge, daca mai merg 2-3 minute se aprinde din nou. Am fost cu ea la diagnoza si aparea eroare la EGR....faza e ca atunci cand este rece afara nu am nici o problema, nu se aprinde becul nu nimic, ci DOAR cand e mai cald afara.
cand o sa am ceva bani si timp o sa ma duc cu ea la service si sa o curat sa vedem daca se mai poate folosi....
dar sincer eu nu simt nici o schimbare in mersul motorului cand imi apare eroare la EGR. probabil ca trebuie doar curatata.
Daca ati avea probleme cu EGR atunci ar trebui sa va apara aprins in bord becul cu "masinuta cu cheita" si va apare si la diagnoza. in acest moment eu am belele cu EGR-ul la un OPEL Corsa 1,3 CDTI (Z13DT). Problema la mine sta in felul urmator: cand e mai cald afara (peste 5-10 grade) merg cu masina, daca spre exemplu am de facut mai multe opriri...si motorul este cald, mi se aprinde in mers beculetu. Daca opresc motorul si il repornesc se stinge, daca mai merg 2-3 minute se aprinde din nou. Am fost cu ea la diagnoza si aparea eroare la EGR....faza e ca atunci cand este rece afara nu am nici o problema, nu se aprinde becul nu nimic, ci DOAR cand e mai cald afara.
cand o sa am ceva bani si timp o sa ma duc cu ea la service si sa o curat sa vedem daca se mai poate folosi....
dar sincer eu nu simt nici o schimbare in mersul motorului cand imi apare eroare la EGR. probabil ca trebuie doar curatata.