Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • eddiecristea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
ca sa verifici daca e egr de vina scoate mufa de stabilizare a relanti si lasa mot. sa mearga ceva timp .observa daca are variatii de turatie
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pai si mufa asta unde e?
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nu cumva e mufa care intra in EGR? La motorul X16XEL as vrea si eu sa aflu daca exista o metoda prin care se verifica corect EGR
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da, exista. Pe tester se poate verifica foarte bine.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Iar in cazul in care pe tester nu am avut nici o eroare iar nici pe bord nu se aprinde nici un beculet? Suspectez egr functionand dar nu la capacitate maxima
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
S-ar vedea in valorile afisate pe tester daca functioneaza sau nu in parametri normali.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
poi eu cand am facut diagnoza ala ia afisat doar NO EROR si atat iar eu fiind necunoscator am zis ca bine asa o fi. Ce req diagnoza e asta fara valorile afisate? Nici macar nu a pornit motorul doar cu contactul pus. Ma pacalit nu ?
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
NU neaprat ca te-a pacalit, dar omu s-o fi uitat numai sa vada ce erori sunt. O diagnoza nu se face cu motorul oprit decat daca vrea sa scape repede de tine si sa-ti ia banii degeaba.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Asa e pe mine in 4-5 minute a scapat de mine si mia luat si 50 ron fara factura ca daca facea si factura dadeam 60 RON. Sa nu mor curios cate minute dureaza o diagnoza corecta asa cum ar trebui ?
  • ratoiu2001

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut.Scuze ca ma bag si eu ca musca in oala cu lapte Very Happy .E posibil sa fie de vina EGR-ul ca imi tremura la relanti?Adica atunci cand pornesc motorul si e rece , imi tremura masina de aud toti greierasii(inclusiv pe aia morti Very Happy) In rest masina merge perfect, trage cum trebuie(motorul e un Y20DTH).Merci mult.


Ultima modificare făcută de ratoiu2001 la Dum 09 Nov, 2008 12:22 am
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai poate dura si 20 de minute.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc Maverick deci 5 minute in nici un caz. Cei din Valcea atentie cu service-ul Hery unde am fost eu pt diagnoza sa nu patiti ca mine


ratoiu2001 Eu zic ca poate fi si IAC. Dai o cautare ca sigur gasesti multe despre el.
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Buna baieti. Testarea la rece(cu motorul oprit) este si ea elocventa in sensul ca erorile in functionarea motorului sunt pastrate in memoria calculatorului. La testare, daca ar fi o eroare, omul cu testerul ar fi descoperit caci memoria i-ar fi afisat nr. erori . Erorile nu apar doar cand motorul lucreaza ! Erorile au loc si ele se inmagazineaza . La testare daca esti "curat" inseamna ca nu au fost defecte in functionare.
Oare am fost explicit ?
Valva ERG nu este implicata in buna functionare a motorului !
Aceasta valva functioneaza (se deschide ) doar cand mototul este in sarcina si ar trebuii sa dea pe esapament multe gaze. Valva este de fapt o INVENTIE care face ca la deschiderea valvei gazele sa fie recirculate in camera de ardere si arse de doua ori din care ar rezulta o scadere de nocivitate a gazelor.
Pe scurt e bine ca acesta valva sa lucreze bine cand se merge la testul anual unde se masoara cantitatea de gaze eliberate in aer.
  • mmitroi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 2.0 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2008

  • Mesaj Privat
fabian a scris:Buna baieti. Testarea la rece(cu motorul oprit) este si ea elocventa in sensul ca erorile in functionarea motorului sunt pastrate in memoria calculatorului. La testare, daca ar fi o eroare, omul cu testerul ar fi descoperit caci memoria i-ar fi afisat nr. erori . Erorile nu apar doar cand motorul lucreaza ! Erorile au loc si ele se inmagazineaza . La testare daca esti "curat" inseamna ca nu au fost defecte in functionare.
Oare am fost explicit ?
Valva ERG nu este implicata in buna functionare a motorului !
Aceasta valva functioneaza (se deschide ) doar cand mototul este in sarcina si ar trebuii sa dea pe esapament multe gaze. Valva este de fapt o INVENTIE care face ca la deschiderea valvei gazele sa fie recirculate in camera de ardere si arse de doua ori din care ar rezulta o scadere de nocivitate a gazelor.
Pe scurt e bine ca acesta valva sa lucreze bine cand se merge la testul anual unde se masoara cantitatea de gaze eliberate in aer.

adica nu influenteaza cat de bine trage motorul?
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
De loc !
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
fabian a scris:De loc !


pai si daca gazele reintra iar in motor pentru a fi rearse, oare ce arde acolo, nu benzina nearsa in amestec cu gazele? iar daca se arde si aceasta benzina ,nu cumva creste un pic si puterea motorului?
Ma intreb si eu Idea
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nu creste puterea motorului dar daca nu functioneaza EGR creste consumul de combustibil cu pana la 15%
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
gabriel88_vl a scris:nu creste puterea motorului dar daca nu functioneaza EGR creste consumul de combustibil cu pana la 15%


pai si unde este logica? benzina arsa= putere, deci daca se recupereaza si benzina nearsa, mai scade un pic consumul si creste un pic puterea, bineinteles la anumite turatii atunci cand intra si egr in functiune.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
EGR se deschide de la anumite turatii in sus si scade temperatura in camera de ardere si reduce noxele cat si reduce consumul de benzina. Daca functioneaza bine EGR atunci se mai refoloseste benzina nearsa deci consum mai scazut
  • ionut4683

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
Daca ati avea probleme cu EGR atunci ar trebui sa va apara aprins in bord becul cu "masinuta cu cheita" si va apare si la diagnoza. in acest moment eu am belele cu EGR-ul la un OPEL Corsa 1,3 CDTI (Z13DT). Problema la mine sta in felul urmator: cand e mai cald afara (peste 5-10 grade) merg cu masina, daca spre exemplu am de facut mai multe opriri...si motorul este cald, mi se aprinde in mers beculetu. Daca opresc motorul si il repornesc se stinge, daca mai merg 2-3 minute se aprinde din nou. Am fost cu ea la diagnoza si aparea eroare la EGR....faza e ca atunci cand este rece afara nu am nici o problema, nu se aprinde becul nu nimic, ci DOAR cand e mai cald afara.
cand o sa am ceva bani si timp o sa ma duc cu ea la service si sa o curat sa vedem daca se mai poate folosi....
dar sincer eu nu simt nici o schimbare in mersul motorului cand imi apare eroare la EGR. probabil ca trebuie doar curatata.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR