- hodea paul
- OP
- 21 mesaje
- din 10 Feb 2008
- Kadett 1988 e
- Iasi
hodea paul
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1988 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
- gogontea_mihai
- *
- 8 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Kadett 1986 16DA
- Giurgiu
gogontea_mihai
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
hodea paul a scris:salutare! cine i-mi poate da si mie un sfat sau sa imispuna ce pot sa fac ca nu am frana deloc pe spate.am reglat sabotii ,sunt buni,am schimbat pina si 3 pompe si tot degeaba nu este frana .Fata tine beton
Incearca sa te uiti la repartitorul de frana.
S-ar putea sa fie blocat, astfel fiind imposibila trecerea lichidului de franare la cilindrii de franare din spate.
IMPORTANT: Rotile din spate nu trebuie sa se blocheze ca cele din fata cand se actioneaza frana de serviciu.
- hodea paul
- OP
- 21 mesaje
- din 10 Feb 2008
- Kadett 1988 e
- Iasi
hodea paul
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1988 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
- gogontea_mihai
- *
- 8 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Kadett 1986 16DA
- Giurgiu
gogontea_mihai
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
acum cativa ani am schimbat si eu pompe pe masina mea cu aceeasi problema si pana nu am demontat supapele de sub pompa de frana nu am avut frane pe spate pt ca acolo nu am reusit sa aerisesc daca sub pompa ai 2 cilindri de aluminiu aia tre sa-i aerisesti sau sa faci ca mine daca nu ai atunci tre sa vezi daca i-ti lucra autoreglajul daca e cu autoreglaj iar daca sabotii pe spate se regleaza manual cu cheia de 17 atunci fii atent la sensul de reglaj sa nu le dereglezi . Daca ai facut toate astea si ai aerisit bine tre sa mearga la aprox 50-60% din franarea de pe fata .
Daca ai vreun drum asfaltat probeaza franele la max 60km/h franare sa lase urme pe asfalt daca lungimile celor de pe fata sunt egale iar cele de pe spate sunt de asemenea egale doar de intensitate mai scazuta ai frane pt ITP fara sa te sperii de ei.
Daca ai vreun drum asfaltat probeaza franele la max 60km/h franare sa lase urme pe asfalt daca lungimile celor de pe fata sunt egale iar cele de pe spate sunt de asemenea egale doar de intensitate mai scazuta ai frane pt ITP fara sa te sperii de ei.
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Si eu am o problema cu franele pe spate. am un kadett E de 1,3 hatchback. Cand pun frana se aude un zgomot ciudat in partea din spate dreapta, ciudat e ca se aude numa cand pun frana la viteze mici 40-50 km/h, iar de cateva zile incoace a inceput sa se auda si in partea stanga spate mai usor ca in dreapta da se aude, franele merg excelent, da ma cam deranjeaza acel zgomot.
- gogontea_mihai
- *
- 8 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Kadett 1986 16DA
- Giurgiu
gogontea_mihai
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
hmalex87 a scris:Si eu am o problema cu franele pe spate. am un kadett E de 1,3 hatchback. Cand pun frana se aude un zgomot ciudat in partea din spate dreapta, ciudat e ca se aude numa cand pun frana la viteze mici 40-50 km/h, iar de cateva zile incoace a inceput sa se auda si in partea stanga spate mai usor ca in dreapta da se aude, franele merg excelent, da ma cam deranjeaza acel zgomot.
sunt uzate ferodourile la maxim. sunetul se aude din cauza ca freaca fier pe fier.
schimba-le si scapi de zgomot
nu ar trebui sa fie scumpe
- licumilosescu
- **
- 107 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
licumilosescu
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- licumilosescu
- **
- 107 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
licumilosescu
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
sunt uzate ferodourile la maxim. sunetul se aude din cauza ca freaca fier pe fier.
schimba-le si scapi de zgomot
nu ar trebui sa fie scumpe[/quote]
set de saboti complet aprox 90ron doar tre sa ai in mana pe aia vechi ca au de mai multe latimi in functie de motorizare si an de fabricatie.
Zgomotul pe care il auzi ar fi bine sa il explici mai bine chiar sa il compari cu alt zgomot sa intelegem si noi ce auzi. Dupa aia sa dai banii pe piese.
schimba-le si scapi de zgomot
nu ar trebui sa fie scumpe[/quote]
set de saboti complet aprox 90ron doar tre sa ai in mana pe aia vechi ca au de mai multe latimi in functie de motorizare si an de fabricatie.
Zgomotul pe care il auzi ar fi bine sa il explici mai bine chiar sa il compari cu alt zgomot sa intelegem si noi ce auzi. Dupa aia sa dai banii pe piese.
- hodea paul
- OP
- 21 mesaje
- din 10 Feb 2008
- Kadett 1988 e
- Iasi
hodea paul
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1988 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
este adevarat ca sant doua supape sub pompa de frana ,dar nu am aerisit acolo,efectiv am lasat de sa amorsat pompa singura prin cadere pina a iesit lichid si dupa aceea am strins conductele.repet lichid ajunge cu destula presiune in spate,la aerisire arunca lichid cam la 50-60 cm,acum eu nu stiu care trebuie sa fie presiunea corecta la pompa,de citi bari.Am sa shimb cilindri si sabotii ai pun noi si am sa vad dupa aceea care este treaba
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
cogi a scris:sunt uzate ferodourile la maxim. sunetul se aude din cauza ca freaca fier pe fier.
schimba-le si scapi de zgomot
nu ar trebui sa fie scumpe
schimba-le si scapi de zgomot
nu ar trebui sa fie scumpe
set de saboti complet aprox 90ron doar tre sa ai in mana pe aia vechi ca au de mai multe latimi in functie de motorizare si an de fabricatie.
Zgomotul pe care il auzi ar fi bine sa il explici mai bine chiar sa il compari cu alt zgomot sa intelegem si noi ce auzi. Dupa aia sa dai banii pe piese.[/quote]
eu am dat pe saboti 130...si tin binisor.
insa am alta problema. am schimbat de vreo 2 luni garniturile la pompa de servo ca picura pe la capatul cu tulumba. acuma vad ca iar e zemos in zona aia. sa fie da la master cylinder? e vreo 2 mil o pompa si nu ma daubanii afara din casa.
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
hodea paul
sant doua supape sub pompa de frana ,daca nu ai reusit sa aerisesti supapele alea nu8 va frana aproape de loc daca probezi masina pe nisip ai sa vezi ca franeaza si spatele dar daca incerci pe asfalt spatele nu lasa nici o urma mai aeriseste supapele si pompa si ai sa vezi ca nu tre sa iei nimic cu conditia ca spatele sa nu frece fier pe fier si sa fie bine reglate excentricele.Spor la treaba si sa auzim de bine
hmalex
tu ai probleme si cu fata franarea in hopuri o provoaca in special discurile care sunt uzate si la viteza mare da senzatia unui tremurat.Pe spate acest simptom se comporta mult mai slab deoarece discul se incalzeste iar racirea e mult mai accentuata ca urmare discul se incovoaie da tamburul se ovalizeaza mai greu .Frecarea fier pe fier poate fi atat pe fata cat si pe spate. Daca nu am inteles bine te rog sa ma corectezi si sa ma iluminezi
sant doua supape sub pompa de frana ,daca nu ai reusit sa aerisesti supapele alea nu8 va frana aproape de loc daca probezi masina pe nisip ai sa vezi ca franeaza si spatele dar daca incerci pe asfalt spatele nu lasa nici o urma mai aeriseste supapele si pompa si ai sa vezi ca nu tre sa iei nimic cu conditia ca spatele sa nu frece fier pe fier si sa fie bine reglate excentricele.Spor la treaba si sa auzim de bine
hmalex
tu ai probleme si cu fata franarea in hopuri o provoaca in special discurile care sunt uzate si la viteza mare da senzatia unui tremurat.Pe spate acest simptom se comporta mult mai slab deoarece discul se incalzeste iar racirea e mult mai accentuata ca urmare discul se incovoaie da tamburul se ovalizeaza mai greu .Frecarea fier pe fier poate fi atat pe fata cat si pe spate. Daca nu am inteles bine te rog sa ma corectezi si sa ma iluminezi
- hodea paul
- OP
- 21 mesaje
- din 10 Feb 2008
- Kadett 1988 e
- Iasi
hodea paul
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1988 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- **
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
am si eu o intrebare: la ITP mi-au zis ca nu franeaza chiar egal pe ambele roti fata. s-a bagat unu pe sub masina, a verificat. aer nu era pe conducte, dar a zis ca e blocata sau merge greu (nu mai tin minte) "glisiera". dupa care a adaugat ca e ca la el la Cielo si a plecat.
ce e aia "glisiera"? cum se schimba ? costa mult?
ce e aia "glisiera"? cum se schimba ? costa mult?
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat