Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • cristian_61

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Care model si motorizare considerati ca intradevar au facut o motorizare DIESEL de toata lauda In acest thread nu discutam de comfort,facilitati si performante pentru ca raspunsurile se stiu,de obicei un model mai nou aduce facilitati noi,performante si comfort.


dat fiind faptul ca sunt mai multe tipuri si poate imi scapa sa le scrieti dumneavoastra, respectiv caii putere
Multumesc mult
Skip ads

  • Paraschiv Sorin

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca titlul cel mai potrivit ar fi cel mai fiabil motor diesel pt opel astra. Very Happy
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am votat 2.0 pentru ca am gasit anunturi de vanzare pe mobile de pe masini Astra-Zafira cu peste 450 de mii de km, recordul vazut pe mobile de a fost de 649000 km pe un astra break alb
LE Inca e la vanzare

http://suchen.mobile.de/fah...&pageNumber=1
  • cristian_61

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
red ca titlul cel mai potrivit ar fi cel mai fiabil motor diesel pt opel astra.


scuze ai dreptate . m-am grabit
  • cristian19

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sa dea Dumnezeu sa ma tina atat si pe mine

chiar asa am auzit si eu ca ar fi unul dintre cele mai bune motoare ....

probabil ca ar mai fi vreun topic despre asa ceva ...daca stie cineva
  • cristian_61

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru voturi , dar cam putine pt o statistica Embarassed
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai fiabil motor diesel este desigur unul pe otto ! Laughing
O.T. daca ne gindim pur statistic, ca si numar de km 20DTI montat pe astra, zafira, vectraB,C este de departe performerul clasei .
Totusi se pare ca 19CDTI vine tare din urma si prin fiabilitate/km il va depasi pe batrinelui 20DTI .
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat de reale sunt cifrele dar... (oare si-au dat kilometrajul in fata? Very Happy )

Benzina

Diesel
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,986
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu am avut Astra 2.0 dti ºi la 204000km nu avea nici o problemã. Acum am 1,9cdti, ºi sper sã fie la fel.
  • cristian19

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
n-are cum sa aiba 2.000.000 in zece ani
ar insemna 600 km / zi in medie , te gandesti putin?

aa si uitati-va la astrele de 2-3000 de euro cu 300-400 k ele sunt aduse in romania de le dau baietii cu 6000 la 110.000.km
de aia se zice ca-s mai ieftine ca in germania
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am votat 2.0 pentru ca am si eu pe masina si la 175.000 de km, merge struna.
Sper sa o tina tot asa.
  • astragt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
da un 1.7 dti ce ar avea fratilor?alea nu s motoare bune:D?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
astragt a scris:da un 1.7 dti ce ar avea fratilor?alea nu s motoare bune:D?


nu prea, fara absolut nici o gluma, ... calc de injectie, termoflot sau garnitura d e chiuloasa, motorina in mufa ECU, curea si role de distributie si doar 75 de cai .... tu ce crezi acum ? Evil or Very Mad eu unul No thanks !
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am avut astra g caravan, 1.7. dti, masina pe care am cumparat-o la 160 de mii si am vandut-o la 196 de mii! in 36 de mii de km am avut urmatoarele probleme : calculator pompa, senzor rpm, punte diode + releu incarcare si bineinteles, motorina in mufa ecu! in rest toate bune si frumoase! masina are acum 240 de mii si s-au mai schimbat la ea punte diode + releu incarcare si senzor rpm si bineinteles consumabilele!
in prezent am tot astra g dar 2.0 dti! consumabile schimbate la timp! sunt multumit de ea pana vine vorba de pornire, problema "aproape" generala la 2.0 dti ! am schibmat furtunase de retur, o-ring-uri, bujii, baterie!
multumit de raportul consum/putere!
multumit de ambele motoare, dar am votat 2.0 dti!
  • greed

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
In acest mic sondaj as adauga si 2.2 dti. are 180.000 km si merge struna, doar cu cosumabilele schimbate + electromotor + furtun intercooler.
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu optez pentru motorul de 1,7TDS / 82CP de pe Astra F. Am unu de 300.000 km si e brici.
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am Y20DTH, pe ceasul din bord 120 mii, nu am picatura de nimic scurs pe el, am dat jos si scuturile si m-am uitat, nimic, uscat uscat, pana acum nu mi-a facut niciun fel de problema, porneste la sfert indiferent de vreme, dar, asa, ca un minus, e zgomotos.
  • CATYON
  • **
  • 99 mesaje
  • din 29 Nov 2008
  • Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Mehedinti
  • CATYON

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut prieteni, eu am votat tot y20dth din urmatorul motiv: masina din semnatura am luat-o la 150000 km de la un intermediar in dec 2008 si la inmatriculare am vorbit cu fostul proprietar care ATENTIE mi-a spus ca in aprilie 2008 masina avea 440000 km . Initial a avut ceva pb cu demarajul din cauza furtunaselor de vacum si a electrovalvei turbo, pe care le-am inlocuit, caseta de directie a picat in prima saptamina, schimbat debitmetrul si EGR, schimbat tampon motor de pe aripa si sa nu fie intr-un ceas rau masina merge bine. Cu pornirea in acest sezon primavaratec am avut ceva pb in sensul ca dupa prima pornire, la rece cind intra bujiile, nu pornea decit in 3-4 secunde pe demaror. Acest lucru s-a rezolvat nesperat prin scoaterea mufei de la senzorul de temp antigel pe care am curatat-o cu spray de contacte, acum intra bujiile, surprinzator de altfel, pina la 13 grade, cel putin pina acum. Mi-a consumat cca 300 gr ulei in 5000 km facuti de mine iar ca si km sunt indreptatit sa cred ca are cam 500000 pina acum.

In concluzie Y20DTH si talpa de bulgar dragi colegi.

am vazut ulterior ca era vorba de astra dar motorul e acelasi Smile
  • slickest

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Deci..... Shocked Shocked Shocked ce sa mai zic, de la 440.000 la 150.000 e ceva....... inimaginabil, ai patit-o nu gluma. Dar nu ti-ai putut da seama in niciun fel ? ptr ca e o diferenta imensa.

OnTopic : Am votat 2.0 DTI pentru durabilitate si rezistenta. Eu am tot acest motor pe masina mea iar printre problemele des intalnite la ele ar fi pompa de apa pe 130.000 km, cureaua accesorii si rola intinzatoare mai tarziu. De astea m-am lovit eu.
  • CATYON
  • **
  • 99 mesaje
  • din 29 Nov 2008
  • Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Mehedinti
  • CATYON

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
bucseraia fata, telescoapele, flansele+rulmentii la amortizor toate duse pe care le-am inlocuit si mi-a mai ramas pe spate de schimbat pentru ca troncane ceva dar nu foarte suparator. Ca si semn de uzura accentuata a fost maneta schimbatorului de viteza care avea un joc imens si intra greu in vit 1-a, l-am inlocuit cu unul de la dezmembrari si totul e OK.
Cu toate problemele pe care le-a avut masina arata beton si concureaza lejer cu orice model actual. Masina are pachetul sport, piele, xenon, bari sport, scaune inc, navi, climatronic etc, CDX.
Revenind la subiectul topicului, toata stima pentru motorul Y20DTH.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Chestionar

cel mai fiabil motor Opel Astra
1.9 Cdti 16%
1.7 CDTI 37%
2.0 DTI 46%
500 voturi

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR