onisorc
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
Mi-am luat o Vectra A 1,8 i 1992 in vara asta. Cat a fost cald afara a mers ff bine, consum 6,5 l / 100 km in afara si nu aveam probleme decat cu radiatorul si l-am schimbat.
De cat a dat frigu a crescut consumul(dublu) si pana la urma am luat de la dezmembrari un alt injector, care pulverizeaza benzina, spre deosebire de a mea care incepuse sa picure aproape benzina. Incepuse sa nu traga motorul, desi apasam pedala de acceleratie.
Mi-am schimbat si bujiile(am pus champion), ca le-am desfacut si erau pline de funingine. Am schimbat si fisele, pentru ca o bujie nu era gri in cap. Acum aprinderea merge bine.
Marea problema: RELANTIUL.
Nu imi "trage" socul automat, deci si la rece si la cald nu se tureaza la inceput(Ar trebui sa aiba 1100-1200). Am scos motorasul de relantiu, l-am curatat cu spray de carburator, am curata si blocul cu injectia(pentru ca altfel nu puteam scoate motorasul si acum merge parca mai rau:
apas putin pe acceleratie si se tureaza ca nebuna sau, alteori nu se tureraza deloc. Acum imi sta relantiul intre 500-900. Benzina este de la OMV acum.
Precizez ca am verificat si senzorul de temperatura si e ok, am scos si sonda lambda si am pornit masina si merge mai rau fara sonda, deci merge si sonda asta.
Am incercat winaldl si nu merge(a 2-a schema, cu tensiunea din pinul 3 din seriala, parca).
Acum imi da eroarea 35(poor or idle IAC control) cu agrafa pe A cu B(aldl).
AJUTORRRRRR.
De cat a dat frigu a crescut consumul(dublu) si pana la urma am luat de la dezmembrari un alt injector, care pulverizeaza benzina, spre deosebire de a mea care incepuse sa picure aproape benzina. Incepuse sa nu traga motorul, desi apasam pedala de acceleratie.
Mi-am schimbat si bujiile(am pus champion), ca le-am desfacut si erau pline de funingine. Am schimbat si fisele, pentru ca o bujie nu era gri in cap. Acum aprinderea merge bine.
Marea problema: RELANTIUL.
Nu imi "trage" socul automat, deci si la rece si la cald nu se tureaza la inceput(Ar trebui sa aiba 1100-1200). Am scos motorasul de relantiu, l-am curatat cu spray de carburator, am curata si blocul cu injectia(pentru ca altfel nu puteam scoate motorasul si acum merge parca mai rau:
apas putin pe acceleratie si se tureaza ca nebuna sau, alteori nu se tureraza deloc. Acum imi sta relantiul intre 500-900. Benzina este de la OMV acum.
Precizez ca am verificat si senzorul de temperatura si e ok, am scos si sonda lambda si am pornit masina si merge mai rau fara sonda, deci merge si sonda asta.
Am incercat winaldl si nu merge(a 2-a schema, cu tensiunea din pinul 3 din seriala, parca).
Acum imi da eroarea 35(poor or idle IAC control) cu agrafa pe A cu B(aldl).
AJUTORRRRRR.
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Ai exact problema mea !
Care eu am rezolvat-o.
Pe mine ma intereseaza problema cu injectorul .. ca nici a mea nu trage .. mai deloc - sta pana sa accelereze, si face de parca vrea sa se rupa in 2 ( huruie rau).
Tu trebuie sa schimbi motorasul de la clapeta de acceleratie. Si nu o sa mai ai probleme cu relantiul.
Daca vrei iti dau o adresa si un nr. de telefon de unde sa iei ieftin.
Care eu am rezolvat-o.
Pe mine ma intereseaza problema cu injectorul .. ca nici a mea nu trage .. mai deloc - sta pana sa accelereze, si face de parca vrea sa se rupa in 2 ( huruie rau).
Tu trebuie sa schimbi motorasul de la clapeta de acceleratie. Si nu o sa mai ai probleme cu relantiul.
Daca vrei iti dau o adresa si un nr. de telefon de unde sa iei ieftin.
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
onisorc
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Nu pot pe YM .. ca nu imi merge de la servici ... Mi-au taiat astia accesul ...
Oricum eu am facut aprox la fel ca la tine.
Adik: 1- am schimbat motorasul de relanti si facea la fel.
2- mi-au pus motorasul de relanti cel vechi ( al meu) inapoi, si mi-au schimbat motorasul de la clapeta de acceleratie. Si nu mai face urat.
Pe calculator nu am bagat-o. Cat depre problema cu puterea .. nu stiu ce as putea sa-i fac. De schimbat injector am schimbat(nu stiu daca e cel potrivit- sa nu cumva sa fie de 1.. Bujiile sunt noi, fisele sunt noi. Ma gandesc sa nu fie probleme cu aprinderea, da ma indoiesc...
Oricum eu am facut aprox la fel ca la tine.
Adik: 1- am schimbat motorasul de relanti si facea la fel.
2- mi-au pus motorasul de relanti cel vechi ( al meu) inapoi, si mi-au schimbat motorasul de la clapeta de acceleratie. Si nu mai face urat.
Pe calculator nu am bagat-o. Cat depre problema cu puterea .. nu stiu ce as putea sa-i fac. De schimbat injector am schimbat(nu stiu daca e cel potrivit- sa nu cumva sa fie de 1.. Bujiile sunt noi, fisele sunt noi. Ma gandesc sa nu fie probleme cu aprinderea, da ma indoiesc...
onisorc
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
dgxshpe a scris:Nu pot pe YM .. ca nu imi merge de la servici ... Mi-au taiat astia accesul ...
Oricum eu am facut aprox la fel ca la tine.
Adik: 1- am schimbat motorasul de relanti si facea la fel.
2- mi-au pus motorasul de relanti cel vechi ( al meu) inapoi, si mi-au schimbat motorasul de la clapeta de acceleratie. Si nu mai face urat.
Pe calculator nu am bagat-o. Cat depre problema cu puterea .. nu stiu ce as putea sa-i fac. De schimbat injector am schimbat(nu stiu daca e cel potrivit- sa nu cumva sa fie de 1.. Bujiile sunt noi, fisele sunt noi. Ma gandesc sa nu fie probleme cu aprinderea, da ma indoiesc...
Oricum eu am facut aprox la fel ca la tine.
Adik: 1- am schimbat motorasul de relanti si facea la fel.
2- mi-au pus motorasul de relanti cel vechi ( al meu) inapoi, si mi-au schimbat motorasul de la clapeta de acceleratie. Si nu mai face urat.
Pe calculator nu am bagat-o. Cat depre problema cu puterea .. nu stiu ce as putea sa-i fac. De schimbat injector am schimbat(nu stiu daca e cel potrivit- sa nu cumva sa fie de 1.. Bujiile sunt noi, fisele sunt noi. Ma gandesc sa nu fie probleme cu aprinderea, da ma indoiesc...
si cam cat costa motorasul de la clapeta?!
in legatura cu consumul: injectoarele de 1,6 1,8 sunt la fel?! oare cum iti dai seama, ca parca nu au nici o serie pe ele......
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
onisorc
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
dgxshpe a scris:ma ... au ceva scris pe ele....
Pe mine m-a costat 80 RON motorasul si 20 RON montarea.
De la dezmembrarui din Buc, undeva pe Mihai Bravu.
Pe mine m-a costat 80 RON motorasul si 20 RON montarea.
De la dezmembrarui din Buc, undeva pe Mihai Bravu.
eu am desfacut singur motorasul de relanti si cel de acceleratie si corpul de injectie. S-ar putea sa fi pus ceva gresit la cel de acceleratie.
Apropo: o garnitura intre corpul de injectie si admisie nu stii pe unde as putea gasi? ca am inteles ca sunt garnituri doar la set( 4 mil)
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Nu stiu .. dar e busita garnitura ???
Incearca tot la dezmembrari...
Desi la garnituri te sfatuiesc sa iei noi.
Mai exista un tub cu silicon care rezista la temperaturi mari, care cand se usuca devine ca o garnitura, dar nu stiu ce sa zic, mai intreaba si tu pe aici.. daca merge cu pasta din asta ..
Sa te uiti si tu la codurile de pe piese ... sa-mi zici si mie ce scrie pe ele.
Multam !
Incearca tot la dezmembrari...
Desi la garnituri te sfatuiesc sa iei noi.
Mai exista un tub cu silicon care rezista la temperaturi mari, care cand se usuca devine ca o garnitura, dar nu stiu ce sa zic, mai intreaba si tu pe aici.. daca merge cu pasta din asta ..
Sa te uiti si tu la codurile de pe piese ... sa-mi zici si mie ce scrie pe ele.
Multam !
onisorc
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
dgxshpe a scris:Nu stiu .. dar e busita garnitura ???
Incearca tot la dezmembrari...
Desi la garnituri te sfatuiesc sa iei noi.
Mai exista un tub cu silicon care rezista la temperaturi mari, care cand se usuca devine ca o garnitura, dar nu stiu ce sa zic, mai intreaba si tu pe aici.. daca merge cu pasta din asta ..
Sa te uiti si tu la codurile de pe piese ... sa-mi zici si mie ce scrie pe ele.
Multam !
Incearca tot la dezmembrari...
Desi la garnituri te sfatuiesc sa iei noi.
Mai exista un tub cu silicon care rezista la temperaturi mari, care cand se usuca devine ca o garnitura, dar nu stiu ce sa zic, mai intreaba si tu pe aici.. daca merge cu pasta din asta ..
Sa te uiti si tu la codurile de pe piese ... sa-mi zici si mie ce scrie pe ele.
Multam !
cam e busita in doua. am curatat pe la injectie cu un spay de ala misto si a iesit fain. apropo: cablu de acceleratie cum naiba se desface?!
Ma omoara nevasta ca dupa ce vin de la serviciu ma duc la masina:)
Exista un program Multec Monitor v1.1 cu care poti sa vezi parametrii, da nu il gasesc, altii ziceau pe forum ca le-a mers cu winaldl.
O sa ma uit la serie si iti spun maine sau diseara.
onisorc
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
dgxshpe a scris:Nu stiu .. dar e busita garnitura ???
Incearca tot la dezmembrari...
Desi la garnituri te sfatuiesc sa iei noi.
Mai exista un tub cu silicon care rezista la temperaturi mari, care cand se usuca devine ca o garnitura, dar nu stiu ce sa zic, mai intreaba si tu pe aici.. daca merge cu pasta din asta ..
Sa te uiti si tu la codurile de pe piese ... sa-mi zici si mie ce scrie pe ele.
Multam !
Incearca tot la dezmembrari...
Desi la garnituri te sfatuiesc sa iei noi.
Mai exista un tub cu silicon care rezista la temperaturi mari, care cand se usuca devine ca o garnitura, dar nu stiu ce sa zic, mai intreaba si tu pe aici.. daca merge cu pasta din asta ..
Sa te uiti si tu la codurile de pe piese ... sa-mi zici si mie ce scrie pe ele.
Multam !
m-am uitata la serii si sunt diferite. numai ca la injector nu am gasit nici o serie. sigur pe injector? sau pe galeria de admisie?
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
onisorc
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
onisorc
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat