- ghostrider
- OP
- 108 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
ghostrider
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Silex
- **
- 152 mesaje
- din 22 Mar 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj Napoca
Silex
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2005
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- **
- 485 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
- laurentiu19
- **
- 149 mesaje
- din 22 Apr 2005
- Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
- Bucuresti
laurentiu19
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2005
- Mesaj Privat
ambipur
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Tiby
- **
- 146 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
Tiby
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
catalinux
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2007
- Mesaj Privat
Prefer GM ca nu e diferenta asa mare de pret.
Daca nu, merg OK cele Mann.
La o privire mai atenta sunt si cateva diferente intre cele originale, ambalaj GM (Mahle sau Purflux) si Mann.
Am gasit cateva diferente, concluziile sunt aici: Diferente filtre.
Mi se aprindea becul in bord la ulei dupa ce pornea motorul, pentru 1 secunda si se stingea, am crezut ca asta e motivul si am zis sa trec doar pe original. S-a intamplat la fel si pe urma, asta ar fi o problema la acest tip de motor din cate am inteles, asa ca de-acum merg pe GM sau Mann daca nu gasesc pe original sau e diferenta mare de pret.
Bafta!
Daca nu, merg OK cele Mann.
La o privire mai atenta sunt si cateva diferente intre cele originale, ambalaj GM (Mahle sau Purflux) si Mann.
Am gasit cateva diferente, concluziile sunt aici: Diferente filtre.
Mi se aprindea becul in bord la ulei dupa ce pornea motorul, pentru 1 secunda si se stingea, am crezut ca asta e motivul si am zis sa trec doar pe original. S-a intamplat la fel si pe urma, asta ar fi o problema la acest tip de motor din cate am inteles, asa ca de-acum merg pe GM sau Mann daca nu gasesc pe original sau e diferenta mare de pret.
Bafta!
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 683 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 683
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Se7enStars
- *
- 18 mesaje
- din 11 Nov 2015
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
Se7enStars
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2015
- Mesaj Privat
Tiby a scris:Eu am toate filtrele Bosch.Sunt putin mai bune ca Mann- parerea mea.
Cred ca Mann e mai folosit pentru ca e mai cunoscut.
Urmatoarele tot Bosch.
Cred ca Mann e mai folosit pentru ca e mai cunoscut.
Urmatoarele tot Bosch.
Nu nu nu. MANN Filter este cel mai mare producator de sisteme de filtrare de pe mapamond. Bosch nu face filtre, in caz ca cineva se intreba. MANN este lider absolut din toate punctele de vedere, atat pe piata OE cat si AM. Cea mai buna calitate, cea mai larga acoperire, cele mai multe teste, pe cele mai multe masini, in cele mai diferite conditii. MANN este, ca sa fie mai usor de inteles, ca si Imperiul Roman la vremea lui, lider autoritar din toate punctele de vedere. Bisericutele care spun ca nu este asa, nu au argumente, e teoria conspiratiei, fara nici o noima. Nu va mai imbatati cu apa rece, multe branduri de filtre sunt bune, insa toti invata sa le faca de la cei de la MANN.
- Se7enStars
- *
- 18 mesaje
- din 11 Nov 2015
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
Se7enStars
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2015
- Mesaj Privat
Dariescu Claudiu a scris:Am pus si Mann si Bosch , nu am observat nici o diferenta intre ele. La 10.000 km toate filtrele jos, si nu-s probleme. Cel de benzina la 20.000 km.
Nu le mai da jos cand iti vine tie cheful. Citeste recomandarile producatorului, e cel mai simplu lucru, care iti va aduce cele mai putine probleme.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Pai si eu am chefuri tot din'astea. Schimb toate filtrele la 10.000, inclusiv uleiul sau la 1 an.
La ulei am trecut de la Mann la Mahle. Am jignit liderul mondial ? Poate, dar mi se stinge becul la ulei cu aproape 2 sec mai repede. Si pt mine conteaza !
Si de ce esti asa extaziat de Mann ? Am folosit si Bosch si Purflux si Mahle si n-am simtit diferente ( decat cea cu uleiul amintita mai sus dar asta e alta poveste).
Eventual diferente de cativa lei.
La ulei am trecut de la Mann la Mahle. Am jignit liderul mondial ? Poate, dar mi se stinge becul la ulei cu aproape 2 sec mai repede. Si pt mine conteaza !
Si de ce esti asa extaziat de Mann ? Am folosit si Bosch si Purflux si Mahle si n-am simtit diferente ( decat cea cu uleiul amintita mai sus dar asta e alta poveste).
Eventual diferente de cativa lei.
- tase
- ****
- 1,966 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,966
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Se7enStars a scris:
Nu nu nu. MANN Filter este cel mai mare producator de sisteme de filtrare de pe mapamond. Bosch nu face filtre, in caz ca cineva se intreba. MANN este lider absolut din toate punctele de vedere, atat pe piata OE cat si AM. Cea mai buna calitate, cea mai larga acoperire, cele mai multe teste, pe cele mai multe masini, in cele mai diferite conditii. MANN este, ca sa fie mai usor de inteles, ca si Imperiul Roman la vremea lui, lider autoritar din toate punctele de vedere. Bisericutele care spun ca nu este asa, nu au argumente, e teoria conspiratiei, fara nici o noima. Nu va mai imbatati cu apa rece, multe branduri de filtre sunt bune, insa toti invata sa le faca de la cei de la MANN.
Toti producatorii de filtre cumpara hirtia filtranta de la 4 mari producatori....deci orice firma face filtre cu aceeasi hirtie ca si restul....daca tu vrei sa cumperi ,,firma,, de pe cutie este fix problema ta...nu mai spune ca MANN...sunt ,,zeii filtrelor,,!!!
Tiby a scris:Eu am toate filtrele Bosch.Sunt putin mai bune ca Mann- parerea mea.
Cred ca Mann e mai folosit pentru ca e mai cunoscut.
Urmatoarele tot Bosch.
Cred ca Mann e mai folosit pentru ca e mai cunoscut.
Urmatoarele tot Bosch.
Nu nu nu. MANN Filter este cel mai mare producator de sisteme de filtrare de pe mapamond. Bosch nu face filtre, in caz ca cineva se intreba. MANN este lider absolut din toate punctele de vedere, atat pe piata OE cat si AM. Cea mai buna calitate, cea mai larga acoperire, cele mai multe teste, pe cele mai multe masini, in cele mai diferite conditii. MANN este, ca sa fie mai usor de inteles, ca si Imperiul Roman la vremea lui, lider autoritar din toate punctele de vedere. Bisericutele care spun ca nu este asa, nu au argumente, e teoria conspiratiei, fara nici o noima. Nu va mai imbatati cu apa rece, multe branduri de filtre sunt bune, insa toti invata sa le faca de la cei de la MANN.
- Se7enStars
- *
- 18 mesaje
- din 11 Nov 2015
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
Se7enStars
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2015
- Mesaj Privat
Fiecare poate sa creada ce vrea. Nu am nici o intentie sa conving pe nimeni de nimic. Eu am vazut fabrica MANN, prin mana mea au trecut 95% din filtrele pe care le produce azi MANN. Au trecut prin mana mea foarte multe filtre, de la Ufi, Mahle sau Bosch, pana la Purflux, Mecafilter si cele OE, desi nu sunt mecanic auto. Fiecare crede ce vrea, dar e pacat sa ne imbatam cu apa rece. Prin natura ocupatiei mele, sunt cel mai pretentios si mai atent individ cand vine vorba de aprecierea calitatii, dar cu exceptia celor de la Knecht, nici un producator nu ofera o calitate comparabila cu cea a filtrelor MANN.
- Se7enStars
- *
- 18 mesaje
- din 11 Nov 2015
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
Se7enStars
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2015
- Mesaj Privat
https://www.mann-hummel.com/...6f39b2cb9e8574d19
Asta referitor la faptul ca toti folosesc aceeasi hartie. Nu esti primul care vine cu argumentul asta.
Enjoy!
Asta referitor la faptul ca toti folosesc aceeasi hartie. Nu esti primul care vine cu argumentul asta.
Enjoy!
- Se7enStars
- *
- 18 mesaje
- din 11 Nov 2015
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
Se7enStars
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2015
- Mesaj Privat
Aries a scris:Pai si eu am chefuri tot din'astea. Schimb toate filtrele la 10.000, inclusiv uleiul sau la 1 an.
La ulei am trecut de la Mann la Mahle. Am jignit liderul mondial ? Poate, dar mi se stinge becul la ulei cu aproape 2 sec mai repede. Si pt mine conteaza !
Si de ce esti asa extaziat de Mann ? Am folosit si Bosch si Purflux si Mahle si n-am simtit diferente ( decat cea cu uleiul amintita mai sus dar asta e alta poveste).
Eventual diferente de cativa lei.
La ulei am trecut de la Mann la Mahle. Am jignit liderul mondial ? Poate, dar mi se stinge becul la ulei cu aproape 2 sec mai repede. Si pt mine conteaza !
Si de ce esti asa extaziat de Mann ? Am folosit si Bosch si Purflux si Mahle si n-am simtit diferente ( decat cea cu uleiul amintita mai sus dar asta e alta poveste).
Eventual diferente de cativa lei.
Becul de la ulei nu are absolut nici o legatura cu filtrul. Asociaza problema asta cu presiunea de ulei, sau cu uleiul ori mai slabut calitativ, ori altul decat cel de care are nevoie motorul.
Mahle sunt filtre deosebite. In ultimii doi trei ani si-au extins foarte mult operatiunile.
- Dariescu Claudiu
- ***
- 683 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 683
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
Se7enStars a scris:
Nu le mai da jos cand iti vine tie cheful. Citeste recomandarile producatorului, e cel mai simplu lucru, care iti va aduce cele mai putine probleme.
Dariescu Claudiu a scris:Am pus si Mann si Bosch , nu am observat nici o diferenta intre ele. La 10.000 km toate filtrele jos, si nu-s probleme. Cel de benzina la 20.000 km.
Nu le mai da jos cand iti vine tie cheful. Citeste recomandarile producatorului, e cel mai simplu lucru, care iti va aduce cele mai putine probleme.
Nu le dau jos cind am chef filtrul de ulei, il schimb la 10.000 km sau maxim 1 an , cand schimb si uleiul, tot atunci schimb si filtrul de aer si cel de polen, iar cel de benzina la 20.000 km sau 2 ani. Producatorul spune sa schimb filtrul de benzina la 20-30.000 km iar uleiul si filtrul de ulei la 15-20.000. Nu tin niciodata uleiul in motor 20.000 km, indiferent de brand . Ca sa nu mai spun ca mai nou in vest se schimba uleiul si la 30.000km. Asa ca.......................nu tine de chef. Fiecare face cum crede ca e mai bine, eu am spus cum fac eu, nu tind sa dau lectii.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Se7nStars.-
- dupa logica si stiinta mea, orice obstacol in fata uleiului atrage dupa sine o oarecare influenta in viteza si presiune.
- te rog recomanda-mi un ulei pt motorul meu - tip y17dt, euro 3, catalizator, fara DPF, injectie diesel directa, 200 mii km pe bord, reali vreo 300-350. Nu-ti spun ce ulei folosesc acum pt ca e neinteresant.
- incep sa apreciez Mahle mai mult in ultima vreme si la asta poate a ajutat si schimbare filtrului motorina. Am cumparat tot Mann, si cand sa montez garniturile gasite in pungutza, accidental, am strans una intre degete observand cum cauciucul facuse crapaturi pe toata suprafata lui. Am lasat tot garniturile vechi care pareau cu 10 ani mai " tinere".
- dupa logica si stiinta mea, orice obstacol in fata uleiului atrage dupa sine o oarecare influenta in viteza si presiune.
- te rog recomanda-mi un ulei pt motorul meu - tip y17dt, euro 3, catalizator, fara DPF, injectie diesel directa, 200 mii km pe bord, reali vreo 300-350. Nu-ti spun ce ulei folosesc acum pt ca e neinteresant.
- incep sa apreciez Mahle mai mult in ultima vreme si la asta poate a ajutat si schimbare filtrului motorina. Am cumparat tot Mann, si cand sa montez garniturile gasite in pungutza, accidental, am strans una intre degete observand cum cauciucul facuse crapaturi pe toata suprafata lui. Am lasat tot garniturile vechi care pareau cu 10 ani mai " tinere".
- tase
- ****
- 1,966 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,966
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Se7enStars a scris:Fiecare poate sa creada ce vrea. Nu am nici o intentie sa conving pe nimeni de nimic. Eu am vazut fabrica MANN, prin mana mea au trecut 95% din filtrele pe care le produce azi MANN. Au trecut prin mana mea foarte multe filtre, de la Ufi, Mahle sau Bosch, pana la Purflux, Mecafilter si cele OE, desi nu sunt mecanic auto. Fiecare crede ce vrea, dar e pacat sa ne imbatam cu apa rece. Prin natura ocupatiei mele, sunt cel mai pretentios si mai atent individ cand vine vorba de aprecierea calitatii, dar cu exceptia celor de la Knecht, nici un producator nu ofera o calitate comparabila cu cea a filtrelor MANN.
BA BAIATULE....TU CHIAR FACI RECLAMA la....MANN...asa ca DUTE.......SA NU SPUN UNDE....daca e sa fiu banat imi asum .....
- Se7enStars
- *
- 18 mesaje
- din 11 Nov 2015
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
Se7enStars
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2015
- Mesaj Privat
Aries a scris:Se7nStars.-
- dupa logica si stiinta mea, orice obstacol in fata uleiului atrage dupa sine o oarecare influenta in viteza si presiune.
- te rog recomanda-mi un ulei pt motorul meu - tip y17dt, euro 3, catalizator, fara DPF, injectie diesel directa, 200 mii km pe bord, reali vreo 300-350. Nu-ti spun ce ulei folosesc acum pt ca e neinteresant.
- incep sa apreciez Mahle mai mult in ultima vreme si la asta poate a ajutat si schimbare filtrului motorina. Am cumparat tot Mann, si cand sa montez garniturile gasite in pungutza, accidental, am strans una intre degete observand cum cauciucul facuse crapaturi pe toata suprafata lui. Am lasat tot garniturile vechi care pareau cu 10 ani mai " tinere".
- dupa logica si stiinta mea, orice obstacol in fata uleiului atrage dupa sine o oarecare influenta in viteza si presiune.
- te rog recomanda-mi un ulei pt motorul meu - tip y17dt, euro 3, catalizator, fara DPF, injectie diesel directa, 200 mii km pe bord, reali vreo 300-350. Nu-ti spun ce ulei folosesc acum pt ca e neinteresant.
- incep sa apreciez Mahle mai mult in ultima vreme si la asta poate a ajutat si schimbare filtrului motorina. Am cumparat tot Mann, si cand sa montez garniturile gasite in pungutza, accidental, am strans una intre degete observand cum cauciucul facuse crapaturi pe toata suprafata lui. Am lasat tot garniturile vechi care pareau cu 10 ani mai " tinere".
EDGE 10W-60 CASTROL - 4.5L