Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Va salut !
Nu stiu daca cineva a facut lucru asta pana acum, insa eu as vrea sa incerc sa anulez valva egr prin punerea unei garnituri pline .
Din cate am inteles, in cazul motorului meu , rolul acesteia este de a prelua o parte din gazele nearse si a le baga in admisie pana la o turatie de 3000-3500, dupa care cica aceasta si-ar incheia activitatea si ar intra doar aer curat .
Neavand un garaj, voi astepta venirea caldurii pentru a-mi putea desfasura activitatea. Pentru inceput as vrea sa o curat ca cine stie de cand nu s-a mai umblat acolo , sa fac un drive-test dupa curatarea , dupa care sa-i confectionez o garnitura(inca nu stiu din ce material, ma gandeam dintr-o conserva de bere daca nu e prea subtire) , sa o montez si sa o scot la drum cu egr-ul anulat sa vad ce diferentele intre egr curatat si egr anulat, daca or fi sesizabile .
Nu stiu pe nimeni care sa fi anulat sau sa fi curat egr-ul la unul din aceste motoare(x14xe sau x16xe), insa am auzit ca prin anularea egr-ului , relanti-ul ar fi mai stabil si raspunsul la aceleratiile pana in 3000-3500 ture ar fi mai prompt.

Ii rog pe cei in cunostinta de cauza sa impartaseasca din experientele lor, fie ca sunt pareri pro sau contra, eventual ce efecte negative ar avea s.a.m.d.

Va multumesc !
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Uite aici niste impresii
https://www.clubopel.com/vie...light=anulare+egr

sau aici

https://www.clubopel.com/vie...light=anulare+egr
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
...Sau >>AICI<<, daca nu e o problema ca este in limba lui Cervantes Smile

p.s. Pt moderatori: ar fi buna la rubrica "Tutoriale"?


Ultima modificare făcută de ovidiucro la Mie 16 Jan, 2008 9:46 pm
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru ajutor !
Am citit cam tot ce am gasit, in toate limbile, o sa o curat si o las sa-si faca treaba .

Rog un moderator sa stearga acest topic si pe aceasta cale imi cer scuze ca nu am cautat foarte bine .
  • atomic1

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1994 1.4 16V X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salutare !
Zilele trecute mi-am bagat nasul de incepator intr-um motor x14xe de la un Opel Corsa 1.4 14V. Dupa multa documetatie de pe forum am zis ca merita s scap de o grija in a curata clapeta de la acceleratie si acel EGR pe care l-am cautat de am inebunit. Dar a aparut dupa ce am demontat partea de la clapeta de acceleratie si rezervorul de la lichidul de racire. Daca doriti sa va apucati de aceasta treaba este bine sa va inarmati cu timp, rabdare si scule de tot neamu pe care sigur nu le ai daca nu esti de meseri sau nu ai vecini de meserie Smile. Imi pare nespus de rau ca nu am facut poze. Oricum este foarte dificil sa umbli la un motor care este foarte compact si nu ai loc sa bagi o surubelnita, asta si datorita faptului ca-mi era frica sa scot multe componente care nu stiam ce fac pe acolo. Pana la urma am curatat EGR si clapeta (Throttle Body). Cumparaturi : chei cu cliket, torx de 20...40, sprei pentru contacte, sprei degripant, carburol (care nu se prea gaseste in BV).
Nu cred ca aveti idee ce morcov aveam cand am terminat si m-am pregatit sa pornesc masina......cum zicea cineva pe aici un morcov cu dimensiuni sfeclesti Smile. A pornit la prima cheie si chiar functioneaza masina.......
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR