- ITA
- OP
- 161 mesaje
- din 28 Dec 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Mehedinti
ITA
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
Buna sera prieteni. Sunt posesorul unui Vectra C, 1.9 CDTI, 120 CP, sistem de incalzire auxiliar (cupleaza automat sub 5-6 grade C), remapat EDS, etc...superb (dupa opinia mea).
Si acum dupa "prezentari" sa va spun povestea: De ceva timp mi-a crescut consumul in oras si in acelasi timp indicatorul de temperatura este mort in cele mai multe momente. Dar exista totusi o ciudatenie, caldura in habitaclu am "cacalau" in numai 2 minute, indiferent cat de frig este afara. Mergand in perioada aceasta prin oras (afara +10-11 grade C) observ ca acul de la temperatura este "mort", iar in masina sunt 22 de grade. La un moment dat opresc masina si cobor sa-mi cumpar un pachet de tigari iar cand urc si pun contactul, surpriza, acul de temperatura se trezeste si-mi arata 80 grade C. Zis si facut, plec mai departe si cand ma uit pe bord acul cu pricina iar aproape "mort". Ce sa insemne asta? Calculatorul masinii este pe duca (toate celelalte merg perfect), termostatul este terminat sau privirea imi joaca feste? Oare in toata aceasta perioada termostatul a fost dus iar eu am primit caldura numai de la sistemul auxiliar de incalzire si de aceea consuma masina mai mult? Sau este altceva?
Va multumesc si sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea.
P.S. Astept sugestii.
Si acum dupa "prezentari" sa va spun povestea: De ceva timp mi-a crescut consumul in oras si in acelasi timp indicatorul de temperatura este mort in cele mai multe momente. Dar exista totusi o ciudatenie, caldura in habitaclu am "cacalau" in numai 2 minute, indiferent cat de frig este afara. Mergand in perioada aceasta prin oras (afara +10-11 grade C) observ ca acul de la temperatura este "mort", iar in masina sunt 22 de grade. La un moment dat opresc masina si cobor sa-mi cumpar un pachet de tigari iar cand urc si pun contactul, surpriza, acul de temperatura se trezeste si-mi arata 80 grade C. Zis si facut, plec mai departe si cand ma uit pe bord acul cu pricina iar aproape "mort". Ce sa insemne asta? Calculatorul masinii este pe duca (toate celelalte merg perfect), termostatul este terminat sau privirea imi joaca feste? Oare in toata aceasta perioada termostatul a fost dus iar eu am primit caldura numai de la sistemul auxiliar de incalzire si de aceea consuma masina mai mult? Sau este altceva?
Va multumesc si sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea.
P.S. Astept sugestii.
- Coman Antonio
- *
- 16 mesaje
- din 29 Sep 2008
- Arena
- Prahova
Coman Antonio
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Arena
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ITA
- OP
- 161 mesaje
- din 28 Dec 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Mehedinti
ITA
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
- licumilosescu
- **
- 107 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
licumilosescu
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ITA
- OP
- 161 mesaje
- din 28 Dec 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Mehedinti
ITA
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
licumilosescu a scris:In legatura cu sistemul de incalzire auxiliar... stii cumva cum functioneaza, electric, cu motorina, e original din fabricatie, l ai pus ulterior? Stii cumva principiul de functionare, as putea monta ceva asemanator pe vectra c 20 dti? Mersi anticipat.
Salut. Sistemul auxiliar de incalzire este pe masina de cand am luat-o. Se alimenteaza cu motorina separat si consuma cca. 0.6 l/h. Se pot monta si sisteme de incalzire auxiliara electrice, dar am inteles ca nu au randamentul celor pe combustibil. La reprezentanta un sistem auxiliar de incalzire pe combustibil, programabil, costa cca.3200 lei, acum 1 an.
P.S. Am inteles ca exista 2 tipuri de sisteme de incalzire auxiliare: programabile (iti alegi ora cand sa porneasca) si sisteme care sunt cuplate la calculatorul masinii(cum este al meu) si care la o temperatura de sub 8 grade C, pornesc singure fara programare. Sincer as fi preferat cu programator, dar si cel pe care il am este bun deoarece iarna indiferent cat este de frig in max.2 minute imi face temperatura dorita in habitaclu.
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
dmikel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
Vectra C 1.8 2003 - la mine ciudatenia este ca arata +70 grade pe climatronic si baga aer rece. Iar afara sunt -7 grade.
Problema a aparut acum vreo 2 zile. Clima e pe ECON, adica doar incalzire.
A schimbat cineva senzor de temperatura, unde e montat la Vectra C.
Sau ati mai auzit de aceasta problema ? Motorul se incalzeste normal (arata bine la indicatorul de apa), dar caldura nu baga pt. ca probabil el crede ca trebuie sa raceasca habitaclul daca temperatura pe care o vede e de +70 grade.
P.S. astept sugesti
Problema a aparut acum vreo 2 zile. Clima e pe ECON, adica doar incalzire.
A schimbat cineva senzor de temperatura, unde e montat la Vectra C.
Sau ati mai auzit de aceasta problema ? Motorul se incalzeste normal (arata bine la indicatorul de apa), dar caldura nu baga pt. ca probabil el crede ca trebuie sa raceasca habitaclul daca temperatura pe care o vede e de +70 grade.
P.S. astept sugesti