Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • chatalin

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Azi am avut neplacerea sa constat ca ca masina(astra g 1.6i motor z16se) nu sta la relanti si am inceput sa caut cauza.
Problema este ca pe filtru de aer este prinsa o piesa din plastic in care intra o mufa si 2 furtune si inclin sa cred ca este vb de un vacum care cred ca sa blocat deoarece am scos furtunasul din el si atunci sta porinita dar la 3500 de ture.va rog sa-mi spuneti si mie ce am de facut ca nu ma pricep deloc



Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pare sa fie valva de recirculare vapori benzina, nu sunt sigur :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
Daca ai probleme de ralanti curata throttle body si schimba bujiile, nu uita de EGR.
Da o cautare ca nu am timp acum sa-ti dau direct trimiterile...
Vezi ca s-a scris dar repet ca sa fiu sigur ca ai priceput :
Contact 30 sec dupa ce se stinge martorul si dupa aia pornesti motorul. Astfel ECU vede si memoreaza noua pozitie de throttle ptr ralanti....vezi la Agila, Tutoriale...cauti throttle, egr
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Piesa de plastic de pe capacul filtrului de aier se numeste supapa de purjare a vaporilor de benzina din rezervor, si cind scoti furtunasul din ea este normal sa se tureze motorul pentru ca trage prea mult aier.

Problema cu relantiul nu cred ca este de la acesata supapa, ar trebui sa verifici aprindera, senzorul de calapeta care are un rol inportant in reglarea relantiului.

Cel mai bine ar fi sa o bagi pe testar si sa vezi ce zice ca sa sti de unde sa incepi sa cauti.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ANDREI_BAI confirma supozitia mea.
Pentru ralanti cu probleme vezi :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
EGR :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10827
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
Neaparat vezi de bujii si futunase crapate, coliere....
  • chatalin

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Deci nu este de la piesa arata?
Eu am banuit ca poate sa fie de la ea pt ca sta inchisa
  • chatalin

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Mii de multumiri pe ntru sfaturi,era de la throttle body care era blocat din cauza mizeriei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
chatalin a scris:Mii de multumiri pe ntru sfaturi,era de la throttle body care era blocat din cauza mizeriei.

Dar ceva poze, simptome inainte/dupa, explicatii etc. nu ai ? Schimburile de informatii se fac in ambele sensuri...
  • chatalin

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
poze nu am facut,dar vreau sa spun ca motorul acum merge rotund se infige mult mai bine cand o calc ,pornire mai rapida altceva nu am constatat.
vreau sa spun ca era mizerie multa in throttle body si clapeta ere intepenita
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,407
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am observat in ultimul timp, de obicei cand stau la semafor ca acul de la turometru cam tremura, uneori se simte si masina ca tremura, acul oscileaza usor cam +-1mm
  • andrey_f_c

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
chatalin a scris:poze nu am facut,dar vreau sa spun ca motorul acum merge rotund se infige mult mai bine cand o calc ,pornire mai rapida altceva nu am constatat.
vreau sa spun ca era mizerie multa in throttle body si clapeta ere intepenita



BINE,dar Astra c14nz nu are asa ceva? Adica throttle body... daca are unde se gaseste?stie cineva despre asta sa ma ajute si pe mine?
Poate nu ar trebui sa postez aici dar utati niste simptome urate: in timpul mersului, se opreste dintr-o data... se aprinde becurile de la baterie, ulei, pompa de injectie, si apoi isi reduce din puterea ei si se opreste.
Stie cine ce poate sa aiba si cum se rezolva?
Am pus tester pe ea (dup metoda agrafei) si nu imi da nici o eroare, nimik. numa' 12 x in continuu.
Daca pun niste benzina in pompa de injectie (injectie monopunct) imi porneste cu benzina de acolo si cand se termina (foarte repede) se opreste! DAR... in timpul in care merge, se aprinde becul de la pompa de injectie in continuu (am agrafa inauntru).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR