chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
Azi am avut neplacerea sa constat ca ca masina(astra g 1.6i motor z16se) nu sta la relanti si am inceput sa caut cauza.
Problema este ca pe filtru de aer este prinsa o piesa din plastic in care intra o mufa si 2 furtune si inclin sa cred ca este vb de un vacum care cred ca sa blocat deoarece am scos furtunasul din el si atunci sta porinita dar la 3500 de ture.va rog sa-mi spuneti si mie ce am de facut ca nu ma pricep deloc
Problema este ca pe filtru de aer este prinsa o piesa din plastic in care intra o mufa si 2 furtune si inclin sa cred ca este vb de un vacum care cred ca sa blocat deoarece am scos furtunasul din el si atunci sta porinita dar la 3500 de ture.va rog sa-mi spuneti si mie ce am de facut ca nu ma pricep deloc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pare sa fie valva de recirculare vapori benzina, nu sunt sigur :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
Daca ai probleme de ralanti curata throttle body si schimba bujiile, nu uita de EGR.
Da o cautare ca nu am timp acum sa-ti dau direct trimiterile...
Vezi ca s-a scris dar repet ca sa fiu sigur ca ai priceput :
Contact 30 sec dupa ce se stinge martorul si dupa aia pornesti motorul. Astfel ECU vede si memoreaza noua pozitie de throttle ptr ralanti....vezi la Agila, Tutoriale...cauti throttle, egr
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
Daca ai probleme de ralanti curata throttle body si schimba bujiile, nu uita de EGR.
Da o cautare ca nu am timp acum sa-ti dau direct trimiterile...
Vezi ca s-a scris dar repet ca sa fiu sigur ca ai priceput :
Contact 30 sec dupa ce se stinge martorul si dupa aia pornesti motorul. Astfel ECU vede si memoreaza noua pozitie de throttle ptr ralanti....vezi la Agila, Tutoriale...cauti throttle, egr
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Piesa de plastic de pe capacul filtrului de aier se numeste supapa de purjare a vaporilor de benzina din rezervor, si cind scoti furtunasul din ea este normal sa se tureze motorul pentru ca trage prea mult aier.
Problema cu relantiul nu cred ca este de la acesata supapa, ar trebui sa verifici aprindera, senzorul de calapeta care are un rol inportant in reglarea relantiului.
Cel mai bine ar fi sa o bagi pe testar si sa vezi ce zice ca sa sti de unde sa incepi sa cauti.
Problema cu relantiul nu cred ca este de la acesata supapa, ar trebui sa verifici aprindera, senzorul de calapeta care are un rol inportant in reglarea relantiului.
Cel mai bine ar fi sa o bagi pe testar si sa vezi ce zice ca sa sti de unde sa incepi sa cauti.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ANDREI_BAI confirma supozitia mea.
Pentru ralanti cu probleme vezi :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
EGR :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10827
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
Neaparat vezi de bujii si futunase crapate, coliere....
Pentru ralanti cu probleme vezi :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
EGR :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10827
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
Neaparat vezi de bujii si futunase crapate, coliere....
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- andrey_f_c
- *
- 45 mesaje
- din 26 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
andrey_f_c
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2007
- Mesaj Privat
chatalin a scris:poze nu am facut,dar vreau sa spun ca motorul acum merge rotund se infige mult mai bine cand o calc ,pornire mai rapida altceva nu am constatat.
vreau sa spun ca era mizerie multa in throttle body si clapeta ere intepenita
vreau sa spun ca era mizerie multa in throttle body si clapeta ere intepenita
BINE,dar Astra c14nz nu are asa ceva? Adica throttle body... daca are unde se gaseste?stie cineva despre asta sa ma ajute si pe mine?
Poate nu ar trebui sa postez aici dar utati niste simptome urate: in timpul mersului, se opreste dintr-o data... se aprinde becurile de la baterie, ulei, pompa de injectie, si apoi isi reduce din puterea ei si se opreste.
Stie cine ce poate sa aiba si cum se rezolva?
Am pus tester pe ea (dup metoda agrafei) si nu imi da nici o eroare, nimik. numa' 12 x in continuu.
Daca pun niste benzina in pompa de injectie (injectie monopunct) imi porneste cu benzina de acolo si cand se termina (foarte repede) se opreste! DAR... in timpul in care merge, se aprinde becul de la pompa de injectie in continuu (am agrafa inauntru).