- invisibblle
- OP
- 6 mesaje
- din 11 Apr 2008
- Corsa 1995 CN14NZ 1.4i
- Brasov
invisibblle
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 CN14NZ 1.4i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
am un omega b din 95 motor 25td si a inceput sa scoata un tacanit numa cand o accelerez daca o tin constant nu tacane.
si mi se pare ca nu mai trage cum trebe numa dupa ce trece de 2500 ture se simte ca trage dar parca nu trage cum trag altele exact ca a mea.
ceva idei sugesti aveti? multumesc anticipat.
si mi se pare ca nu mai trage cum trebe numa dupa ce trece de 2500 ture se simte ca trage dar parca nu trage cum trag altele exact ca a mea.
ceva idei sugesti aveti? multumesc anticipat.
- istvanopel
- *
- 43 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Omega 2002
- Bihor
istvanopel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- invisibblle
- OP
- 6 mesaje
- din 11 Apr 2008
- Corsa 1995 CN14NZ 1.4i
- Brasov
invisibblle
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 CN14NZ 1.4i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
- istvanopel
- *
- 43 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Omega 2002
- Bihor
istvanopel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
Hi Istvan, defectul nu este dela lantul de distributie ! Numai asa ti se pare.
Sgomotul vine dela fulia principala pe axsul motor. S-a terminat cauciucul vulcanizat care tine
partea centrala si cea exterioara a fuliei.
Sau altfel spus fulia este compusa din doua parti . O bucse centrala care sta pe capul axului
central si o roata volanta mai mare si mai grea . Legatura intre ele se face cu un cauciuc vulcanizat
care sa uscat din cauza calduri si apoi sa rupt . Zgomorul apare la alunecarea celor doua pe cauciucul
uscat. Succes la schimbat.
Sgomotul vine dela fulia principala pe axsul motor. S-a terminat cauciucul vulcanizat care tine
partea centrala si cea exterioara a fuliei.
Sau altfel spus fulia este compusa din doua parti . O bucse centrala care sta pe capul axului
central si o roata volanta mai mare si mai grea . Legatura intre ele se face cu un cauciuc vulcanizat
care sa uscat din cauza calduri si apoi sa rupt . Zgomorul apare la alunecarea celor doua pe cauciucul
uscat. Succes la schimbat.
- istvanopel
- *
- 43 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Omega 2002
- Bihor
istvanopel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
fabian a scris:Hi Istvan, defectul nu este dela lantul de distributie ! Numai asa ti se pare.
Sgomotul vine dela fulia principala pe axsul motor. S-a terminat cauciucul vulcanizat care tine
partea centrala si cea exterioara a fuliei.
Sau altfel spus fulia este compusa din doua parti . O bucse centrala care sta pe capul axului
central si o roata volanta mai mare si mai grea . Legatura intre ele se face cu un cauciuc vulcanizat
care sa uscat din cauza calduri si apoi sa rupt . Zgomorul apare la alunecarea celor doua pe cauciucul
uscat. Succes la schimbat.
Sgomotul vine dela fulia principala pe axsul motor. S-a terminat cauciucul vulcanizat care tine
partea centrala si cea exterioara a fuliei.
Sau altfel spus fulia este compusa din doua parti . O bucse centrala care sta pe capul axului
central si o roata volanta mai mare si mai grea . Legatura intre ele se face cu un cauciuc vulcanizat
care sa uscat din cauza calduri si apoi sa rupt . Zgomorul apare la alunecarea celor doua pe cauciucul
uscat. Succes la schimbat.
Bravo tu chiar te pricepi si asa pe nevazute.....eu am spus doar o problema pe care am avut-o si eu,apropo fulia cand se rupe nu mai are timp sa tancane ,stiu pt ca am pati-o si eu ....Asa ca mersi pt descrierea tehnica a fuliei dar cunosc bine aceasta piesa si acest fenomen,sare cureau de pe fulie se aprind toate becurile la bord si cam asta e ....asa ca mai pot fi "n"motive de unde sa vina tancanitul....poate sa fie de la un injector defect,un bolt de la un piston, pana la o capota care nu se inchide bine ,asa prin internet e cam greu sa repari un motor...
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
Servus te Istvan, nu te cunosc si nici nu stiu cat te PRICEPI LA MUZICA si la TONURI dar sa sti ca tacaneala
de la un bolt sau piston rupt nu se aude in fata motorului "cica ar fi lantul de distributie "si nici nu dispare la relanti.
La fel si injectorul. El tacane acolo unde este si la ture mici si la ture mari.
Cat despre o capota neinchisa ,s-ar descoperi imediat ce te -ai uita la motor de ce face zgomot.
Igoz ? pa
P.S . La electronica acestei masini te pricepi?
de la un bolt sau piston rupt nu se aude in fata motorului "cica ar fi lantul de distributie "si nici nu dispare la relanti.
La fel si injectorul. El tacane acolo unde este si la ture mici si la ture mari.
Cat despre o capota neinchisa ,s-ar descoperi imediat ce te -ai uita la motor de ce face zgomot.
Igoz ? pa
P.S . La electronica acestei masini te pricepi?
- istvanopel
- *
- 43 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Omega 2002
- Bihor
istvanopel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
fabian a scris:Servus te Istvan, nu te cunosc si nici nu stiu cat te PRICEPI LA MUZICA si la TONURI dar sa sti ca tacaneala
de la un bolt sau piston rupt nu se aude in fata motorului "cica ar fi lantul de distributie "si nici nu dispare la relanti.
La fel si injectorul. El tacane acolo unde este si la ture mici si la ture mari.
Cat despre o capota neinchisa ,s-ar descoperi imediat ce te -ai uita la motor de ce face zgomot.
Igoz ? pa
P.S . La electronica acestei masini te pricepi?
de la un bolt sau piston rupt nu se aude in fata motorului "cica ar fi lantul de distributie "si nici nu dispare la relanti.
La fel si injectorul. El tacane acolo unde este si la ture mici si la ture mari.
Cat despre o capota neinchisa ,s-ar descoperi imediat ce te -ai uita la motor de ce face zgomot.
Igoz ? pa
P.S . La electronica acestei masini te pricepi?
Chestia cu capota era doar o gluma,dar infine..........absolut nu ma intereseaza ce si cum tacane la altul in motor ........si cred ca am incheiat discutia asta non sens cu tine..
gymyca
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 1996 2500td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat