- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
Astazi mi s-a intamplat un lucru ciudat...dimineata am schimbat furtunul de apa dintre radiator si motor si a curs ceva apa din motor(a stropit cureaua de la alternator). Spre seara, inainte sa parchez masina, s-a auzit dintr-o data un sunet asemanator cu zumzaitul de servo. Eu am la masina indicator pt tensiunea circuitului electric care, de obicei, arata 12,5 13. Acum arata 12 sau 11.5 si chestia ciudata e ca daca pun contactul, beculetul rosu de la alternator nu se mai aprinde , cand opresc motorul se aprinde si ramane aprins.
Toate s-au petrecut dintr-o data....
Eu cred ca a ajuns apa pe curea sau face scurt undeva....dar nu-mi explic de ce tocmai la 6 ore dupa ce am schimbat furtunul acela de apa , am umblat mult dupa ce l-am schimbat si nu am vazut nimic "suspect".
Toate s-au petrecut dintr-o data....
Eu cred ca a ajuns apa pe curea sau face scurt undeva....dar nu-mi explic de ce tocmai la 6 ore dupa ce am schimbat furtunul acela de apa , am umblat mult dupa ce l-am schimbat si nu am vazut nimic "suspect".
- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
tz3pis0r
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005 1.9 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
deluxx
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
tz3pis0r
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005 1.9 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-21402
- **
- 127 mesaje
- din 07 Aug 2008
deleted-21402
- Mesaje scrise: 127
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat