Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • alexandru.ast

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Corsa B, X12SZ. Am o mare problema:
Cand pornesc motorul dimineata, totul este ok. Cand ajunge pe la 90 grade, motorul nu mai trage si apar trepidatii la relanti. Cand o accelerez in trepata I, da sa moara. Cand apar aceste simptome, daca o accelerez si iau piciorul de pe acceleratie, ramane turata si scade foarte greu, cam in 10 secunde ajunge la relanti. Nu se manifesta mereu, din cate am vazut face mai des in oras. Codul de eroare este 47, defectul cica ar fi la EGR.

Ce am facut:
Am demontat EGR-ul si l-am curatat. Nu am gasit depuneri, am folosit tutorialul de pe forum pentru a verifica si totul pare a fi OK.
Am demontat motorasul de relanti si l-am curatat (lucreaza OK)
Am demontat potentiometrul de throttle si era curat.
Am curatat tot corpul injectorului, am curatat sita de la duza de injectie.

Ce nu am facut:
Verificat sonda lambda.
Verificat debitmetrul de aer (are x12sz asa ceva? eu nu l-am gasit...)

Defectul se manifesta in continuare. Va rog sa ma ajutati ca am un drum mare de facut cu mai multe persoane si nu vreau sa ma fac de ras...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cred ca are debimetru....
mai te poti uita la filtrul de aer sa fie curat, cel de benzina la fel, mai poti verifica senzorul de turatie .......
si mai poti scoate mufa de la debilmetru sa vezi daca functioneaza, cred ca la fel si cu cea de labada-ole
debimetrul este pozitionat pe tubul dintre filtrul de aer si admisie motor si intra in el niste fire
  • alexandru.ast

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:cred ca are debimetru....
mai te poti uita la filtrul de aer sa fie curat, cel de benzina la fel, mai poti verifica senzorul de turatie .......
si mai poti scoate mufa de la debilmetru sa vezi daca functioneaza, cred ca la fel si cu cea de labada-ole
debimetrul este pozitionat pe tubul dintre filtrul de aer si admisie motor si intra in el niste fire


Nu exista nimic intre filtrul de aer si corpul injector, numai tubul... exista un furtun de vacum intre corpul filtrului de aer si corpul injectorului, furtun care este curat. Acel futun, pe partea cu filtrul, intra intr-o piesa mecanica, cred cu rol de debitmetru, acea piesa nu am verificat daca functioneaza corect. Sonda lambda nu cred ca este deoarece am pe masina instalatie gpl si face identic si cand este alimentata pe gaz, in acest caz sonda lambda este "simulata", deoarece informatia ar fi eronata la arderea pe gpl. Filtrul de aer este curat. Am mai citit ca ar putea fi si senzorul de temeperatura lichid racire (ECT). Stie cineva unde se afla la acest tip de motor?
  • doycer

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1993 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
unde ai facut testeru ca am o problema ceva asemantoru vreau sa ma duc la un tester
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Iata ce am gasit in autodata:


Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR