nick65
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2005
- Mesaj Privat
- maddan
- **
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Vezi ca mai sunt n topicuri pe acelasi subiect. Cauta-le si vei gasi raspunsuri la problema ta.
Pe foarte scurt:
0. Pune motorul pe un tester, sa vezi daca nu e defecta sonda lambda sau daca nu ai alte probleme. Daca nu, urmeaza urmatoarele:
1. Curata injectoarele
2. Schimba bujiile
3. Schimba filtrul de ulei, uleiul, filtrul de aer, filtrul de benzina
4. Da-i apoi o talpa la vreo 130-150km/h constant pe o autostrada
Daca nu ti-a scazut consumul, urmeaza:
1. Schimba termostatul
2. Verifica catalizatorul. Eventual scoate-l. Usureaza cat poti sistemul de evacuare.
3. Verifica debimetrul de aer. Dar asta am impresia ca il vezi la tester (daca e defect)
Adiacent: verifica presiunea in pneuri. Nu folosi pneuri de iarna pe timpul asta cald.
Eu am ajuns la un "peak" de 16 l/100 km acum o luna, si imi venea sa-mi iau campii.
Acum am reusit un 11,6 %. De care sunt foarte multumit.
Vad ca tu ai 4x4. Misto. Poti decupla in oras tractiunea integrala, si sa ramai doar pe 2x4? Caci cred ca si tractiunea integrala creste consumul. Sau ma insel?
Vezi ca mai sunt n topicuri pe acelasi subiect. Cauta-le si vei gasi raspunsuri la problema ta.
Pe foarte scurt:
0. Pune motorul pe un tester, sa vezi daca nu e defecta sonda lambda sau daca nu ai alte probleme. Daca nu, urmeaza urmatoarele:
1. Curata injectoarele
2. Schimba bujiile
3. Schimba filtrul de ulei, uleiul, filtrul de aer, filtrul de benzina
4. Da-i apoi o talpa la vreo 130-150km/h constant pe o autostrada
Daca nu ti-a scazut consumul, urmeaza:
1. Schimba termostatul
2. Verifica catalizatorul. Eventual scoate-l. Usureaza cat poti sistemul de evacuare.
3. Verifica debimetrul de aer. Dar asta am impresia ca il vezi la tester (daca e defect)
Adiacent: verifica presiunea in pneuri. Nu folosi pneuri de iarna pe timpul asta cald.
Eu am ajuns la un "peak" de 16 l/100 km acum o luna, si imi venea sa-mi iau campii.
Acum am reusit un 11,6 %. De care sunt foarte multumit.
Vad ca tu ai 4x4. Misto. Poti decupla in oras tractiunea integrala, si sa ramai doar pe 2x4? Caci cred ca si tractiunea integrala creste consumul. Sau ma insel?
nick65
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2005
- Mesaj Privat
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
nick65
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Corvin
- **
- 193 mesaje
- din 18 Mar 2005
- Bucuresti
Corvin
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2005
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
nick65
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sbirlut
- **
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
Verifica senzorul de tempratura din motor.
Acest senzor ii comunica sondei lambda temperaturea motorului si in functie de valorile citite de sonda si temperatura motorului se regleza cantitatea de benzina. Daca senzorul e defaect si raorteza tot timpul ca motorul este rece atunci creste consumul.
Nu stiu daca se detecteza sau nu acesa eroare la Diagnoza.
Acest senzor ii comunica sondei lambda temperaturea motorului si in functie de valorile citite de sonda si temperatura motorului se regleza cantitatea de benzina. Daca senzorul e defaect si raorteza tot timpul ca motorul este rece atunci creste consumul.
Nu stiu daca se detecteza sau nu acesa eroare la Diagnoza.
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- maddan
- **
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Mr. Hat, de ce anume cresc consumul, nu stiu. Dar ce stiu este ca masina mea pornea greu cu gumele de iarna cand se incalzise afara, trebuia sa turez motorul mai mult la plecare, si de aici un consum simtitor mai ridicat.
Cand am pus din nou gumele de vara, am crezut ca decolez la prima demarare.
Nu stiu, probabil cauciucul pt. iarna devine prea flexibil, prea moale la 15-20 de grade celsius... Habar n-am.
Nick, e clar sonda lambda sau senzorul de temperatura - sa nu uiti sa ne certifici/infirmi asta dupa ce testezi, si mai ales sa ne spui cat te va costa toata distractia. Suntem mai multi aici care avem ceva probleme legate de consum...
Cand am pus din nou gumele de vara, am crezut ca decolez la prima demarare.
Nu stiu, probabil cauciucul pt. iarna devine prea flexibil, prea moale la 15-20 de grade celsius... Habar n-am.
Nick, e clar sonda lambda sau senzorul de temperatura - sa nu uiti sa ne certifici/infirmi asta dupa ce testezi, si mai ales sa ne spui cat te va costa toata distractia. Suntem mai multi aici care avem ceva probleme legate de consum...
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
Mai,fratilor,nu are rost sa se duca la un dealer Opel ca sa-i verifice sonda !!
Da un 50 k lu' nea Ion de la orice ITP mai spalat si rezolva in 10 minute .Iti spune date despre sonda,CO,bla,bla.Eu asa am facut si nu are rost sa dai bani grei pentru niste date care se obtin cu mult mai putini bani .Daca intradevar este sonda,o schimbi si gata !!!
Este foarte accesibila ,o cheie fixa de 19 (cred) iar filetul se potriveste la 99 % din ele.NU trebuie sonda originala Opel !!!Sonda sta cu nasu'n gaze si raporteaza la ECU cum sa faca amestecul .Amestecul STOCHIOMETRIC este identic la toate masinile - 17:1 raport.Cam asta ar fi !!
Da un 50 k lu' nea Ion de la orice ITP mai spalat si rezolva in 10 minute .Iti spune date despre sonda,CO,bla,bla.Eu asa am facut si nu are rost sa dai bani grei pentru niste date care se obtin cu mult mai putini bani .Daca intradevar este sonda,o schimbi si gata !!!
Este foarte accesibila ,o cheie fixa de 19 (cred) iar filetul se potriveste la 99 % din ele.NU trebuie sonda originala Opel !!!Sonda sta cu nasu'n gaze si raporteaza la ECU cum sa faca amestecul .Amestecul STOCHIOMETRIC este identic la toate masinile - 17:1 raport.Cam asta ar fi !!
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Se poate decupla sist 4x4 al vectrei(cred ca merge si la calibra): pe loc ,cu cutia de viteze la punctul mort se tureaza motorul pe la 3000-3500 rot/min timp de 30-35 sec timp in care ar trebui sa se aprinda pe bord un (inpartea dreapta jos) indicator portocaliu cu o schema de roti ale masinii.
Se revine in 4x4 oprind si pornind din nou motorul.
Daca asta nu merge se scoate siguranta nr. 19 si gata .
Pt o buna functionare a sist 4x4 (care e destul de pretentios) tre sa fie bun acumulatorul de presiune.
Arunca un ochi si aici http://www.cavalierturbo.com/the_car.htm
Se revine in 4x4 oprind si pornind din nou motorul.
Daca asta nu merge se scoate siguranta nr. 19 si gata .
Pt o buna functionare a sist 4x4 (care e destul de pretentios) tre sa fie bun acumulatorul de presiune.
Arunca un ochi si aici http://www.cavalierturbo.com/the_car.htm
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
nick65
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2005
- Mesaj Privat
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat